Zdravím,
mám dotaz ohledně přetěsnění diferenciálu u E36 compact...podle mě začalo propouštět pravé víko (na obrázku č.4). Jak velký problém je vyměnit těsnění o-kroužek č. 9? Máte s tím někdo zkušenosti?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW E36 compact - diferencial
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
da se to udelat i na aute, ale lepsi je difec videlat a hodit si ho na ponk , gumovej o krouzek koupis normalne kdekoliv kde delaji o krouzky a gufera
unasec dil c.1 vytahnes ven , povolis ty 4 srouby co tam jsou , a vytahnes ven cele bocni lozisko a o krouzek uvidis , vymenis , asi bude za potrebi trosku oleje aby ti tam lepe v klouznul a rovnou vymen i gufero c.6 , stejne bude zpuchrele jako prase a tedy unik oleje muze byt tama nejen o krouzkem , to vymaltis kladivkem ven , a nalisujes tam rovnomerne druhé
docela dobry je kdyz vratis podlozku na vymezeni zubove vule nejlepe tak jak byla , sesroubujes zpet , a nasunes unasec 



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 292
- Registrován: čtv 11.12.2008 01:00
- Klubové ID: 2281
- Kontaktovat uživatele:
a to ložisko je nalisované na tom víku nebo jak to tam je? a pak ještě nevím jak tam drží ten unašeč vím, že je tam na tom tisícihranu takové "C" pérko, ale jak to drží uvitř v tom diferáku to nevím, jestli jen naražné a stačí zapáčit nebo jak to dostat ven. nerad bych se do toho pustil a pak se zasekl na nějaké prkotině a nevěděl jak na to nebo tak to dát dokupy aaa nebo aby mi něco spadlo dovnitř a muselo všechno ven. gufera se měnily všechny 3, když mi tam známý dával svornou vložku...o těch kroužcích jsem nevěděl jinak jsem to nechal přetěsnit taky zrovna...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
v podstate dil c 4 a 5 je jeden kus , kdy lozisko je v tom bazmeku
a unasec normalne vytahnes rukou , respektive zapacis velkym sroubovakem a je venku 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
unasec je v lozisku v tisici hranu,a lozisko je nalisovane v tom bocnim vicku,a to je prisroubovano k bedne,v podstate ten unasec se ani nikam pohnout nemuze,drzi to s poloosama a napravnici jeden celek 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance