Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

lambda - předělání konektoru

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
vsemick
Registrovaný
Příspěvky: 133
Registrován: sob 20.11.2010 01:00

#1 Příspěvek od vsemick »

Tohle není dotaz ale varování.. Když vám odejde lambda a budete chtít ušetřit (použitím jiné BOSCHácké labdy co bude po ruce jen s jiným konektorem) tak ať vás ani nenapadne spojit bílé dráty výhřevu.Teď dávám dohromady auto ve kterém si jeden zoufalec zdrátoval zmíněné dráty do jednoho uzlu - netuším proč, asi chtěl ještě ušetřit kousek izolepy.No pochopitelně zhořela "plamenem" motorová kabeláž od sondy k bloku relé, DME plus kousek do všech stran od uzlů s menším průřezem kabelů.
BAD
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: čtv 21.10.2004 00:00
Bydliště: MP
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od BAD »

tak to musel byt dobry borec misto vyhrivani lambda sondy si udelal vyhrivani auta to by me nikdy nenapadlo takto zapojit
vsemick
Registrovaný
Příspěvky: 133
Registrován: sob 20.11.2010 01:00

#3 Příspěvek od vsemick »

no ono to zas nějak dramatické škody nenadělalo.Hořet začalo jen kolem relátek motor.elektriky (K6001,6003), jinde se jen po celé délce "odizolovalo" vedení výhřevu sondy a sem tam to vzalo něco sebou, bohužel i stíněné kabely čidel vačky/kliky.Blbé že i všechny nepřerušené, ale vyhřáté kabely se stejně musejí preventivně měnit a kde má člověk vzít dráty s odpovídající barvou izolace.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Snejk »

jako správný elektrikář máš nejlepší mít v "zásobě" několik kompletních svazků z ruznejch vraků co tak ruzně potkáš a majitelé se jich rádi zbaví.. to se pak berou dráty stejných barev a průřezů a stínění a konektorů úplně sami :)
Odpovědět