Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jak brzdí E 39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
530DAT
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: stř 31.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od 530DAT »

jaký máte zkušenosti vs jiný bawo???
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#2 Příspěvek od abdul »

moje 530d brzdi urcite lepe nez sedma (e38), ty brzdy mi prijdou uplne dokonaly...
530DAT
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: stř 31.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od 530DAT »

me se zda totiz ze 3ka brzdi daleko vostrejc (bez ohledu na vahu) a X5 taky, se sedmou nemam zk.
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#4 Příspěvek od abdul »

s X bombou mam najeto za volantem tak malo, ze bych se nerad poustel do nejakyho porovnavani, petka ve srovnani se sedmou je jednoznacny vitez, ve srovnani s E46 mi prijde srovnatelna, mozna nejaky "pseudorozdil"... ale kdyz porovnam moji 530d a 525tds pytlika tak mi mezi nima prijde celkem rozdil v brzdeni a to ma pepa odvrtavane zimmermany a ja origos kotouce... zas tam mam o neco sirsi backory tusim...
530DAT
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: stř 31.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od 530DAT »

mluvim o rozdilu kterej je ptrnej okamzite po prvnim seslapnuti pedalu?!!!!
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Já můžu porovnat 320d z ´99 s 320d z ´02, to je dost rozdíl, když se šlápne na brzdu jak je člověk zvyklej ze své, tak to je fakt znát... Papuče byly oboje 225/50/16
e36 se s tím nedá srovnat, tam se musí do toho pedálu kopnout, ale pak to brzdí slušně :)
530DAT
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: stř 31.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od 530DAT »

Tak Tak

jakmile do toho slapnu neznam konkurenci, ja jen vo ty vostrosti tech brzd, maji proste delsi krok.

zatim asi nechci napsat nejlepsi brzdy u bawa jsou v ty x5 (proste nejvostrejsi)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#8 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

nevim, v X5 mi prispadaly normalni, v E39 nemaji imho chybu, prijde mi, ze brzdi samy
“Ability is what you're capable of doing.”
530DAT
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: stř 31.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od 530DAT »

tak to mam asi chybu ja :cry: :cry: :cry: :cry:
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#10 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Řeknu Ti jen jedno,že BMW (a e39 nabeton) jsou fest náchylné na kvalitu kotoučů a desek..... třeba na té stříbrné 525 co jsem měl ten típek vyměnil asi 3x za sebou na záruku křivé kotouče ,mu pak řekli at tam dá Ate power disc pro větší zatížení a najeto 3kkm a zas začly kopat!!! Ty samé power discy dal kámoš na 730d a to samé,no a perlička já dal na svý emko ZIMMERMANY a po cca 2500km to samé,jsme zkontrolovali celý podvozek,všechno povyměnovali a pořád to samé-pak mi mechoš řek že jedině kotouče tak jsem mu řek že to není možné ,že jsou nové!!! A bohužel měl pravdu!!! Tet se s nima dohaduju,že chci(nové nebo penízky zpět),tak jsem zvědav.....samý nesmysly že byly špatně namontované atd!!! Jinak tet už vím ,že na svoje BMW dám jedině origo BMW-po slevě to není tak hrozné!!!Ale vydrží kuewsky víc..... :D
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#11 Příspěvek od abdul »

musim taky potvrdit reneho slova...
bytlik ma ty zimmermany taky a uz jsme je museli nechavat dvakrat liznout... proste se to pokrivi a hotovo...
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#12 Příspěvek od abdul »

530DAT píše:tak to mam asi chybu ja :cry: :cry: :cry: :cry:


me to fuckt brzdi jako o zavod... toho pedalu se staci dotknout a uz to stoji... (obrazne samozrejme) v sedme sem na to musel trochu zatlacit...
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#13 Příspěvek od Martinéz »

ono je taky fakt, ze u automatu bejvaj brzdy jedovatejsi...
Uživatelský avatar
Maca
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: ned 18.01.2004 01:00

#14 Příspěvek od Maca »

rene kurc píše:Řeknu Ti jen jedno,že BMW (a e39 nabeton) jsou fest náchylné na kvalitu kotoučů a desek..... třeba na té stříbrné 525 co jsem měl ten típek vyměnil asi 3x za sebou na záruku křivé kotouče ,mu pak řekli at tam dá Ate power disc pro větší zatížení a najeto 3kkm a zas začly kopat!!! Ty samé power discy dal kámoš na 730d a to samé,no a perlička já dal na svý emko ZIMMERMANY a po cca 2500km to samé,jsme zkontrolovali celý podvozek,všechno povyměnovali a pořád to samé-pak mi mechoš řek že jedině kotouče tak jsem mu řek že to není možné ,že jsou nové!!! A bohužel měl pravdu!!! Tet se s nima dohaduju,že chci(nové nebo penízky zpět),tak jsem zvědav.....samý nesmysly že byly špatně namontované atd!!! Jinak tet už vím ,že na svoje BMW dám jedině origo BMW-po slevě to není tak hrozné!!!Ale vydrží kuewsky víc..... :D

Tohle je přesně můj případ :cry: když jsem to koupil bylo všechno v pohodě. Po 25tis.km mi měnili desky a protože už byly slabší tak dali i kotouče (ATE), po cca 3tis. začali klepat, výměna za DELPHI, opět cca 3tis. a začali klepat, výměna za originál BMW, cca 3tis. začali klepat, všechno změřený, všechno v pohodě, ale kotouče se kroutí dál :cry: :cry:
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#15 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Maca píše:
rene kurc píše:Řeknu Ti jen jedno,že BMW (a e39 nabeton) jsou fest náchylné na kvalitu kotoučů a desek..... třeba na té stříbrné 525 co jsem měl ten típek vyměnil asi 3x za sebou na záruku křivé kotouče ,mu pak řekli at tam dá Ate power disc pro větší zatížení a najeto 3kkm a zas začly kopat!!! Ty samé power discy dal kámoš na 730d a to samé,no a perlička já dal na svý emko ZIMMERMANY a po cca 2500km to samé,jsme zkontrolovali celý podvozek,všechno povyměnovali a pořád to samé-pak mi mechoš řek že jedině kotouče tak jsem mu řek že to není možné ,že jsou nové!!! A bohužel měl pravdu!!! Tet se s nima dohaduju,že chci(nové nebo penízky zpět),tak jsem zvědav.....samý nesmysly že byly špatně namontované atd!!! Jinak tet už vím ,že na svoje BMW dám jedině origo BMW-po slevě to není tak hrozné!!!Ale vydrží kuewsky víc..... :D

Tohle je přesně můj případ :cry: když jsem to koupil bylo všechno v pohodě. Po 25tis.km mi měnili desky a protože už byly slabší tak dali i kotouče (ATE), po cca 3tis. začali klepat, výměna za DELPHI, opět cca 3tis. a začali klepat, výměna za originál BMW, cca 3tis. začali klepat, všechno změřený, všechno v pohodě, ale kotouče se kroutí dál :cry: :cry:


No to mi říkej že origo taky klepou po 3tkm....a to ti někdo řek že jsou origo,nebo si je kupoval v krabici zabalené v BMW? Kolik si za ně platil?
Uživatelský avatar
Maca
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: ned 18.01.2004 01:00

#16 Příspěvek od Maca »

rene kurc píše:No to mi říkej že origo taky klepou po 3tkm....a to ti někdo řek že jsou origo,nebo si je kupoval v krabici zabalené v BMW? Kolik si za ně platil?
Pravda je, že krabici jsem neviděl a všechny ty zkrouceny kotouče se měnili v rámci záruky. Platil jsem ty ATE a pak když přišly na řadu "origo", tak jsem něco doplácel, ale kolik přesně, to fakt nevím.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#17 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Maca píše:
rene kurc píše:No to mi říkej že origo taky klepou po 3tkm....a to ti někdo řek že jsou origo,nebo si je kupoval v krabici zabalené v BMW? Kolik si za ně platil?
Pravda je, že krabici jsem neviděl a všechny ty zkrouceny kotouče se měnili v rámci záruky. Platil jsem ty ATE a pak když přišly na řadu "origo", tak jsem něco doplácel, ale kolik přesně, to fakt nevím.


No takže podle mně si tam nikdy origo kotouče neměl...... :D no víte pane tet to už bude fakt dobré,dali jsme vám tam originální díl BMW :D bla bla bla......
Uživatelský avatar
Maca
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: ned 18.01.2004 01:00

#18 Příspěvek od Maca »

Možný to samozřejmě je :cry: ... před 14-ti dny mi tam dávali už trochu jetý z jiný E39 (530d) na zkoušku co to bude dělat a jelikož to už zase trosku klepe, tak si při příští výměně nechám donést ukázat co tam budou dávat (včetně krabice) :lol: a dam vedet vysledek.
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Co takhle Zimmermanny s deskama Remsa? Můžu je mít nový za 120 €, to se mi zdá good price, v bawu chtějí asi 190 jen za díly. Ty Zimmermanny se mi líbí víc, už jen kvůli těm dírám :)
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od RedBaron »

Přesně tohle řešíme u tátovo sedmy (E32). Origo za chvilku v hajzlu, ATE Powerdisky taky za chvilku v hajzlu.

--- Z doslechu: -----------------------------------

1. Kluk, co nám dělá auto (E32 750i)je taky naštvanej na BMW i ATE, několikrát to řešili s E39, pak se naštvali a koupili originál ATE v Německu. Od té doby 20.000 km a klid! Ty ATE, co hrnou sem, se prej dělají v Polsku.

2. Dostal jsem tip od magica, je to kluk, co jezdí s Deltou Integrale vrchy, takže asi víc než ostře :) A ten mi poradil OMP, že prej dělaj závodní vybavení a na Deltu dostane kompletní "okotoučení a odestičkování" na celý auto za 14 litrů, drží to prej perfektně, zatímco originály dovedl utavit na jednom sjezdu serpentýn na Křivoklátsku.
Odpovědět