Ne vše je v pohodě jen už řazení není nejhladší, ale když to řadí v zátahu, tak řadí pěkně... Jen mě zneklidnila ty slova mechanika, že 250000 a konec. Raději se ptám ať vím čeho si všímat
Neznáte někoho kdo si přehodil nebo nechal předělat 5 st. automat za 6st. chtěl bych to udělat u X5 na starším modelu tam jsou automaty na h... .Nevíte jde to?
Zdravim ,chtel bych se presnejc zeptat ci je merka oleje v automatu u e39 a e38 a popripade kde to najdu??(jestly to clovek muze s kouknout jestly je oleje dost ci neni spaleny) ,a za druhe co jsem tak zhruba cetl ,tak je tam nekde u automatu chladic kterym se chladi automat,je potreba na to nejak dbat ci vymenit aby se automat neprehrival olej??
a za treti bych se chtel zeptat ,kdyz uz menim olej v automatu vcetne filtru ,tak bude lepsi rovnou vymenit i tesneni ,nebo nechavate to stare???
dekuji predem za postreh a odpoved
Zdravim ,chtel bych se presnejc zeptat ci je merka oleje v automatu u e39 a e38 a popripade kde to najdu??(jestly to clovek muze s kouknout jestly je oleje dost ci neni spaleny) ,a za druhe co jsem tak zhruba cetl ,tak je tam nekde u automatu chladic kterym se chladi automat,je potreba na to nejak dbat ci vymenit aby se automat neprehrival olej??
a za treti bych se chtel zeptat ,kdyz uz menim olej v automatu vcetne filtru ,tak bude lepsi rovnou vymenit i tesneni ,nebo nechavate to stare???
dekuji predem za postreh a odpoved
Zdravim ,chtel bych se presnejc zeptat ci je merka oleje v automatu u e39 a e38 a popripade kde to najdu??(jestly to clovek muze s kouknout jestly je oleje dost ci neni spaleny) ,a za druhe co jsem tak zhruba cetl ,tak je tam nekde u automatu chladic kterym se chladi automat,je potreba na to nejak dbat ci vymenit aby se automat neprehrival olej??
a za treti bych se chtel zeptat ,kdyz uz menim olej v automatu vcetne filtru ,tak bude lepsi rovnou vymenit i tesneni ,nebo nechavate to stare???
dekuji predem za postreh a odpoved
Merka tam neni, kontrola se provadi pri dane teplote oleje tak ze dolivas a co vytece je navic Chladic oleje najdes vepredu u chladice motoru. Dbej na to, aby se nezabordelil prostor mezi obema chladici, protoze pak ztraci ucinnost a nechladi jak ma. A tesneni je snad jasne ze vymenis, kdyz uz to cele bude rozhozene
kralik píše:Merka tam neni, kontrola se provadi pri dane teplote oleje tak ze dolivas a co vytece je navic Chladic oleje najdes vepredu u chladice motoru. Dbej na to, aby se nezabordelil prostor mezi obema chladici, protoze pak ztraci ucinnost a nechladi jak ma. A tesneni je snad jasne ze vymenis, kdyz uz to cele bude rozhozene
Diky za odpoved ,skoda ze ta merka tam neni jak u motoru ,aspon by si clovek daval vetsi bacha na hladinu ci smrad z oleje...
Ahoj, chtěl jsem se poptat na něco... když řadím mezi R a D tak mi v převodovce divně cinkne jak skleničky... co to je ? Při řazení ale nepozoruji žádné změny nebo cukaní... model E60 r.v 2004
Asi blbej dotaz,ale mam E34ku s klasickou 5ti stupňovou aut převodovkou a po D mam 4,3,2... Co je pro ní lepší při předjíždění? Plnej plyn a podřadí si o 2 stupně sama nebo když si tam dám sám 4 a takhle si to budu šmrdlat tam a zpátky sám?
Tim 2,3,4 si tam nedas rychlost kterou ty chces (jakpoze manual), ale jen zezhora omezis max rychlostni stupen kam az bude radit. Tedy pokud se nepletu
kralik píše:Tim 2,3,4 si tam nedas rychlost kterou ty chces (jakpoze manual), ale jen zezhora omezis max rychlostni stupen kam az bude radit. Tedy pokud se nepletu
Je to jak rikas, nechapu proc chce kazdej u automatu radit. Proste plnej plyn, kick down a zbytek nech na aute...
Není to jak říká. Manuálně klasicky řadíš, jen automatická převodovka nedovolí podtočit pod min. nebo přetočit přes max. otáčky motoru...
Ono si to stačí zkusit...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.