Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

olejovy chladic

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#1 Příspěvek od Mirda328 »

zdar gangsteri

takze dalsi akce, mam v m52 vodni chladic s pripojenim na chlazeni automaticke prevodovky, napadlo me pripojit tam olej z motoru..... zkousel to nekdo ? myslite ze to vydrzi, prece jenom bude asi teplejsi a mozna o malinko vetsi tlak nez prevodovy olej ale zase ne tak agresivni...

:) usetrilo by mi to dalsi chladic
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#2 Příspěvek od Kami1 »

tlak můžeš (musíš) zredukovat

to dostává ten motor tak zabrat, nebo se nudíš?
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#3 Příspěvek od Mirda328 »

instaluju kompresor, tohle bude nezbytne, predelavam vsechno a chladic bych stejne instaloval a usetrilo by mi to misto.... fakt je ze nevim kolik tlaci podavaci pumpa automatu.... jak to tocim pres 7 tis uz je ten olej prepalenej jak ve frytaku obcas i driv.....
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#4 Příspěvek od Kami1 »

nejjednodušší bude udělat tlakovou zkoušku vzduchem (8-10bar),
řek bych, že to bude v pohodě.

nevím jak to je u toho motoru prakticky řešený a jak to chceš řešit ty,
ale vždycky máš možnost obtokovýho chlazení, ve kterým není žádnej tlak
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#5 Příspěvek od all »

jde to úplně v pohodě. ale lepší řešení je samostatný chladič hned za ledvinky... a zajímalo by mě jak máš pořešený výstup oleje na chlazení...? že by M3 olejový blok?
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#6 Příspěvek od blesk666 »

riesil by som to samostatnym oilcoolerom - napr Racimex s vyvodmi na oboch stranach (lepsie ako origo M3 ktory to ma len na jednej strane). dovod - ak potrebuje prevodovka chladenie teraz co este ked bude zatazena podstatne viac po instalaciu kompresoru takze jej chladenie by som uz nezatazoval este privodom dalsieho tepla z mot oleja
sa-tan666
Registrovaný
Příspěvky: 549
Registrován: úte 04.08.2009 00:00
Bydliště: okr olomouc M.B.
Klubové ID: 2543
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od sa-tan666 »

mirda ma manual ne automat
Odpovědět