oktanový číslo určuje antidetonační schopnost (lpg umožňuje vyšší stupeň komprese a předstih zapálení)
v tom je LPG lepší
teplotu ve válci určuje výhřevnost a rychlost hoření
to je u LPG horší - vyšší spotřeba a tišší chod (teplota spíš mírně nižší)
z LPG vznikají usazeniny ještě tvrdší než karbon
nějaká zkondenzovaná voda tam asi bude, ale to je i v benálu,
na nějakou větší korozi za provozu zas není ve výfuku tolik O2
nevím jak moc to může být agresivní, ale podle mě, guma co vydrží benál, vydrží i LPG,
maximálně můžou víc tvrdnout gufera,
ale stejně když vypneš motor, tak ješte než se přestane točit, tak při doběhu v podstatě všechen plyn ze sání vyčerpá (u sekvence), takže tohle bych klidně zanedbal.
nicméně je to další motivace k dojíždění na benzín.
na
http://www.ochranamotoru.cz jsem teda i našel, že kromě mazání by to mělo mít taky přísady pro čištění, takže z tohodle hlediska to je plus (pokud je to pravda),
ale stejně si myslím, že flashlube je hlavně komerce, s úmyslem získat co nejvíc lidí(peněz),
na druhou stranu to uškodit nemůže
v těch tabulkách s testama maj asi chybu v desetinný čárce,
anebo uživatele LPG bez fl. čeká po 10tkm ventilová vůle 2mm.
už tady někomu odešla na dobrým motoru kvůli LPG hlava (ventily, sedla)
