Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Další autorizovaný vojeb, tentokrát "Bychl & his me

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od stealth »

Kámoška si lízla E39 525tds 1998, kupováno a servisováno Bychl, bazarováno tamtéž. Byla to trošku popelka, ale celkem nevojetá :D s 127000. Trochu jsem jí asistoval při koupi, mělo to blbý tyčky stabilizátoru, vzadu silentblok a špatnou ručku (prej zarezlou).

Budiž, objednala se na opravu, dali termín za 14 dní, ale vzhledem k rok starýmu voleji 10W-40 (asi to byl parkovací vůz ;-)) bylo potřeba vyměnit olej co nejdřív. Zajel jsem tam s tím, trvalo to hodinu, naúčtovali si i výměny mikrofiltrů a práskli berana do servisky. 2 dny před tou opravou jsme byli na Bohemce, kde to při tom prohánění po RZ ukázal check control nízkou hladinu mot. oleje, takže jsem u benzínky dolil asi do půlky mezi rysky. Zvláštní bylo, že i po výměně oleje byla hladina na známém místě mezi ryskami a olej byl jak bota. Poučen Bubiho zkušeností s olejáři z Autecu jsem na bmwbychl.cz 2. den uvědomil pana majitele prostřednictvím jeho "privátního" emailu (prý "Kniha přání a stížností") o zjištených nedostatcích (olej-neolej, zapomenutý starý listí pod vyměněnejma mikrofiltrama).

Nedělo se nic, 3.den odpoledne tam volám, jestli se ty bajty někde neztratily, dovolám se na sekretariát, že prý byl email sekretářkou vyzvednut, vytištěn a předán. Následující týden ve středu si tam jela kamarádka pro nový SPZtky a malej TP, tak jsem je tam při té příležitosti poprudil (majitel "teďtubyl", "májednání", "bude až v půlce srpna"), nakonec se vytištěný email objevil v rukách přijímacího technika, jemuž jsem ukázal hladinu a barvu oleje. Prý to je první případ, co se něco takového stalo, ale že prý při objednané opravě to přede mnou zadarmo vymění.

Takže včera jsem tam byl, asistoval jsem u výměny oleje (mladej mechanik u toho prohodil, že pokud mám pochyby o stáří oleje, že v ústavu paliv a maziv dělaj rozbor za 300), vyškemral jsem si i asistenci u výměn silentbloku a tyček, pak jsem byl odlifrován na kafe, že prý se má objevit majitel (zřejmě první případ klonování, kdy jedna kopie běhá po servisu a druhá je v zahraničí do půlky srpna). Zaplatil jsem a bylo mi řečeno a? následující den přijedu vokázat ten volej, že pokud to bude stejná barva a hladina jako předtím, že mi ho naúčtují.

Mno, a dneska po douhém přemýšlení, zda-li mám být kurvou anebo člověkem držícím slovo jsem se tam opět dostavil, následovalo nádherné lhaní do kapsy snad polovinou personálu servisu ("proč je olej na horní rysce, když minule byl v půlce?" - "zachytil se ve filtru, mechanik si nevšiml, ale barva je opět černá") jsem ocenil tuto zkušenost 3000 Kč za 6 litrů voleje a jel předat kárku. Jako bonus jsem dostal práci "výměna oleje" za 0 Kč ... :D
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Shrek »

Originál zaslal stealth
[B]Kámoška si lízla E39 525tds 1998, kupováno a servisováno Bychl, bazarováno tamtéž. Byla to trošku popelka, ale celkem nevojetá :D s 127000. Trochu jsem jí asistoval při koupi, mělo to blbý tyčky stabilizátoru, vzadu silentblok a špatnou ručku (prej zarezlou).

Budiž, objednala se na opravu, dali termín za 14 dní, ale vzhledem k rok starýmu voleji 10W-40 (asi to byl parkovací vůz ;-)) bylo potřeba vyměnit olej co nejdřív. Zajel jsem tam s tím, trvalo to hodinu, naúčtovali si i výměny mikrofiltrů a práskli berana do servisky. 2 dny před tou opravou jsme byli na Bohemce, kde to při tom prohánění po RZ ukázal check control nízkou hladinu mot. oleje, takže jsem u benzínky dolil asi do půlky mezi rysky. Zvláštní bylo, že i po výměně oleje byla hladina na známém místě mezi ryskami a olej byl jak bota. Poučen Bubiho zkušeností s olejáři z Autecu jsem na bmwbychl.cz 2. den uvědomil pana majitele prostřednictvím jeho "privátního" emailu (prý "Kniha přání a stížností") o zjištených nedostatcích (olej-neolej, zapomenutý starý listí pod vyměněnejma mikrofiltrama).

Nedělo se nic, 3.den odpoledne tam volám, jestli se ty bajty někde neztratily, dovolám se na sekretariát, že prý byl email sekretářkou vyzvednut, vytištěn a předán. Následující týden ve středu si tam jela kamarádka pro nový SPZtky a malej TP, tak jsem je tam při té příležitosti poprudil (majitel "teďtubyl", "májednání", "bude až v půlce srpna"), nakonec se vytištěný email objevil v rukách přijímacího technika, jemuž jsem ukázal hladinu a barvu oleje. Prý to je první případ, co se něco takového stalo, ale že prý při objednané opravě to přede mnou zadarmo vymění.

Takže včera jsem tam byl, asistoval jsem u výměny oleje (mladej mechanik u toho prohodil, že pokud mám pochyby o stáří oleje, že v ústavu paliv a maziv dělaj rozbor za 300), vyškemral jsem si i asistenci u výměn silentbloku a tyček, pak jsem byl odlifrován na kafe, že prý se má objevit majitel (zřejmě první případ klonování, kdy jedna kopie běhá po servisu a druhá je v zahraničí do půlky srpna). Zaplatil jsem a bylo mi řečeno a? následující den přijedu vokázat ten volej, že pokud to bude stejná barva a hladina jako předtím, že mi ho naúčtují.

Mno, a dneska po douhém přemýšlení, zda-li mám být kurvou anebo člověkem držícím slovo jsem se tam opět dostavil, následovalo nádherné lhaní do kapsy snad polovinou personálu servisu ("proč je olej na horní rysce, když minule byl v půlce?" - "zachytil se ve filtru, mechanik si nevšiml, ale barva je opět černá") jsem ocenil tuto zkušenost 3000 Kč za 6 litrů voleje a jel předat kárku. Jako bonus jsem dostal práci "výměna oleje" za 0 Kč ... :D

Mno špinavej olej po výměně je u diesela normál, prostě se v tom novým rozpustí ty usazeniny a zbytky starýho. Ale když kápneš na papír takovej den jetej olej a olej, kterej má 10000 km, poznáš hned rozdíl.

Čis?ounkýho oleje bys docílil jedině použitím výplachového (párkrát jsem to udělal, obzvláš?, když jsem auto koupil), což zase kdekdo nedoporučuje (kvůli zdvihátkům)...

Jinak věřím, že mechanici spíš nenalejou dost (aby si ten litránek vyšetřili), než aby ho neměnili vůbec...

Ale s tím listím bych je teda sprdnul... :-(
Uživatelský avatar
Pavel 528
Registrovaný
Příspěvky: 1263
Registrován: stř 09.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Pavel 528 »

je to teda pekna svinarna,proste si udrzbu musis delat sam,nebo jim cumet za zadama co na tom delaj..
ja vim,ze takova zenska tomu vubec nerozumi,ale holt si s sebou musi brat nekoho kdo alespon o tom neco vi...
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od stealth »

Dík, že jste tomu dlouhýmu výlevu věnovali čas :-D Mě jen zaráží u těhle firem se "jménem" ta jejich "firemní strategie", kdy vochčijou člověka na prkotině a neuvědomujou si, že si u něj tímhle chováním vybudovali obrázek na dalších xx let dopředu u toho člověka a jeho okolí ... To jsou fakt takoví zelináři, že jim jde o těch pár ušmudlanejch tisícovek za cenu potencionálních xxx tisíc, pokud ten člověk v budoucnu bude příjmově stoupat ? Fakt porevoluční jelita, todleto ...
Jakesh
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: stř 30.10.2002 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Jakesh »

Přesně tak ! :shit:
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od darmon »

hmm o bychlovi jsem nemel valny mineni uz v 96/7 kdyz sem tam jezdil s firemni E32
johny121
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: čtv 06.03.2003 01:00
Bydliště: Pardubice

#7 Příspěvek od johny121 »

Jedinou sanci je napsat mail nebo dopis primo veleni v Nemecku o chovani autorizovanych, "odbornych" servisu.
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Baxon »

Originál zaslal johny121
[B]Jedinou sanci je napsat mail nebo dopis primo veleni v Nemecku o chovani autorizovanych, "odbornych" servisu.


Aby ho načutli, hned zažádat a udělat si vlastní.:bigok:
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od stealth »

No, už pár dní přemejšlím, zda-li by nestálo za to si pronajmout nějakou dílničku s heverem a udělat si tam klubovej servis ... :bang:
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

To není špatnej nápad, ale kde chceš vzít elektroniku, na mazání complu, třeba při výměně olejů a pod.?
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#11 Příspěvek od Martinéz »

zrovna tohle se tu resilo tisickrat a je to picovina...spis diagnostiku..
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#12 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Mno ja zase udelal z myho pohledu vynikajici zkusenost s Autobase a neda mi, abych se vo ni nepodelil. Abych se dlouze nerozepisoval, 3x diagnostika + prehrani novejsiho software palubniho pocitace + vymena potenciomentru skrtici klapky + onen potenciometr = 1600Kc! Vzhledem k tomu, ze diagnostikovani neprobihalo v jeden den ale tak, aby bylo mozny zjistit jestli zavada trva, - vzhledem k tomu ze jsem byl odbaven pomerne rychle s upozornenim kde prislusnej novej dil novej sehnat a nasledne prednostne odbaven, tak to povazuju za naprosto vynikajici pristup k zakaznikovi hodnej autorizovanyho servisu k cloveku se starsim autem. Musim rict, ze vsichni lidi se kterejma sem se tam potkal byli v klidu a s usmevem na rtech. Teda az na majitele kterej tam zprcal nejakyho prijemnyho cloveka za nevhodne zaparkovany auto ktery brani vjezdu nekam. :D Zni to skoro jako pohadka ale je to fakt. Clovek, kterej mi pomahal resit onen potenciometr - ( je to ta prodejna dilu na prazsky ulici ) byl taky maximalne v pohode a venoval mi za 1000 korun hromadu svyho casu a potenciometr z kompletniho kusu skrtici klapky. ( normalne stoji asi 1700 bez DPH) Aby bylo jasno, v Autobase me za nim poslali s katalogovym cislem, takze dil jsem sice koupil jinde, ( nemeli ho skladem a ja to chtel resit hned ) ale zbytek klapky jsem mohl nechat v Autobase, coz asi znamena ze to neni zrovna zkostnatelej podnik kde se neda nic domluvit. Proste, pokud me nejak vyrazne nezklamou, maj ve me dalsiho svyho zakaznika.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#13 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal stealth
[B]No, už pár dní přemejšlím, zda-li by nestálo za to si pronajmout nějakou dílničku s heverem a udělat si tam klubovej servis ... :bang:


Docela nedavno sem se vo tom bavil s Lukasem. Je to vybornej napad. Dokonce kdyby se nasel nejakej sikovnej mechanik a ne zlatokop, mel by vo svou zivnost postarano. :-) Urcite je to dobrej napad.
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Lukáš »

Originál zaslal LOPOLO
[B]Mno ja zase udelal z myho pohledu vynikajici zkusenost s Autobase a neda mi, abych se vo ni nepodelil. Abych se dlouze nerozepisoval, 3x diagnostika + prehrani novejsiho software palubniho pocitace + vymena potenciomentru skrtici klapky + onen potenciometr = 1600Kc! Vzhledem k tomu, ze diagnostikovani neprobihalo v jeden den ale tak, aby bylo mozny zjistit jestli zavada trva, - vzhledem k tomu ze jsem byl odbaven pomerne rychle s upozornenim kde prislusnej novej dil novej sehnat a nasledne prednostne odbaven, tak to povazuju za naprosto vynikajici pristup k zakaznikovi hodnej autorizovanyho servisu k cloveku se starsim autem. Musim rict, ze vsichni lidi se kterejma sem se tam potkal byli v klidu a s usmevem na rtech. Teda az na majitele kterej tam zprcal nejakyho prijemnyho cloveka za nevhodne zaparkovany auto ktery brani vjezdu nekam. :D Zni to skoro jako pohadka ale je to fakt. Clovek, kterej mi pomahal resit onen potenciometr - ( je to ta prodejna dilu na prazsky ulici ) byl taky maximalne v pohode a venoval mi za 1000 korun hromadu svyho casu a potenciometr z kompletniho kusu skrtici klapky. ( normalne stoji asi 1700 bez DPH) Aby bylo jasno, v Autobase me za nim poslali s katalogovym cislem, takze dil jsem sice koupil jinde, ( nemeli ho skladem a ja to chtel resit hned ) ale zbytek klapky jsem mohl nechat v Autobase, coz asi znamena ze to neni zrovna zkostnatelej podnik kde se neda nic domluvit. Proste, pokud me nejak vyrazne nezklamou, maj ve me dalsiho svyho zakaznika.


vidíš a já zas na autobase slyšel kritiku, spíš mám pocit, že nejde o servis jako takový, ale o ochotu konkrétních lidí, a schopnosti mechaniků
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Originál zaslal stealth
[B]No, už pár dní přemejšlím, zda-li by nestálo za to si pronajmout nějakou dílničku s heverem a udělat si tam klubovej servis ... :bang:

Taky o necem takovem premyslime. Chceme jit spis klubovou cestou, tedy kazdy si bude na svem aute delat sam - mechanika si samozrejme bude moci "prikoupit". Byla by to mala dilna s jednim zvedakem, dalsimi dvema-trema stanima a zasobou nejbeznejsich dilu a oleju a tak. Jen by to bylo trochu z ruky, bydlim ve Vrchlabi :-(

Ja mam dobre zkusenosti se servisem PalasGrand v Liberci. Prijemne jednani, prace vzdy hotova vcas. Objednam se na osmou rano a hned po dokonceni odjizdim. Napr. GO predni napravy na E34 525iX byla hotova chvili po poledni. Dalsi prijemna vec je, za na auta vyrobena pred r. 1995 davaji slevu 50% na praci, hodina po sleve stoji 500 Kc vc DPH !!! a slevu 10% na nahradni dily.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od patras Čestný člen »

Originál zaslal Francis
[B]Jen by to bylo trochu z ruky, bydlim ve Vrchlabi :-(



tak to nemam moc z ruky :D
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Ankaval
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: úte 20.11.2007 01:00

#17 Příspěvek od Ankaval »

stealth píše:Kámoška si lízla E39 525tds 1998, kupováno a servisováno Bychl, bazarováno tamtéž. Byla to trošku popelka, ale celkem nevojetá :D s 127000. Trochu jsem jí asistoval při koupi, mělo to blbý tyčky stabilizátoru, vzadu silentblok a špatnou ručku (prej zarezlou).

Budiž, objednala se na opravu, dali termín za 14 dní, ale vzhledem k rok starýmu voleji 10W-40 (asi to byl parkovací vůz ;-)) bylo potřeba vyměnit olej co nejdřív. Zajel jsem tam s tím, trvalo to hodinu, naúčtovali si i výměny mikrofiltrů a práskli berana do servisky. 2 dny před tou opravou jsme byli na Bohemce, kde to při tom prohánění po RZ ukázal check control nízkou hladinu mot. oleje, takže jsem u benzínky dolil asi do půlky mezi rysky. Zvláštní bylo, že i po výměně oleje byla hladina na známém místě mezi ryskami a olej byl jak bota. Poučen Bubiho zkušeností s olejáři z Autecu jsem na bmwbychl.cz 2. den uvědomil pana majitele prostřednictvím jeho "privátního" emailu (prý "Kniha přání a stížností") o zjištených nedostatcích (olej-neolej, zapomenutý starý listí pod vyměněnejma mikrofiltrama).

Nedělo se nic, 3.den odpoledne tam volám, jestli se ty bajty někde neztratily, dovolám se na sekretariát, že prý byl email sekretářkou vyzvednut, vytištěn a předán. Následující týden ve středu si tam jela kamarádka pro nový SPZtky a malej TP, tak jsem je tam při té příležitosti poprudil (majitel "teďtubyl", "májednání", "bude až v půlce srpna"), nakonec se vytištěný email objevil v rukách přijímacího technika, jemuž jsem ukázal hladinu a barvu oleje. Prý to je první případ, co se něco takového stalo, ale že prý při objednané opravě to přede mnou zadarmo vymění.

Takže včera jsem tam byl, asistoval jsem u výměny oleje (mladej mechanik u toho prohodil, že pokud mám pochyby o stáří oleje, že v ústavu paliv a maziv dělaj rozbor za 300), vyškemral jsem si i asistenci u výměn silentbloku a tyček, pak jsem byl odlifrován na kafe, že prý se má objevit majitel (zřejmě první případ klonování, kdy jedna kopie běhá po servisu a druhá je v zahraničí do půlky srpna). Zaplatil jsem a bylo mi řečeno a? následující den přijedu vokázat ten volej, že pokud to bude stejná barva a hladina jako předtím, že mi ho naúčtují.

Mno, a dneska po douhém přemýšlení, zda-li mám být kurvou anebo člověkem držícím slovo jsem se tam opět dostavil, následovalo nádherné lhaní do kapsy snad polovinou personálu servisu ("proč je olej na horní rysce, když minule byl v půlce?" - "zachytil se ve filtru, mechanik si nevšiml, ale barva je opět černá") jsem ocenil tuto zkušenost 3000 Kč za 6 litrů voleje a jel předat kárku. Jako bonus jsem dostal práci "výměna oleje" za 0 Kč ... :D



Nejseš jediný.
Dlouho asi tři měsice jsem brouzdal na netu,moc jsem si přal 530d v M-packetu rv 02-03,až. Jednou jsem jel okolo Bychla a zastavěl omrknout co ma.A byla Všechno o čem jsem dlouho patral, krom origo navi.
Tak jsme s tou paní dohodly auto mělo 128 tis najeto perfektní stav ideal.
počitač ukazoval že servis byl dělan nedavno a serviska od začatku vedena Bychlem to prokazala že před 6 tis km.Přiští den z prašulema jsem tam byl zas.Odjel jsem v pohodě a jezdíl dalšich asi 15 tis km.Přišel čas měnít olej,zajel jsem za znamym mechanikem ktery to zvykem děla za meho asistovaní když si povidame a tak. A přišel ŠOK,ve vzduchovem filtru byla udělana dira tak 5cm pro lepši saní vzduchu,a filtr podle mně tak min 40 tis šťastnych km.Olej podle mně take asi.Tak sem to z mechanikem přežvykaly napravily chyby ale Turbo po dalšich cca 5-8 tis už NE.Ale ještě při koupi mi laskave nabizely origo servis za poloviční ceny,tak po te zkušeností sem pochopil kde berou nahr.dily a olej.
Odpovědět