Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
odlehcenej setrvak->ted uz zkusenosti
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Jde to na jakýkoli motor, jen je třeba vybrat správné komponenty.
Pokud nepožaduješ zvýšený výkon spojky, ale máš to jen na turistickou jízdu, je pro M50 nejlevnější varianta jednohmotový setrvák z M20 motoru, nechat stočit a převážit a k němu koupit seriový M20 repset. Jen budeš muset použít startér z M20 motoru a lehkou úpravou montážních děr.
Už se o tom psalo jak na tomto fóru tak na e30.cz, stačí chvíli hledat.
Pokud nepožaduješ zvýšený výkon spojky, ale máš to jen na turistickou jízdu, je pro M50 nejlevnější varianta jednohmotový setrvák z M20 motoru, nechat stočit a převážit a k němu koupit seriový M20 repset. Jen budeš muset použít startér z M20 motoru a lehkou úpravou montážních děr.
Už se o tom psalo jak na tomto fóru tak na e30.cz, stačí chvíli hledat.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Nevíte kdo by uměl ten setrvák vyvážit?
Nejlépe někde na vysočině nebo Brno?
Našel jsem toto(ale to mám daleko):http://www.kabatnikracing.cz/lehke-setrvacniky.html
Nejlépe někde na vysočině nebo Brno?
Našel jsem toto(ale to mám daleko):http://www.kabatnikracing.cz/lehke-setrvacniky.html
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
samože foto mám
samotnýho mě zajímalo kde tu hmotu sebrali, a je to ochuzeny o ten nalitek ze zadu, kterej muíš smotnout abys to dal vubec na m50
ten vlevo je klasika 8.5 m20 a ten druhej je 6.3 m20


samotnýho mě zajímalo kde tu hmotu sebrali, a je to ochuzeny o ten nalitek ze zadu, kterej muíš smotnout abys to dal vubec na m50



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
kamil320i píše:tak setrvak uz je u soustruznika a o vikendu bych mel vyjet ale jsem z toho krapet nervozni:D jak moc se to auto ted zmeni kdyz ten setrvak bude mit cca 6kg a co spis od toho cekat kdyz mam 2.5i se svorem?
Podle mě to poletí do otáček nehorázně ...ale zato rychlost bude rychle uvadat takže ta setrvačnost tam nebude taková ...
Na volnoběh co jsem slyšel borci říkali že jim to někdy i chcíplo....
těžko říci pročti si co to dělá lidem když si odlehčili setrvák ...
zrychlení bude jistě lepší ...podle mě akorát pokud budeš brzdit motorem nebo budeš stát někde budeš cítit změnu ...nebo při ustálené rychlosti....brždění motorem atd.
někde byl článek jak to řešili v BMW stačí pohledat nemam na to ted čas....
chtělo by to někoho s praxí ... co se vyskytuje za problémy a co ještě odlehčit ...klika ...atd.
filozof... no tohle jsem taky slysel a prave by to chtelo nekoho kdo to uz ma a mohl rict svoje zkusenosti ale porozhlidnu se
radek520... hele nakonec nenecham vyvazit jen stocit... znamej rikal co pripravuje bmw na czech drift series ze je to zbytecny podstate a ja davam 8.5kg a necha se stocit co to jen pujde
radek520... hele nakonec nenecham vyvazit jen stocit... znamej rikal co pripravuje bmw na czech drift series ze je to zbytecny podstate a ja davam 8.5kg a necha se stocit co to jen pujde
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
zbytečný ?
rotující hmota která bude mít 7000ot jen tak stočená bez vyvážení ? Hm, lituju ty ložiska na klice ... jako pokud už něco dělám, tak aspoň pořádne kucííí
vyváženost klikového mechanizmu je nejlevnější navýšení výkonu...odstranit stratovost
rozhodne to nechej vyvazit, kdybys to chtel delat zgruntu tak i s klikou, a řemenicí přední... ale aspon ať jako kus je to vyvazene
jinak na volnobeh to snim nezdecha, to i u 4.5kg co ma bulik tak mu to nezdechá... reakce na plyn je super, od 4000ot nahoru to leti do otaček jako kráva
do 2000ot se připrav že je vyraznější stráta krouťáku 









rotující hmota která bude mít 7000ot jen tak stočená bez vyvážení ? Hm, lituju ty ložiska na klice ... jako pokud už něco dělám, tak aspoň pořádne kucííí



jinak na volnobeh to snim nezdecha, to i u 4.5kg co ma bulik tak mu to nezdechá... reakce na plyn je super, od 4000ot nahoru to leti do otaček jako kráva


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
změřte zrychlení docela mě zajímá jak auto pujde za plynem a kolik se toho změní ...někde jsem viděl 525i jezdila kolem 6s 0-100km sice měla 200km/h maximálku ale to stejně člověk nevyužije.... jednou do roka možná ...
bylo tam pár uprav na sáni, převodovce a setrvák odlehčen s klikou a spojka jak psal Hans...atd.
bylo tam pár uprav na sáni, převodovce a setrvák odlehčen s klikou a spojka jak psal Hans...atd.
Filozof píše:změřte zrychlení docela mě zajímá jak auto pujde za plynem a kolik se toho změní ...někde jsem viděl 525i jezdila kolem 6s 0-100km sice měla 200km/h maximálku ale to stejně člověk nevyužije.... jednou do roka možná ...
bylo tam pár uprav na sáni, převodovce a setrvák odlehčen s klikou a spojka jak psal Hans...atd.
Jeden člen e30 fóra měl duralový setrvačník na 525i:
http://www.youtube.com/watch?v=ArRjBPakSfw