Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výběr dodávky?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
Potřeboval bych poradit s výběrem dodávky.
Sháníme auto následujících parametrů:
Kapacita: min 5 lidí + náklad (paleta)
Palivo: Diesel
Ostatní: přístup pro ještěrku, tzn. dvoukřídlá zadní dveře
zatížitelnost zadní nápravy min 800kg
Cena: do 320tis. kč
Ročník: od 2004
Co jsem koukal zatím mi padnul do oka VW Transportet T5 (asi spíš 1,9tdi, na 2,5tdi jsem slyšel od známéno né zrovna chválu).
Co se týče ostatních značek, nemám moc ponětí. Slyšel jsem že např. Ford se trochu víc sype, ale zase je snadno a levně opravitelnej. Z Francouze mám trochu strach a o Fiatu moc nevím. Pak jestli se nepletu zbývá ještě Mercedes s Oplem.
Předem díky za příspěvky. Jendix.
Sháníme auto následujících parametrů:
Kapacita: min 5 lidí + náklad (paleta)
Palivo: Diesel
Ostatní: přístup pro ještěrku, tzn. dvoukřídlá zadní dveře
zatížitelnost zadní nápravy min 800kg
Cena: do 320tis. kč
Ročník: od 2004
Co jsem koukal zatím mi padnul do oka VW Transportet T5 (asi spíš 1,9tdi, na 2,5tdi jsem slyšel od známéno né zrovna chválu).
Co se týče ostatních značek, nemám moc ponětí. Slyšel jsem že např. Ford se trochu víc sype, ale zase je snadno a levně opravitelnej. Z Francouze mám trochu strach a o Fiatu moc nevím. Pak jestli se nepletu zbývá ještě Mercedes s Oplem.
Předem díky za příspěvky. Jendix.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no uvidíme.. ještě jsem nic nenašel.. má to i v podstatě čas.. původně jsem chtěl 2,5tdi, ale ty motory jsou prej strašně problémový.. tak zbývá 1,9tdi, což mi přijde na toho transportera trochu naprd.. když ono z toho z tý konkurence moc nezbývá.. co se mi docela líbí jsou i některý modely od fiatu.. ale tam se trochu bojim tý kvality..Velvetek píše:T5 je pěkná, ale záleží, na co to chceš, protože např. T4 má nižší náklady na provoz a je to takový trochu lepší držák...

- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Klubové ID: 2613
- Kontaktovat uživatele:
No ono taky není 2.5TDI jako 2.5TDI (nejsem si jist, jak sedí kódy VW vs. AUDI):
97-00 AFB, AKN 110 kW
00-02 AKN, AKE 110 a 132 kW
02-04 AKE, BCZ, BDG, BFC, AYM 114, 120, 132 kW
04-05 BDG, BAU, BDH 120, 132 kW (EGR chlazen vodou, neporuchové čerpadla K, duralové vačky a ventilový rozvod poháněn vahadly s ložisky(rolny)) Ty poslední jsou na tom už o dost lépe, ale i tak se dají přidřít, je to hlavně o oleji, který se používal.
Je to jako s BMW, nejlepší je servisovat je pouze tam, kde jim opravdu rozumí...
97-00 AFB, AKN 110 kW
00-02 AKN, AKE 110 a 132 kW
02-04 AKE, BCZ, BDG, BFC, AYM 114, 120, 132 kW
04-05 BDG, BAU, BDH 120, 132 kW (EGR chlazen vodou, neporuchové čerpadla K, duralové vačky a ventilový rozvod poháněn vahadly s ložisky(rolny)) Ty poslední jsou na tom už o dost lépe, ale i tak se dají přidřít, je to hlavně o oleji, který se používal.
Je to jako s BMW, nejlepší je servisovat je pouze tam, kde jim opravdu rozumí...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
já mám takovej pocit, že do transporteru dávali ale jen pětiválce.. to co jsi napsal jsou asi všecho 6V, ty pětiválce v T4 a LT byli dost spolehlivý, ale o těch novejch 5ti válcích jsem toho moc dobrýho neslyšel.. tam se prej dostává dost často voda do oleje a naopak.. no hrůza.. když problém je v tom že se nám ta T4 už moc vzhledově nelíbí.. T5 je T5, co potom tam s tim faceliftem, od r. 2010.
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Klubové ID: 2613
- Kontaktovat uživatele:
Jo, ten pocit máš naprosto správný, ty předchozí byly jen o V6 2.5TDI.
Co vím, tak ty pětiválce na tom byly ještě lépe, ale kdyby jsi chtěl, tak Ti dám odkaz na jednoho svého známeno, hodně jim rozumí, dá se říct, že těma Transporterama žije a ví o nich opravdu hodně (dělá srazy, moderuje je na webu atd.)
T4:
Model Engine ID code Engine configuration
2.5 TDI AJT; AYY inline-5 SOHC 10v
2.5 TDI ACV; AUF; AYC; AXL inline-5 SOHC 10v
2.5 TDI AHY; AXG inline-5 SOHC 10v
Ale o tom, jestli je T5 hezčí - není pochyb
Co vím, tak ty pětiválce na tom byly ještě lépe, ale kdyby jsi chtěl, tak Ti dám odkaz na jednoho svého známeno, hodně jim rozumí, dá se říct, že těma Transporterama žije a ví o nich opravdu hodně (dělá srazy, moderuje je na webu atd.)
T4:
Model Engine ID code Engine configuration
2.5 TDI AJT; AYY inline-5 SOHC 10v
2.5 TDI ACV; AUF; AYC; AXL inline-5 SOHC 10v
2.5 TDI AHY; AXG inline-5 SOHC 10v
Ale o tom, jestli je T5 hezčí - není pochyb

hehe ty petivalce v puvodni inkarnaci ve stary A6 natocily neskutecny kilometry, jedinej problem bejvaly rozvody, byl tam remen. revize, kera je v T5 ma rozvod resenej ozubenymi koly, takze hmmm no to by melo jezdit na veky. jenom lejt odpovidajici olej pro PD motory a neprejizdet ho. akorat si dej bacha, vetsina aut v bazaru sou vylitany meduzy stoceny tak o 150tkm.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
tak já bych si auto přivez přímo z německa.. ve stavu bych neviděl problém.. ale ohledně toho motoru.. mám strach.. mluvil jsem se známým.. který pracoval dříve ve vw a dost mi to rozmlouval.. motor je prý dost problémový.. jak jsem psal.. voda do oleje a naopak skoro na běžným pořádku.. kolem 100tkm to prý začíná a pak už je z toho jen kasička na peníze.. takže nevím.. když t5 tak asi 1,9tdi, v podstatě nejběžnější motor do octavie..pragdejf píše:hehe ty petivalce v puvodni inkarnaci ve stary A6 natocily neskutecny kilometry, jedinej problem bejvaly rozvody, byl tam remen. revize, kera je v T5 ma rozvod resenej ozubenymi koly, takze hmmm no to by melo jezdit na veky. jenom lejt odpovidajici olej pro PD motory a neprejizdet ho. akorat si dej bacha, vetsina aut v bazaru sou vylitany meduzy stoceny tak o 150tkm.
nebo jinou značku.. toť otázka..
podmínka je že auto musí mít zadní dveře křídlový a nejlépe dvě řady sedaček.. což výběr značně ztenčuje..
Co se týče motorů - nafťáky má Fiat jedny z nejlepších v užitkáčích - to jako fakt. Jsou fakt pecka a kupodivu i taková 1.3JTd dokáže s docela těžkym Doblem cvičit. Co za sebe můžu doporučit tak je Fiat Doblo Cargo P.L. - prodloužená verze. Jezdí to za málo, servisní intervaly jsou po 30tis km a je to pohodlný. Je fajn, že má nezavíslý zavěšení kol zadní nápravy - lepší jízdní vlastnosti.
Pokud chceš fakt velkou krabici tak doporučuju Ducato....měli sme to doma a co to vydrželo...neskutečný věci..
Pokud něco mezi tim tak Scudo.
Vůbec bych se Fiatu u užitkáčů nebál.
Pokud chceš fakt velkou krabici tak doporučuju Ducato....měli sme to doma a co to vydrželo...neskutečný věci..
Pokud něco mezi tim tak Scudo.
Vůbec bych se Fiatu u užitkáčů nebál.