Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Motor 2.5 dti z opelu omega

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
ELESO
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#1 Příspěvek od ELESO »

Zdravím. Vím že Opel sem nepatří ale jelikož má techniku BMW tak to zkusím. Mám od kámoše na opravu omegu s tímto motorem, nevíme si rady. Motor se dělal kvůli těsnění pod hlavou, zkompletoval se a cca po 20km z ničeho nic přestal tahnout, začal kouřit a jeden píst klepe. Tak jsem shodil vanu, šály OK ale i tak jsem je vyměnil, závada přetrvává. čidla na klice a vačce vyměněný ale nic se neděje. Čidlo tlaku paliva a regulace tlaku vyměnená, nic se nezměnilo. Vstřiky po kontrole a výměně a stále ta samá závada. Rozvody jsou v pořádku. Z výfuku se line bílý kouř a smrdí nespálenou naftou. Jediný kde jsem ještě nebyl je diagnostika. Za jakýkoliv nápad budu mile rád.
sa-tan666
Registrovaný
Příspěvky: 549
Registrován: úte 04.08.2009 00:00
Bydliště: okr olomouc M.B.
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od sa-tan666 »

vym ze je to blbost ale nenatakoval tam nekdo benzin ono to pak ma takovej ostrej zvuk a i to kouri pokud je tam urcity podil nafty

uz jsem to zazil kdy se auto chovalo jako kdyz je cerpadlo ko ale byl to jen benzin v nafte
ELESO
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#3 Příspěvek od ELESO »

Na to jsem taky myslel a tak jsem dneska vybral nádrž, nalil čerstvou a ještě povolil šroubení u posledního vstřiku aby se pročistila i lišta ale žádná změna. Ale děkuju.
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#4 Příspěvek od magorcondoria »

Necucá to někde olej do sání?Podle toho co píšeš to může spalovat olej.Třeba z vadného turba.
ELESO
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#5 Příspěvek od ELESO »

Tak jsem to studoval a na nic jsem nepřišel. Po odpojení sání klepe vesele dál, takže pokud hltá olej, je to buď přes hlavu nebo přes kroužky. Každopádně jde dneska motor ven na komplet rozebrání. A pokud bude neopravitelná závada bude zaměněn za třílitra z 530:-)
ELESO
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: pát 26.09.2008 00:00

#6 Příspěvek od ELESO »

Záhada odhalena. Vydřený píst a jak byl volný ve válci tak klepal. Horší je, že nevím jak přijít jaký to je typ. Jeden typ váží 790g a druhý 807g a to se na kuchynský váze těžko rozezná. Nevíte co je to za rozdíl mezi ALCAN a MAHLE a jak poznám jaký mám typ? A co se týče kouření a netáhnutí tak kámoš co to skládal blbě složil sací hadici na turbu, je tam vložka do hadice a ta zablokovala sací díru tak ze 75 procent.
Odpovědět