Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
vaha vzduchu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 24.07.2003 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 24.07.2003 00:00
hele projevit se to může všelijak protoze se to podili na michani smesi benzin vzduch takze houpanim otacek vykonem dirama ve vykonu a zpravidla spotrebou pokud ji mas odpojenou tak ten motor ti musi jit dost blbe do otacek od spoda pak uz to jde a taky ti to musi dost chlastat....mimochodem tu vahu maj bosch stoji 12500,-bez dph jak pise kolega mad max ze 6 tak a kde proboha??:-) jedu tam jeste ted hned,kdyby byla za 6ku byl bych spokojenej...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 24.07.2003 00:00
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
nevim jak u tvy maf (ja mam takovou s hranatym cernym plastovym viku nahore. To viko jde odriznout a pod nim je potenciometr a malej plosnak. (dodam sem fota) ten potak je jen sterac na pruzine (pridelany ke klapce v MAF) a plosnacek s uhlikovou cestou, po ktery sterac jezdi. ta, pokud neni vydrena az na plech, tak se da vylestit. (kousek jemnyho pipiro pod sterac a parkrat otocit. Zmerit hodnotu odporu pri otaceni (ja to mel v rozmezi 50-870 Ohmu. Teplotni cidlo reagovalo na zmenu teploty (ale neznam origo parametry. Pri pokojovy teplote mi ukazovalo asi 1800 Ohmu. (nevim jestli je to tak dobre)
Kazdopadne po vycisteni cesty a namontovani do auta se ztratil duvod, proc jsem ji vymenil. (dira kolem 5000-5400 otacek). Zda se ze to jede pekne.
Mohl by nekdo zmerit, odpor na teplotnim cidlu ? (piny 4 a 5 na kulatym konektoru vahy) ???
Postup opravy jsem nasel na jednom americkym webu, myslite ze by tomu prospel treba kontox ???
Kazdopadne po vycisteni cesty a namontovani do auta se ztratil duvod, proc jsem ji vymenil. (dira kolem 5000-5400 otacek). Zda se ze to jede pekne.
Mohl by nekdo zmerit, odpor na teplotnim cidlu ? (piny 4 a 5 na kulatym konektoru vahy) ???
Postup opravy jsem nasel na jednom americkym webu, myslite ze by tomu prospel treba kontox ???
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
nevim jak u tvy maf (ja mam takovou s hranatym cernym plastovym viku nahore. To viko jde odriznout a pod nim je potenciometr a malej plosnak. (dodam sem fota) ten potak je jen sterac na pruzine (pridelany ke klapce v MAF) a plosnacek s uhlikovou cestou, po ktery sterac jezdi. ta, pokud neni vydrena az na plech, tak se da vylestit. (kousek jemnyho pipiro pod sterac a parkrat otocit. Zmerit hodnotu odporu pri otaceni (ja to mel v rozmezi 50-870 Ohmu. Teplotni cidlo reagovalo na zmenu teploty (ale neznam origo parametry. Pri pokojovy teplote mi ukazovalo asi 1800 Ohmu. (nevim jestli je to tak dobre)
Kazdopadne po vycisteni cesty a namontovani do auta se ztratil duvod, proc jsem ji vymenil. (dira kolem 5000-5400 otacek). Zda se ze to jede pekne.
Mohl by nekdo zmerit, odpor na teplotnim cidlu ? (piny 4 a 5 na kulatym konektoru vahy) ???
Postup opravy jsem nasel na jednom americkym webu, myslite ze by tomu prospel treba kontox ???
Kazdopadne po vycisteni cesty a namontovani do auta se ztratil duvod, proc jsem ji vymenil. (dira kolem 5000-5400 otacek). Zda se ze to jede pekne.
Mohl by nekdo zmerit, odpor na teplotnim cidlu ? (piny 4 a 5 na kulatym konektoru vahy) ???
Postup opravy jsem nasel na jednom americkym webu, myslite ze by tomu prospel treba kontox ???
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
patras píše:nevim jak u tvy maf (ja mam takovou s hranatym cernym plastovym viku nahore. To viko jde odriznout a pod nim je potenciometr a malej plosnak. (dodam sem fota) ten potak je jen sterac na pruzine (pridelany ke klapce v MAF) ...

MAF = Mass Air Flow
meri se HMOTNOST nasavaneho vzduchu metodou zhaveneho dratku
AFM = Air Flow Meter
meri se OBJEM nasavaneho vzduchu metodou otocne klapky v sacim traktu. Pouzivalo se na motorech M20, M30, M40
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 24.07.2003 00:00
a jak teda zjistim presne co to vlastne mam....mela by to bejt takova vecicka zastrcena kolmo v trubce sani asi 30cm od filtru smerem k motoru ma to cernou objimku a vycniva z toho nejakej plechovej prouzek....je to neco od bosch....diru ve vykonu mam od 4000ot. az do omezovace,diagnostika ukazala ze mi to po prekroceni 4000 zacne ukazovat znovu pritok vzduchu jako na volnobeh takze to hovno jede na diagnostice se to jmenovalo tusim cidlo průtoku vzduchu...to je vaha ne???!!!jsem zvedavej jestli to teda půjde spravit....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 24.07.2003 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 24.07.2003 00:00