Motor 2.5 dti z opelu omega
-
ELESO
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
Zdravím. Vím že Opel sem nepatří ale jelikož má techniku BMW tak to zkusím. Mám od kámoše na opravu omegu s tímto motorem, nevíme si rady. Motor se dělal kvůli těsnění pod hlavou, zkompletoval se a cca po 20km z ničeho nic přestal tahnout, začal kouřit a jeden píst klepe. Tak jsem shodil vanu, šály OK ale i tak jsem je vyměnil, závada přetrvává. čidla na klice a vačce vyměněný ale nic se neděje. Čidlo tlaku paliva a regulace tlaku vyměnená, nic se nezměnilo. Vstřiky po kontrole a výměně a stále ta samá závada. Rozvody jsou v pořádku. Z výfuku se line bílý kouř a smrdí nespálenou naftou. Jediný kde jsem ještě nebyl je diagnostika. Za jakýkoliv nápad budu mile rád.
-
sa-tan666
- Registrovaný
- Příspěvky: 549
- Registrován: úte 04.08.2009 00:00
- Bydliště: okr olomouc M.B.
- Klubové ID: 2543
-
ELESO
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
-
magorcondoria
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
-
ELESO
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
-
ELESO
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
Záhada odhalena. Vydřený píst a jak byl volný ve válci tak klepal. Horší je, že nevím jak přijít jaký to je typ. Jeden typ váží 790g a druhý 807g a to se na kuchynský váze těžko rozezná. Nevíte co je to za rozdíl mezi ALCAN a MAHLE a jak poznám jaký mám typ? A co se týče kouření a netáhnutí tak kámoš co to skládal blbě složil sací hadici na turbu, je tam vložka do hadice a ta zablokovala sací díru tak ze 75 procent.
