Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Identifikace motoru M52B28

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Cisi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: ned 15.12.2013 01:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od Cisi »

Čau hoši,

je nějaká šance, jak poznat, že je v autě opravdu M52B28 a ne 2,5 nebo 2,0? Díky
Rade520
Registrovaný
Příspěvky: 416
Registrován: pon 15.09.2008 00:00
Bydliště: "Třebeach"
Klubové ID: 1850

#2 Příspěvek od Rade520 »

když vležes pod auto tak na bloku je vyřazený typ motoru .
na straně jak je sání, dole skoro až u vany u držáku motoru ,
nevím jak blíže bych to popsal -je tam prostě taková ploška ,
ale né vždy je to čitelné .
Uživatelský avatar
Cisi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: ned 15.12.2013 01:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od Cisi »

Rade520 píše:když vležes pod auto tak na bloku je vyřazený typ motoru .
na straně jak je sání, dole skoro až u vany u držáku motoru ,
nevím jak blíže bych to popsal -je tam prostě taková ploška ,
ale né vždy je to čitelné .
Díky moc za tip, to snad najdu ;-)
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Číslo je možné přerazit. Jediný skutečně spolehlivý způsob je změřit zdvih pístu, stačí vymontovat svíčku a měřit nějakou tyčkou.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Cisi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: ned 15.12.2013 01:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Cisi »

Díky, ještě nějaké tipy, jak jednoduše poznat M52B28?
LUBEC Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 509
Registrován: úte 10.05.2005 00:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 887

#6 Příspěvek od LUBEC Člen Klubu »

podle barevneho oznaceni na vstrikach. Ma totozne vstriky z m3.
b20 a b25 ma jine jak b28
Ale uz jsem zapomel jaka je to barva :oops:
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2970

#7 Příspěvek od darklord »

Ruzova :)
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Vstřikovače, sací potrubí, ... jsou zaměnitelné díly. Už jsem se setkal s M50B20 "převečenou" kompletně za M50B25. Změření zdvihu pístu nezabere víc než půlhodinu a je pak jistota.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
wEnC
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: ned 26.10.2003 00:00
Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od wEnC »

tak snad každý kdo někdy předtím jel s m52b28 jej rozezná od m52b20 po prvním přeřazení a stejně tak i naopak o tom snad žádná :lol:

2.8 a 2.5ku rozeznat může být už těžší to jo. Stopky a změřit 0-100km/h by mohlo pomoct.

Jestli si dobře vzpomínám tak u 2.8 mám vstřiky zelené.
Odpovědět