Pokud tě zváží, tak ano. Pokud to někde vymlaskneš, tak taky.
EDIT: Podle dat v manuálu má být na tažným u nebrzděného přívěsu pro 328i Coupe 670 kg, brzděný 1600 kg. U všech šestiválců ve všech karosářských variantách je to stejné, liší se jen slabší motory směrem dolů.
Myslíš že můžu jít na magistrát reklamovat údaj kterej mi tam zapsali? Tedy těch 650kg? Každý kilo dobrý.
A přidám rovnou ještě jeden dotaz. Dalo by se bez větších problémů přestavět nebržděnej vlek na bržděnej? Tedy co se týče administrativy. Vše by bylo samozřejmě z homologovaných a schválených ( běžně prodávaných a používaných ) nejnovějších dílů.
.. nechci paušalizovat, fakt nevím jak je to správně, či jak to mají ostatní - nicméně potvrzuji, že ve svém TP mám stejnou hodnotu - tedy 650 kg nebržděný vlek.
Pokud tě zastaví, budeš mít větší problém s tím, že nemáš E než s přetížením. Můžeš přijít namístě o papíry. Nad 750kg musí být E. Bez toho je to vždycky risk.
může, pokud celková hmotnost soupravy nepřekročí 3,5 tuny a celková hmotnost přívěsu není vyšší než pohotovostní hmotnost tažného vozidla např. osobní auto 2000Kg a obytný bržděný přívěs 1200kg - stačí B
Alespoň v Čechách to tak je.
4am píše:může, pokud celková hmotnost soupravy nepřekročí 3,5 tuny a celková hmotnost přívěsu není vyšší než pohotovostní hmotnost tažného vozidla např. osobní auto 2000Kg a obytný bržděný přívěs 1200kg - stačí B Alespoň v Čechách to tak je.
V čechách jo,ale ne v německu.Navíc to logicky platí pro bržděný přívěs.