Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Zkušenosti s odstranění CDV / lock valve/ clutch delay valve

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00

#41 Příspěvek od chip »

Pokud se mění brzdovka jen u brzd, tak není potřeba odvzdušňovat spojkový váleček.
Dabler
Registrovaný
Příspěvky: 501
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#42 Příspěvek od Dabler »

http://www.zeckhausen.com/cdv.htm#CDV%20by%20mail podarilo se mi najit nejaky pokec k tematu

snad jsem spatne necetl, m3 3,0 lock valve nemelo, ale mely by ho mit m3 3,2 (96-99) ale etk mi ho neukaze. koukam dle etk ho e36 meli 323i 328i, co ho maji ve vypisu. kdezto 325i ho ve vypisu nema... jsem z toho jelen, pritom na svem aute se mi zda ze nema spojka nulove zpozdeni.. radeji pod auto vlezu a presvedcim se sam.
Tomeo
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 24.07.2012 00:00

#43 Příspěvek od Tomeo »

Četl jsem, že ho začali dávat do aut od r.v. 96. Ovšem člověk nikdy neví, dokud se sám nepodívá, je možné, že existovaly i nějaké vyjímky.

Tady jsou zobrazeny dvě nejčastější místa umístění CDV - http://www.bmw2002.net/e36cdv.html
Odpovědět