Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Setrvačník z M30 na M52?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Před rokem se tu řešilo použití setrváku z M20 na motoru M50 a následné problémy se startérem.
Jak je to s použitím setrváku z M30? Zkoušel nebo má to někdo na motoru M50 nebo M52?
Jak je to s použitím setrváku z M30? Zkoušel nebo má to někdo na motoru M50 nebo M52?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
taky me tyhle veci zajimaji, ja se k rozreseni dobral.... rozhodne to urcite jde ale tohle vlakno ti vice napovi...
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&start=30
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&start=30
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Už máš hotovo? Jaké je (bude) finální řešení?
Keramickou spojku nechci, jen jednohmotový lehčí setrvák. Dřív tak jezdila všechna auta, a nedá se říct, že dnešní s dvohmotovým setrvákem jspu životnější.
Keramickou spojku nechci, jen jednohmotový lehčí setrvák. Dřív tak jezdila všechna auta, a nedá se říct, že dnešní s dvohmotovým setrvákem jspu životnější.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
řeším to preventivně dopředu, spojka už má 350 tisíc a dvouhmotový setrvák už není v nejlepší kondici. Chci spojit příjemné s užitečným a s novou spojkou si nadělit i lepší reakci na plyn.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
no hele pocitej ze je polovicni, takze budes muset nastavit vypinaci lozisko nebo jinak posunout vypinaci paku, prehodit venec no a urcite bych nechodil pod 7-8kg, bude to padat rychle dolu, pokud mas rad dynamickou jizdu.
rychleji ti spadnou otacky a mozna se drive rozezvuci hlavni lozisko v prevodovce, ale nic neresitelnyho
rychleji ti spadnou otacky a mozna se drive rozezvuci hlavni lozisko v prevodovce, ale nic neresitelnyho
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsem několik aut s M20 motorem, jednu E34 a několik E30 a ty všechny měly jednohmotu, takže vím do čeho jdu. Všechny, až na jednu, měly 200-400 tisíc km a na volnoběh byla převodovka slyšet. Na to kašlu. Kdybych chtěl tiché a komfortní auto, pořídím si E38 a nebudu jezdit v 323ti
Měl jsem na jedno léto E30 323i, která měla v serii setrvák 6,3 kg a jezdilo se s tím skvěle.
Přelisovat věnec není až takový problém, stačí správně ohřát a spadne skoro sám.

Měl jsem na jedno léto E30 323i, která měla v serii setrvák 6,3 kg a jezdilo se s tím skvěle.
Přelisovat věnec není až takový problém, stačí správně ohřát a spadne skoro sám.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Francis píše:Měl jsem několik aut s M20 motorem, jednu E34 a několik E30 a ty všechny měly jednohmotu, takže vím do čeho jdu. Všechny, až na jednu, měly 200-400 tisíc km a na volnoběh byla převodovka slyšet. Na to kašlu. Kdybych chtěl tiché a komfortní auto, pořídím si E38 a nebudu jezdit v 323ti![]()
Měl jsem na jedno léto E30 323i, která měla v serii setrvák 6,3 kg a jezdilo se s tím skvěle.
Přelisovat věnec není až takový problém, stačí správně ohřát a spadne skoro sám.
jj ohrejes a je to
a vyresis rozdil vzdalenosti
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Průměr nákružku setrváku, na kterém je věnec nalisovaný, je stejný nebo bude třeba něco soustružit?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Zajedu za kamarádem, co má doma zásobu dílu a změřím to.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
nevim, ale ja zadnej problem se sterterem krom toho, ze je tam "tricitkovej", ehmmmm tedy z M20 jsem nemel.Jinac mam na 2.5M50 6.1kg lehkou jednohmotu.To padani otacek bych nevidel tak tragicke, chce si na to majinko zvyknout, jedine minus je, ze se opravdu na volnobeh rozezvuci almara......ale jaks rekl, pro tichou jizdu si poridim neco jineho.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Ještě mě napadlo: Pro jednohmotový setrvák by to chtělo "odpruženou" lamelu. Pokud bych trval na 240mm, použiju setrvák z M30 nebo S38 ale bude stejné "drážkování" v lamele a na vstupní hřídeli převodovky? Půjde "historická" lamela na "moderní" převodovku?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition