Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
lambda - předělání konektoru
Tohle není dotaz ale varování.. Když vám odejde lambda a budete chtít ušetřit (použitím jiné BOSCHácké labdy co bude po ruce jen s jiným konektorem) tak ať vás ani nenapadne spojit bílé dráty výhřevu.Teď dávám dohromady auto ve kterém si jeden zoufalec zdrátoval zmíněné dráty do jednoho uzlu - netuším proč, asi chtěl ještě ušetřit kousek izolepy.No pochopitelně zhořela "plamenem" motorová kabeláž od sondy k bloku relé, DME plus kousek do všech stran od uzlů s menším průřezem kabelů.
no ono to zas nějak dramatické škody nenadělalo.Hořet začalo jen kolem relátek motor.elektriky (K6001,6003), jinde se jen po celé délce "odizolovalo" vedení výhřevu sondy a sem tam to vzalo něco sebou, bohužel i stíněné kabely čidel vačky/kliky.Blbé že i všechny nepřerušené, ale vyhřáté kabely se stejně musejí preventivně měnit a kde má člověk vzít dráty s odpovídající barvou izolace.