Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

teploměr motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od darmon »

dast ist pripeceny rele nebo zkrat.
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#22 Příspěvek od fornax »

Originál zaslal darmon
[B]dast ist pripeceny rele nebo zkrat.


To by dělalo pořád a ono po odpojení napětí to začne normálně makat a za chvíli to opět "zablokuje":-?
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od darmon »

hmm tak bmw klasika, studenak na rele pac nim tecou velky proudy a ono se to vymrda, vytahat rele a prepajet.
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#24 Příspěvek od fornax »

Tak už jsem ho načapal. Je to tlakové čidlo. Nemáte někdo jedno volné?
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od darmon »

hmm to mne sakra vubec nenapadlo, pritom je to tak zrejmy podle tvyho popisu
Odpovědět