
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Pístní kroužky a tlaky...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
jako nejsem si uplne jistej jestli jsi zvolil uplne spravnej postup jelikoz v pistnich krouzcich jsou mezery (v zámečcích) v nejlepsim pripade 0.2mm a v tom horsim 0.5mm a to ti dycky protece dule ... podstatny je kolik baru jsi nameril kompresni tlak ? pokud jsi nameril hodne malo reknem 8-7 tak ti stejne nezbyde nic jinyho nez motor rozdelat a vzit to z gruntu ... a nebo koupit motor kterej je okey tedka , a za par let ho projedeš zase a das si to znova no 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no to nepozna , ale stejne kdyz sunda hlavu dolu (pokud tlak bude nedostatecnej) tak ji necha tak i tak zabrousit ventily jinak by si vubec nepomohlyouwee píše:Vojtiku a kdyz mu to nebude tesnit na ventilech? Nic neni 100%. Akorat ja bych teda lil do valcu olej misto benzinuMattyX píše:jedině barometrnasroubovat misto svice a zmerit kompresni tlak , jinak zjistis prd


Btw na M50 tlak 9 je málo už , hlavně rozdíl mezi válcema 12 a 9 jsou tři bary a to je už prostě v špatně ...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- Perunwit
- Registrovaný
- Příspěvky: 1846
- Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
- Bydliště: Pilsen city
- Klubové ID: 2962
Matty: nejsem mekánik... a proto když mi dva mekánici tvrděj, že to maj na svejch E36/34 "taky tak" a je to v pohodě, tak nemam nějak argumenty, jak bych se s nima měl hádat...
když se to tu už nakouslo, dokážete někdo říct, jakej by byl teď správnej postup, kdybych to chtěl mít v cajku a říct mi nějakou horentní sumu, kolik by to tak mohlo koštnout (kdyby mi to dělal šikovnej ale jenom známej mechanik, ne kamarád). Aby mě to definitivně odradilo a máv sem nad tim taky rukou jako oni s tim, že až se něco vysere, vyměnim celej motor (tenhle přístup nechápu btw. a ani moc nechci...)
já vim určitě, že těsnění pod hlavou by se měnilo a co dál by se při té přílěžitosti muselo x slušelo udělat? Pístní kroužky? Přebrousit dělicí rovinu na hlavě? Něco na ventilech taky?
eh
když se to tu už nakouslo, dokážete někdo říct, jakej by byl teď správnej postup, kdybych to chtěl mít v cajku a říct mi nějakou horentní sumu, kolik by to tak mohlo koštnout (kdyby mi to dělal šikovnej ale jenom známej mechanik, ne kamarád). Aby mě to definitivně odradilo a máv sem nad tim taky rukou jako oni s tim, že až se něco vysere, vyměnim celej motor (tenhle přístup nechápu btw. a ani moc nechci...)
já vim určitě, že těsnění pod hlavou by se měnilo a co dál by se při té přílěžitosti muselo x slušelo udělat? Pístní kroužky? Přebrousit dělicí rovinu na hlavě? Něco na ventilech taky?
eh

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
podívej jako lajkovi kterej do teorie motoru nevidí se to hur vysvetluje ... jedna vec je kdyz si to budeš dělat sám druhá věc je když si to necháš dělat ... v podstatě se to dá nějak pošolichat řekněme za dvacku ale výsledek nejasnej ... pokud to udělat cu grunt tak počítej tak kilo a bude všechno nový ... necháš si to udělat někde nějak nový a můžeš za to dát strožok pěněz ... tudíš , jezdi dokud to jezdí , holt to nemá tlaky , nemá to tolik koní kolib by to mělo mít , ale prostě ty peníze jaký to stojí se do toho nevyplatí dát pokud je v podtstatě "obyčejny" auto 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Tedy nic ve zlém, ale na studeném motoru tlaky nezměříš.(respektive to co naměříš nebude k ničemu)Navíc jestli je to dlouho rozhozené tak už to ani nestojí za to skládat tak jak to je.Pokud nejde o motor s nikasilem tak by se vyplatilo komplet válce přehonovat cca.za 1.tis a vyměnit kroužky cca.3.tis - je to cena za "lepší pocit" že spodek je OK a člověk to neskládá zbytečně.(to vše za předpokladu, že průměr válců zůstane v toleranci originál výbrusu a nebude třeba řešin písty nebo nikasil - jinak je lepší nedělat buď nic nebo motor celý vyměnit) Moc fajn by nebylo kdyby prvotní příčina byla v netěsnosti hlavy těsnění/ventily..ale to je zas o něčem jiném.