Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
pneumatiky NEXEN?
-
DC
- Výkonná rada
- Příspěvky: 2334
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: Řáholec
- Klubové ID: 55
- Kontaktovat uživatele:
no tam psali o zimních, ale o letních sem četl zase jinde dost kladných reakcí, tak se ptám i tady abych se dopátral pravdyM3maniac píše:DC jsem myslel žře máš rád kvalitní a fungující věci.No nevím jestli se neplatu,ale před pár dny jsem četl myslím Auto Tip a myslím že zrovna tyto gumy tam označili za nepoužitelnéale možná se pletu...

Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
Tak tak,zimní nepoužitelné...letní THE BESTDC píše:no tam psali o zimních, ale o letních sem četl zase jinde dost kladných reakcí, tak se ptám i tady abych se dopátral pravdyM3maniac píše:DC jsem myslel žře máš rád kvalitní a fungující věci.No nevím jestli se neplatu,ale před pár dny jsem četl myslím Auto Tip a myslím že zrovna tyto gumy tam označili za nepoužitelnéale možná se pletu...


-
DC
- Výkonná rada
- Příspěvky: 2334
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: Řáholec
- Klubové ID: 55
- Kontaktovat uživatele:
koupil jsem na nich jedno auto - to byly N2000 - teď mam na šestce vzadu N3000 - oboje na suchu drží krásně, na mokru je to horší (ale já v mokru jezdim jen omylem a zásadně bokemGG píše:Tak co DC, pořídil jsi nakonec pneu NEXEN? Je to už staré téma a zrovna jsem taky slyšel chválu na letní a budu pořizovat nové, tak bych rád znal poznatky.

dopředu bych ale Nexeny nedoporučil - kritický brždění může bejt problém - tam se vždy snažím dát co nejlepší pneu - Dunlopy Sport Maxx, Conti SportContact, Yokohama apod.
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
A víš že lepší gumy se mají dávat dozadu? Řešil jsem to s instruktorem na škole smyku rakouského autoklubu a pak jsem to slyšel i z několika dalších zdrojů - důvodem prý je jedna konkrétní situace:
Jedeš rovně po mokré silnici a pak zatočíš. Zadní kola se dostanou ze zákrytu těch předních a výrazně se jim zhorší podmínky. Když to nezvládnou, ustřelí Ti zadek. Proto dávat lepší gumy dozadu, abys jel rovně podle těch horších a ty lepší to pak spíš zvládly v zatáčce. Prý je to důležitější než to kritické brždění.
(já si to nevymyslel ale zatím jsem nepotkal nikoho důvěryhodnějšího kdo by mi to vysvětlil nějak jinak..)
Jedeš rovně po mokré silnici a pak zatočíš. Zadní kola se dostanou ze zákrytu těch předních a výrazně se jim zhorší podmínky. Když to nezvládnou, ustřelí Ti zadek. Proto dávat lepší gumy dozadu, abys jel rovně podle těch horších a ty lepší to pak spíš zvládly v zatáčce. Prý je to důležitější než to kritické brždění.
(já si to nevymyslel ale zatím jsem nepotkal nikoho důvěryhodnějšího kdo by mi to vysvětlil nějak jinak..)
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
Je to tak, ale clovek co ma auto v ruce si s tim poradi.... bezny uzivatel auta je neco jinehojarda píše:A víš že lepší gumy se mají dávat dozadu? Řešil jsem to s instruktorem na škole smyku rakouského autoklubu a pak jsem to slyšel i z několika dalších zdrojů - důvodem prý je jedna konkrétní situace:
Jedeš rovně po mokré silnici a pak zatočíš. Zadní kola se dostanou ze zákrytu těch předních a výrazně se jim zhorší podmínky. Když to nezvládnou, ustřelí Ti zadek. Proto dávat lepší gumy dozadu, abys jel rovně podle těch horších a ty lepší to pak spíš zvládly v zatáčce. Prý je to důležitější než to kritické brždění.
(já si to nevymyslel ale zatím jsem nepotkal nikoho důvěryhodnějšího kdo by mi to vysvětlil nějak jinak..)

Ja uz na to prcam a kupuju jen nove continentalky(letni) a goodyear(zimni) a mam pokoj a kvalitni obuti.
-
DC
- Výkonná rada
- Příspěvky: 2334
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: Řáholec
- Klubové ID: 55
- Kontaktovat uživatele:
obecně jo, ale třeba v mém případě na šestce při zadních pneu 265/35/18 se mi ještě nestal smyk bez vlastního přičinění ( ťuk ťuk ) - nejsem zastánce těch Nexenů, ale dostal jsem je skoro nový ke kolům - v záloze už jsou jiné pneu, ale mym tempem ježdění Nexeny sjedu tak za 10 letjarda píše:A víš že lepší gumy se mají dávat dozadu? Řešil jsem to s instruktorem na škole smyku rakouského autoklubu a pak jsem to slyšel i z několika dalších zdrojů - důvodem prý je jedna konkrétní situace:
Jedeš rovně po mokré silnici a pak zatočíš. Zadní kola se dostanou ze zákrytu těch předních a výrazně se jim zhorší podmínky. Když to nezvládnou, ustřelí Ti zadek. Proto dávat lepší gumy dozadu, abys jel rovně podle těch horších a ty lepší to pak spíš zvládly v zatáčce. Prý je to důležitější než to kritické brždění.
(já si to nevymyslel ale zatím jsem nepotkal nikoho důvěryhodnějšího kdo by mi to vysvětlil nějak jinak..)

Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík