Problém asi bude, že ho nebudeš mít kam zapojit. Zagooooogli, už jsem o tom někde něco četl. Maníci navrtávali kryt olejového filtru, ale to je dost mazec.
Kdyby jsi to nerozchodil, tak mám o ten teplotní modul zájem !!!
Nevím, jestli ti to nějak pomůže - na Z3 3.0i sice nemám zabudovaný budík na teplotu oleje, ale podle el. schéma je v motoru čidlo na měření teploty a ta informace jde kabelovým svazkem přímo do jednotky. Takže mi pak stačilo koupit budík, připojit na správný kablík v jednotce a teplotu to měřilo jak mělo.
Na M3 jde taky od čidla kablík přímo do budíků.
Problém je u NE-M3 s umístěním čidla ... Není ho originál kam dát a pokud použiješ jiné čidlo (třeba na vypouštěcí šroub), budou budíky ukazovat nesmysly, protože jsou kalibrované na ty originál čidla (nehledě na fakt, že na vypoušťáku to bude lehce zkreslené, protože měříš teplotu na spodu vany, kde je to ochlazované protékajícím vzduchem za jízdy).
nejjednodušší je sehnat celej bazmekt olejovýho filtru z M3 , rovnou má příruby na olejovej chladič , coz se mirdovi tez bude hodit cidlo tam napojis , osadis ho na spravnej pin v budikach a hotovec
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Fatal Design píše:Na M3 jde taky od čidla kablík přímo do budíků. Problém je u NE-M3 s umístěním čidla ... Není ho originál kam dát a pokud použiješ jiné čidlo (třeba na vypouštěcí šroub), budou budíky ukazovat nesmysly, protože jsou kalibrované na ty originál čidla (nehledě na fakt, že na vypoušťáku to bude lehce zkreslené, protože měříš teplotu na spodu vany, kde je to ochlazované protékajícím vzduchem za jízdy).
Ale já mám 3.0i NE-M3, kde kablíky od čidla jdou přímo do jednotky a ne do palubovky, protože tam není z výroby budík. Takže jsem budík koupil a připojil na správný svazek v jednotce a mám vystaráno. Mám motor M54 a netuším, jestli je to stejné i u Mirdy, jen mě napadlo, že by tahle informace mohla pomoct.
Fatal Design píše:Na M3 jde taky od čidla kablík přímo do budíků. Problém je u NE-M3 s umístěním čidla ... Není ho originál kam dát a pokud použiješ jiné čidlo (třeba na vypouštěcí šroub), budou budíky ukazovat nesmysly, protože jsou kalibrované na ty originál čidla (nehledě na fakt, že na vypoušťáku to bude lehce zkreslené, protože měříš teplotu na spodu vany, kde je to ochlazované protékajícím vzduchem za jízdy).
Ale já mám 3.0i NE-M3, kde kablíky od čidla jdou přímo do jednotky a ne do palubovky, protože tam není z výroby budík. Takže jsem budík koupil a připojil na správný svazek v jednotce a mám vystaráno. Mám motor M54 a netuším, jestli je to stejné i u Mirdy, jen mě napadlo, že by tahle informace mohla pomoct.
V pořádku. Já jsem odpovídal Mirdovi, který tu otázku položil a ten má jak předpokládám 328 a tam nic takového standartně není ...
kdyz to porovnavam v ETK tak ty priruby sou uplne stejny , dokonce i tesneni na blok pasuje na oba modely , jen M52 ma v tom miste kde S50 zapojeny cidlo tej teploty nejakou olejovou hadici... jen si neuvedomuju od ceho presne vede , ale pokud vse zapojis tak jak to ma S50 nebude to problem
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MattyX píše:kdyz to porovnavam v ETK tak ty priruby sou uplne stejny , dokonce i tesneni na blok pasuje na oba modely , jen M52 ma v tom miste kde S50 zapojeny cidlo tej teploty nejakou olejovou hadici... jen si neuvedomuju od ceho presne vede , ale pokud vse zapojis tak jak to ma S50 nebude to problem
no jo to vis ono tocit 7500ot je sice krasny ale pro motor m52 dost namahavy, takze ten chladic to bude chtit a rovnou tam zapojim ten budik teploty, jem mi teda fakt stvou ty hydra, chce to fakt chladit, predpokladam ze ten bazmek ma v sobe nakej termostat pro hlidani teploty na 100°C
jj tak s chladičem se pocita to je jasny termostat by to uvnitr nejakej mit melo , neustale pres chladic to jit nemuze , to by se poradne ani nezahral , ale kazdopadne S50 ma olejovej chladic vyresenej ponekud nestastne ... ten ych konkrtene pouzil radeji z E34 M5
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
cau chlapi, na motoru m50 mam cidlo M3 a budiky M3 3,0, otazka zni kam do budiku je zapojene cidlo teploty oleje aby zacalo ukazovat, dekuji za odpovedi