Prozkoumejte výhody členství v jediném oficiálním českém BMW klubu ZDE a rozšiřte naše řady - info ZDE
Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
SEWAS-art
Registrovaný
Příspěvky: 44 Registrován: sob 28.05.2011 00:00
#1
Příspěvek
od SEWAS-art » pát 19.08.2011 21:48
Ahoj lidi, chci vás poprosit o radu, vím že toto téma je tu hodně krát ale bohužel jsem ze žádného nějak nedozvěděl přesnější informace.
Takže abych nějak popsal danou věc.
Před jistou dobou jsem koupil zmiňované BMW z vadným motorem ( vyběhaná klikovka) a tak jsem sehnal jiný který měl být v kondici ale po přehození se mi hned začli ozívat hydroštely a to jak na starém TDI a tak jse chci zeptat zda mám zkusit vyměnit olej a nebo na to kašlat a rovnou vyměnit ventily z hydroštelama z motoru z vadnou klikou a nebo vyměnit rovnou celou hlavu motoru.
Mockrát děkuji za rady a pomoc
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164 Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 321
#2
Příspěvek
od ajfel » ned 21.08.2011 20:44
kup novou vačku, vahadla, hydra , sprchu, podložky ventilů ...
a vymen to ...
pak tomu pravodelne men olej a pojede to perfektne
SEWAS-art
Registrovaný
Příspěvky: 44 Registrován: sob 28.05.2011 00:00
#3
Příspěvek
od SEWAS-art » ned 21.08.2011 21:46
Jo rád bych ale hledám nejlevnější řešení jelikož menit všechno tohle tak to asi radši házim ze skály a předělávám na 328
MattyX
Moderátor
Příspěvky: 12846 Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
#4
Příspěvek
od MattyX » ned 21.08.2011 21:50
bud to vymen vsecko , a nebo jezdi dokud to pojede a pak to vyres dal no
bud to udelas tak i tak a nebo poresis 328 třebas ...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
SEWAS-art
Registrovaný
Příspěvky: 44 Registrován: sob 28.05.2011 00:00
#5
Příspěvek
od SEWAS-art » ned 21.08.2011 22:11
No a když bych to vše přehodil z toho motoru kde byla vadná klika ? tak by to mělo být vše OK ne ?
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417 Registrován: pon 26.02.2007 01:00
#6
Příspěvek
od Foldas » čtv 25.08.2011 06:08
pokud v tom starém motoru byla vačka a vahadla ok tak to jen popřehazuj a jezdi
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164 Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 321
#7
Příspěvek
od ajfel » čtv 25.08.2011 09:41
videls nekdy M40, kde to bylo po tech letech ok?
... ale drzim palce ...
pritom je to po vymene tohohle naprosto uzasny motor (aspon na lehci e30 na bezne jezdeni uplne bohate stacil
)
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417 Registrován: pon 26.02.2007 01:00
#8
Příspěvek
od Foldas » čtv 25.08.2011 10:02
jo viděl
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641 Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989
#9
Příspěvek
od Birkoff » pát 26.08.2011 10:07
ajfel píše: kup novou vačku, vahadla, hydra , sprchu, podložky ventilů ...
a vymen to ...
Na kollik peněz to tak asi vyjde. Tátova E30 má 185tis tak by mě to zajímalo.
Fx
Člen Klubu
Příspěvky: 7217 Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
#10
Příspěvek
od Fx » pát 26.08.2011 10:33
205 Eur materiál (+ něco dál práce...)