Díky a omlouvám se jestli mám v něčem chybu.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Spojka jedno-dvouhmota
-
ajfel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
setrvacnik z jednoho nebo 2 kusu ...
kdyz je ze dvou kusu, je to mezi sebou pruzne spojeno. neprenaseji se tak razy mezi motorem a prevodovkou - utlumi se to ..
je to drazsi, slozitejsi, problemovejsi ...
je to asi komfortnejsi, setrnejsi ke zbytku auta.
ja s tim dobre zkusenosti nemam ( u jine znacky) menil jsem 2hmotu za 1hmotu...
ale to bylo asi konstrukci daneho setrvacniku. u dalsi generace aut uz dane problemy nebyly (piskani, kratka zivotnost)
kdyz je ze dvou kusu, je to mezi sebou pruzne spojeno. neprenaseji se tak razy mezi motorem a prevodovkou - utlumi se to ..
je to drazsi, slozitejsi, problemovejsi ...
je to asi komfortnejsi, setrnejsi ke zbytku auta.
ja s tim dobre zkusenosti nemam ( u jine znacky) menil jsem 2hmotu za 1hmotu...
ale to bylo asi konstrukci daneho setrvacniku. u dalsi generace aut uz dane problemy nebyly (piskani, kratka zivotnost)
