Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

simering na ventilech

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#1 Příspěvek od pesa84 »

Ahoj, nedávno jsem měl sundaný svody společně s turbem, protože se mi zdálo že i po repasy bere olej, ale po záruční zkoužce ani kapička, než jsem to dal dohromady tak jsem se ze zvědavosti podíval na ventily a na jednom se mi zdálo, že prosakuje olej, nijak jsem tomu nevěnoval pozornost. Na to jsem měnil olej a teď se mi zdá, že když někdy zastavím a foukne správný výtr cítím spálený olej. Může to být tím? Dělal už někdo simering na ventilech, kolik to stojí a musí dolů palice? A ještě se zeptam neví někdo kolik stojí hydrošteli? Jde o e36 325 TDS Díky za každé info!!!
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#2 Příspěvek od bibikuba »

Jestli cejtíš spálený olej tak Ti nejspíš kape olej z motoru na výfuk a pálí se...
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#3 Příspěvek od pesa84 »

nemá odkud, všude je sucho.. Je to cítit i když si dřepnu k laufu a rukou si nasměruju splodiny k nosu... ale někdy to není ani potřeba.. je to nepříjemnej pocit.. chci udělat to těsnění na ventilech a dám i hydra ptz se začínaj po startu přez noc ozývat... jen aby nebyla prdlá makovice, ale takový příznaky to zatím nemá...
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#4 Příspěvek od bibikuba »

Takhle mi to ráno smrdí asi tak minutu když to nastartuju a je to studené-asi jak to nažhaví a než to vyletí ven,pak už ne..Už jsi nějak řešil to čerpadlo?Mě se to pořád zhoršuje a už mě to :x :x
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#5 Příspěvek od Kami1 »

dýzl znamená spalování oleje, takže pokud cítíš spálenej olej, máš funkční dýzl. :)

pokud ti jde olej do motoru sáním, tak bys to asi moc nepoznal,
navíc turbo znamená přetlak v sání, takže menší pravděpodobnost , že se ti tam nějakej olej guferem dostane (to samý u výfuku)
zkus tomu dát čas, případně zkontrolovat těsnosti, jestli to není, jak píše bibikuba
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#6 Příspěvek od bibikuba »

já nespaluju olej!!!!!!!!!!!!!!!!jezdim na burákovej :lol: :lol: a to je rozdíl :evil: :lol:
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#7 Příspěvek od Kami1 »

mmm, buráky....
......................... Obrázek
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#8 Příspěvek od pesa84 »

:lol:
To čerpadlo sem eště neřešil, já to mam zatím beze změny.. jinak mam v plánu tam zavolat až po novým roce.. hned dám info co se dozvím nového..

jinak do sání jde olejová pára z odvětrání ventilového víka nebo z KO turba a já mam turbo OK., ale to bych cítil už dřív. Začalo to nedávno, když jsem tam jebnul 5W40.. už tam je spátky 10W40.. a je to cítit pořád
Mimochodem to mi začalo i klepat bud´ na klice(vodící šála) nebo dvouhmoták...
Ale právě že jsem si všiml že na 2. výfukovím ventilu byl nepatrný čurek oleje... tak mam podezření na ty gufírka..
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#9 Příspěvek od bibikuba »

Taky mám plný sání oleje a karbonu ale ser... na to..Když jsem to měl naposledy rozebrané tak jsem to vypucoval a odpojil jsem EGR ventil tak vlastně nevím jak to tam ted vypadá ale myslím že olej v sání a karbon je normální u ropy..Já tam dávám Havoline extra 10w40 a spokojenost..Taky jsem tam chtěl dát plnou syntet. ale bál jsem se že se uvolní ten karbon a něco se tam ucpe..Už mám 230 tis.km a myslím že polos.je dobrá volba :lol: Pokouším se ted sehnat tu hlavu na čerpadlo -nějakou použitou a uvidim co to bude dělat :roll: Jestli budeš dělat ty gufera tak to máš taky dobrý-trošku pomalu GO 8O
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#10 Příspěvek od pesa84 »

Taky jsem čistil, ale nemá to význám, zase tam je oleje...
Tak to ses do toho dal, akorát je blbý že když bude starší není jistota, že bude OK.. No uvidíš.. tak to sem zvědavej.. a co ti to ted dělá, že se ti to zhoršuje?
ten olej to sem věděl, že dost riskuju, ale chtěl sem to skusit, ptz mi zlehka začali cvakat hydra, tak sem myslel, že řidší olej se tam dostane dřív... no, už bych to nedělal..
Ono to budou i hydra, ty gufírka a nej by bylo i ventily,ale na to bych se...
Jo, pomalu ale jistě to bude GO celýho auta, eště do toho sháním karosařinu.. všechny dveře KO.. i blatník..
Popravdě todle auto je nejhorší co jsem měl..... :lol:
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#11 Příspěvek od bibikuba »

Myslel jsem že všechno kvete až na jaře :lol: :lol: Bud v klidu mám taky KO blatnik,rohy dveří a páté dveře-je to samá plísen :( :cry: Mě navíc blbne asi to čerpadlo-si to dělá co chce-přidám plyn a nic,pustim ho a přidám znovu a pak se teprve rozjede,škube mi to a v nízkých otáčkách se to třese jak traktor..Kdybych do toho nenacpal tolik pěněz-domluvil bych tomu krumpáčem :P Vždycky když to auto vidím orosí se mi čelo :x :x
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#12 Příspěvek od blesk666 »

bibikuba: ...orosi se mi celo:-) je mile ze si z toho robis srandu
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#13 Příspěvek od pesa84 »

jo to po zimě začne rašit asi všechno... Mě to poslední dobou neudělalo, tak můžu řešit to ostatní...

ono to ani jinak brát už nejde.. než s humorem.. protože slzy by ti umrzli na tváři... :lol:
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#14 Příspěvek od pragdejf »

hmm az se vam naplni mezichladic olejem a pak v tom chytnou saze, tak uvidite veci. vidim pisty, jak skrz kapotu vyskakuji a ojnice, jak blok prorazeji, u toho stoji clovek, nemej uzas a nakonec se ozve. hirošima, hadr.

jinak na vymenu gufer se da jit i bez demontaze hlavy, obzvlaste me pobavila tzv. indianska metoda, neboli provaz. pist valce, na kterym se to dela se stahne do dolni uvrati a otvorem pro svicku se dovnitr laduje provaz/prvazek podle velikosti otvoru. je dulezity si konec nechat, aby sel vytahnout. a pak se tim pomoci goly otoci do H.Ú. a provazek po stlaceni podrzi ventily na miste.

to musel bejt solidne zoufalej clovek, co priel na takovyhle reseni, coz?
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#15 Příspěvek od Kami1 »

už jsem viděl fígl na držení ventilů se stlačeným vzduchem,
ale s provázkem ještě ne

kámošovi odešlo na vektře turbo a měl sání včetně IC od oleje,
mechoš mu vyměnil turbo za nový, na čištění se vysral a takhle mu to předal.
naštěstí to pak vždycky nějak ubrzdil, když se motor roztočil,
ale ještě po 500km to byla slušná dýmovnice
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#16 Příspěvek od pesa84 »

IC mam new takže oleje se tam vejde.. :lol:
Jinak teda by tu hyrošimu musel čekat snad každej ropák... Když do sání je vyvedený odvětrání ventilového víka..

A to stím provázkem je celkem zajímavá věc.. taková k zamyšlení.. :)
S tím vzduchem taky zajímavé!

Konečně nějaké názory k tématu...Dík :wink:
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#17 Příspěvek od bibikuba »

Koukám jako blázen co se tady řeší 8O Asi nechám svoje Tds doma a budu chodit pěšky :banan: :banan: :driver: :driver:
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#18 Příspěvek od bibikuba »

Viděl jsem hafo TDS a větší většina má chladič IC a sání pod olejem,musel by chodit pěšky každej druhej,se.... na to,budu jezdit :driver:
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#19 Příspěvek od pragdejf »

ropaci maj dost casto odlucovace oleje, jinak myslim, ze kazdejch 50tkm vykopnout IC ven a proplachnout acetonem, to by zaroven mohlo zlepsit ucinek chlazeni vzduchu.

to s tim vzduchem znam tak, ale je k tomu potreba kompresor a nakej adapter, abys misto svicky dostal do valce tlakovej vzduch. zatimco provazek si das dokupy i z rozpletenyho taznyho lana.

myslim, ze tenhle muj prispevek by bylo dobry presunout do sekce africkej hadrák opravuje;-)
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#20 Příspěvek od pesa84 »

no myslim, že taky budu jezdit v klidu dál a pak až si možná vzpomenu ten IC a svody zase vyčistím..

Jinak tak či onak musí ven trysky a to se mi nechce, už sem to dělal tolikrát a nic moc.. musel sem si na to vyrobit spešl ořech..
Sem zvědavej jakou metedu zvolím, eště počkám jestli někdo nemá jinou...

A jak jsi na tom s tím čerpadlem?
Odpovědět