E46brzdy 320mm na zadek e36
-
sa-tan666
- Registrovaný
- Příspěvky: 549
- Registrován: úte 04.08.2009 00:00
- Bydliště: okr olomouc M.B.
- Klubové ID: 2543
-
mequi
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
-
sa-tan666
- Registrovaný
- Příspěvky: 549
- Registrován: úte 04.08.2009 00:00
- Bydliště: okr olomouc M.B.
- Klubové ID: 2543
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Nástup brzd není o průměru kotoučů, ale o průměru pístků v brzdičích a v hlavním válci.
E36 328i: průměr v hlavním válci 23,81/19,05 předek/zadek
E46 330: průměr v hlavním válci 23,81/22,20 předek/zadek
Z toho mi vychází, že když dáš na E36 s původním hlavním válcem brzdy z E46 330i, tak přední brzdy "nastoupí" dříve než zadní, neb "přední" válec dává díky většímu průměru více kapaliny než "zadní" válec. Je docela možné, že zadní brzdy nebudou brzdit takřka vůbec.
E36 328i: průměr v hlavním válci 23,81/19,05 předek/zadek
E46 330: průměr v hlavním válci 23,81/22,20 předek/zadek
Z toho mi vychází, že když dáš na E36 s původním hlavním válcem brzdy z E46 330i, tak přední brzdy "nastoupí" dříve než zadní, neb "přední" válec dává díky většímu průměru více kapaliny než "zadní" válec. Je docela možné, že zadní brzdy nebudou brzdit takřka vůbec.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
sa-tan666
- Registrovaný
- Příspěvky: 549
- Registrován: úte 04.08.2009 00:00
- Bydliště: okr olomouc M.B.
- Klubové ID: 2543
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
I tak je to o dost méně než 22,20 u 330i 
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
