
Budiž, objednala se na opravu, dali termín za 14 dní, ale vzhledem k rok starýmu voleji 10W-40 (asi to byl parkovací vůz

Nedělo se nic, 3.den odpoledne tam volám, jestli se ty bajty někde neztratily, dovolám se na sekretariát, že prý byl email sekretářkou vyzvednut, vytištěn a předán. Následující týden ve středu si tam jela kamarádka pro nový SPZtky a malej TP, tak jsem je tam při té příležitosti poprudil (majitel "teďtubyl", "májednání", "bude až v půlce srpna"), nakonec se vytištěný email objevil v rukách přijímacího technika, jemuž jsem ukázal hladinu a barvu oleje. Prý to je první případ, co se něco takového stalo, ale že prý při objednané opravě to přede mnou zadarmo vymění.
Takže včera jsem tam byl, asistoval jsem u výměny oleje (mladej mechanik u toho prohodil, že pokud mám pochyby o stáří oleje, že v ústavu paliv a maziv dělaj rozbor za 300), vyškemral jsem si i asistenci u výměn silentbloku a tyček, pak jsem byl odlifrován na kafe, že prý se má objevit majitel (zřejmě první případ klonování, kdy jedna kopie běhá po servisu a druhá je v zahraničí do půlky srpna). Zaplatil jsem a bylo mi řečeno a? následující den přijedu vokázat ten volej, že pokud to bude stejná barva a hladina jako předtím, že mi ho naúčtují.
Mno, a dneska po douhém přemýšlení, zda-li mám být kurvou anebo člověkem držícím slovo jsem se tam opět dostavil, následovalo nádherné lhaní do kapsy snad polovinou personálu servisu ("proč je olej na horní rysce, když minule byl v půlce?" - "zachytil se ve filtru, mechanik si nevšiml, ale barva je opět černá") jsem ocenil tuto zkušenost 3000 Kč za 6 litrů voleje a jel předat kárku. Jako bonus jsem dostal práci "výměna oleje" za 0 Kč ...
