
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Únik oleje z motoru m44 B 19
tak jsem dnes měnil chladící kapalinu na IS-ku a koukám že je mrtě mastná - mokrá vana od oleje, tak jsem ten humus otřel nechal auto chvíli běžet a koukám a olej líná mezi blokem a "prsama" - ten přední kryt motoru pod řemenicemi, tak se ptám co to může být?? jestli těsnění motoru - těch "prsou" a nebo gufero na klikovce?? začínám s těmito motory, tak se tak blbě ptám 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
Vyměň nejdřív gufero, to nikdo nedělá a po těch letech bude stejně stvrdlý a vhodný na výměnu.
Nebo můžeš udělat rovnou obojí,
akorát upozorňuju, že na mým (M42) se mi ty prsa po rozdělání nepodařily origo těsněním pořádně přetěsnit, musel jsem použít silikon.
Beru to, ale jako důsledek toho, že ty šroubky přede mnou někdo dorval
a pak jsem je už nemohl tolik dotáhnout, jinak bych je strhl.
Šrouby do hliníku je potřeba dotahovat momenťákem nebo s citem v ruce, což chce velkou praxi.
Jinak, to co popisuješ budou spíš ty prsa, můžeš je zkusit po sundání řemenice cca o 1/10 otáčky dotáhnout, může to problém vyřešit.
Pokud půjde nějakej šroubek relativně zlehka, tak je buď málo dotaženej nebo už je závit načlej.
Ty závity jdou krásně opravit s V-coil.
Nebo můžeš udělat rovnou obojí,
akorát upozorňuju, že na mým (M42) se mi ty prsa po rozdělání nepodařily origo těsněním pořádně přetěsnit, musel jsem použít silikon.
Beru to, ale jako důsledek toho, že ty šroubky přede mnou někdo dorval
a pak jsem je už nemohl tolik dotáhnout, jinak bych je strhl.
Šrouby do hliníku je potřeba dotahovat momenťákem nebo s citem v ruce, což chce velkou praxi.
Jinak, to co popisuješ budou spíš ty prsa, můžeš je zkusit po sundání řemenice cca o 1/10 otáčky dotáhnout, může to problém vyřešit.
Pokud půjde nějakej šroubek relativně zlehka, tak je buď málo dotaženej nebo už je závit načlej.
Ty závity jdou krásně opravit s V-coil.
Kami1 píše:Vyměň nejdřív gufero, to nikdo nedělá a po těch letech bude stejně stvrdlý a vhodný na výměnu.
Nebo můžeš udělat rovnou obojí,
akorát upozorňuju, že na mým (M42) se mi ty prsa po rozdělání nepodařily origo těsněním pořádně přetěsnit, musel jsem použít silikon.
Beru to, ale jako důsledek toho, že ty šroubky přede mnou někdo dorval
a pak jsem je už nemohl tolik dotáhnout, jinak bych je strhl.
Šrouby do hliníku je potřeba dotahovat momenťákem nebo s citem v ruce, což chce velkou praxi.
Jinak, to co popisuješ budou spíš ty prsa, můžeš je zkusit po sundání řemenice cca o 1/10 otáčky dotáhnout, může to problém vyřešit.
Pokud půjde nějakej šroubek relativně zlehka, tak je buď málo dotaženej nebo už je závit načlej.
Ty závity jdou krásně opravit s V-coil.
a to V-coil je co?? nějaké spešl lepidlo k tomu určené?? nebo co? jinak tedy to bude asi nepřínjemná robota, ale co se dá dělat, kape to hodně

to těsnění na prsa je toto?? je to možné?? že by bylo kovové??
http://www.ecat.elit.cz/ArticleDetails. ... leTypeID=1
http://www.ecat.elit.cz/ArticleDetails. ... leTypeID=1
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
ne, to je až za rozvodama
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... tj8n9aqdf6
Třeba v téhle sadě máš všechny těsnění , co jsou v odkazu real oem
Pak se podívej třeba tady:
http://katalog.mjauto.cz/
http://eshop.autokelly.cz/
http://www.elitecat.cz/Default.aspx
Třeba v téhle sadě máš všechny těsnění , co jsou v odkazu real oem
Pak se podívej třeba tady:
http://katalog.mjauto.cz/
http://eshop.autokelly.cz/
http://www.elitecat.cz/Default.aspx
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
http://www.bmwkrotil.cz
Krotila uvádí spíš kvůli tomu, že jako jedinému dealerovi dílů mu jede online ceník, takže zjistíš podle čísla dílu rovnou aktuální cenu tady v ČR.
Krotila uvádí spíš kvůli tomu, že jako jedinému dealerovi dílů mu jede online ceník, takže zjistíš podle čísla dílu rovnou aktuální cenu tady v ČR.