Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jak brzdí E 39
s X bombou mam najeto za volantem tak malo, ze bych se nerad poustel do nejakyho porovnavani, petka ve srovnani se sedmou je jednoznacny vitez, ve srovnani s E46 mi prijde srovnatelna, mozna nejaky "pseudorozdil"... ale kdyz porovnam moji 530d a 525tds pytlika tak mi mezi nima prijde celkem rozdil v brzdeni a to ma pepa odvrtavane zimmermany a ja origos kotouce... zas tam mam o neco sirsi backory tusim...
Řeknu Ti jen jedno,že BMW (a e39 nabeton) jsou fest náchylné na kvalitu kotoučů a desek..... třeba na té stříbrné 525 co jsem měl ten típek vyměnil asi 3x za sebou na záruku křivé kotouče ,mu pak řekli at tam dá Ate power disc pro větší zatížení a najeto 3kkm a zas začly kopat!!! Ty samé power discy dal kámoš na 730d a to samé,no a perlička já dal na svý emko ZIMMERMANY a po cca 2500km to samé,jsme zkontrolovali celý podvozek,všechno povyměnovali a pořád to samé-pak mi mechoš řek že jedině kotouče tak jsem mu řek že to není možné ,že jsou nové!!! A bohužel měl pravdu!!! Tet se s nima dohaduju,že chci(nové nebo penízky zpět),tak jsem zvědav.....samý nesmysly že byly špatně namontované atd!!! Jinak tet už vím ,že na svoje BMW dám jedině origo BMW-po slevě to není tak hrozné!!!Ale vydrží kuewsky víc..... 

rene kurc píše:Řeknu Ti jen jedno,že BMW (a e39 nabeton) jsou fest náchylné na kvalitu kotoučů a desek..... třeba na té stříbrné 525 co jsem měl ten típek vyměnil asi 3x za sebou na záruku křivé kotouče ,mu pak řekli at tam dá Ate power disc pro větší zatížení a najeto 3kkm a zas začly kopat!!! Ty samé power discy dal kámoš na 730d a to samé,no a perlička já dal na svý emko ZIMMERMANY a po cca 2500km to samé,jsme zkontrolovali celý podvozek,všechno povyměnovali a pořád to samé-pak mi mechoš řek že jedině kotouče tak jsem mu řek že to není možné ,že jsou nové!!! A bohužel měl pravdu!!! Tet se s nima dohaduju,že chci(nové nebo penízky zpět),tak jsem zvědav.....samý nesmysly že byly špatně namontované atd!!! Jinak tet už vím ,že na svoje BMW dám jedině origo BMW-po slevě to není tak hrozné!!!Ale vydrží kuewsky víc.....
Tohle je přesně můj případ



Maca píše:rene kurc píše:Řeknu Ti jen jedno,že BMW (a e39 nabeton) jsou fest náchylné na kvalitu kotoučů a desek..... třeba na té stříbrné 525 co jsem měl ten típek vyměnil asi 3x za sebou na záruku křivé kotouče ,mu pak řekli at tam dá Ate power disc pro větší zatížení a najeto 3kkm a zas začly kopat!!! Ty samé power discy dal kámoš na 730d a to samé,no a perlička já dal na svý emko ZIMMERMANY a po cca 2500km to samé,jsme zkontrolovali celý podvozek,všechno povyměnovali a pořád to samé-pak mi mechoš řek že jedině kotouče tak jsem mu řek že to není možné ,že jsou nové!!! A bohužel měl pravdu!!! Tet se s nima dohaduju,že chci(nové nebo penízky zpět),tak jsem zvědav.....samý nesmysly že byly špatně namontované atd!!! Jinak tet už vím ,že na svoje BMW dám jedině origo BMW-po slevě to není tak hrozné!!!Ale vydrží kuewsky víc.....
Tohle je přesně můj případkdyž jsem to koupil bylo všechno v pohodě. Po 25tis.km mi měnili desky a protože už byly slabší tak dali i kotouče (ATE), po cca 3tis. začali klepat, výměna za DELPHI, opět cca 3tis. a začali klepat, výměna za originál BMW, cca 3tis. začali klepat, všechno změřený, všechno v pohodě, ale kotouče se kroutí dál
![]()
No to mi říkej že origo taky klepou po 3tkm....a to ti někdo řek že jsou origo,nebo si je kupoval v krabici zabalené v BMW? Kolik si za ně platil?
Pravda je, že krabici jsem neviděl a všechny ty zkrouceny kotouče se měnili v rámci záruky. Platil jsem ty ATE a pak když přišly na řadu "origo", tak jsem něco doplácel, ale kolik přesně, to fakt nevím.rene kurc píše:No to mi říkej že origo taky klepou po 3tkm....a to ti někdo řek že jsou origo,nebo si je kupoval v krabici zabalené v BMW? Kolik si za ně platil?
Maca píše:Pravda je, že krabici jsem neviděl a všechny ty zkrouceny kotouče se měnili v rámci záruky. Platil jsem ty ATE a pak když přišly na řadu "origo", tak jsem něco doplácel, ale kolik přesně, to fakt nevím.rene kurc píše:No to mi říkej že origo taky klepou po 3tkm....a to ti někdo řek že jsou origo,nebo si je kupoval v krabici zabalené v BMW? Kolik si za ně platil?
No takže podle mně si tam nikdy origo kotouče neměl......


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tohle řešíme u tátovo sedmy (E32). Origo za chvilku v hajzlu, ATE Powerdisky taky za chvilku v hajzlu.
--- Z doslechu: -----------------------------------
1. Kluk, co nám dělá auto (E32 750i)je taky naštvanej na BMW i ATE, několikrát to řešili s E39, pak se naštvali a koupili originál ATE v Německu. Od té doby 20.000 km a klid! Ty ATE, co hrnou sem, se prej dělají v Polsku.
2. Dostal jsem tip od magica, je to kluk, co jezdí s Deltou Integrale vrchy, takže asi víc než ostře
A ten mi poradil OMP, že prej dělaj závodní vybavení a na Deltu dostane kompletní "okotoučení a odestičkování" na celý auto za 14 litrů, drží to prej perfektně, zatímco originály dovedl utavit na jednom sjezdu serpentýn na Křivoklátsku.
--- Z doslechu: -----------------------------------
1. Kluk, co nám dělá auto (E32 750i)je taky naštvanej na BMW i ATE, několikrát to řešili s E39, pak se naštvali a koupili originál ATE v Německu. Od té doby 20.000 km a klid! Ty ATE, co hrnou sem, se prej dělají v Polsku.
2. Dostal jsem tip od magica, je to kluk, co jezdí s Deltou Integrale vrchy, takže asi víc než ostře
