Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
simering na ventilech
Ahoj, nedávno jsem měl sundaný svody společně s turbem, protože se mi zdálo že i po repasy bere olej, ale po záruční zkoužce ani kapička, než jsem to dal dohromady tak jsem se ze zvědavosti podíval na ventily a na jednom se mi zdálo, že prosakuje olej, nijak jsem tomu nevěnoval pozornost. Na to jsem měnil olej a teď se mi zdá, že když někdy zastavím a foukne správný výtr cítím spálený olej. Může to být tím? Dělal už někdo simering na ventilech, kolik to stojí a musí dolů palice? A ještě se zeptam neví někdo kolik stojí hydrošteli? Jde o e36 325 TDS Díky za každé info!!!
nemá odkud, všude je sucho.. Je to cítit i když si dřepnu k laufu a rukou si nasměruju splodiny k nosu... ale někdy to není ani potřeba.. je to nepříjemnej pocit.. chci udělat to těsnění na ventilech a dám i hydra ptz se začínaj po startu přez noc ozývat... jen aby nebyla prdlá makovice, ale takový příznaky to zatím nemá...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
dýzl znamená spalování oleje, takže pokud cítíš spálenej olej, máš funkční dýzl.
pokud ti jde olej do motoru sáním, tak bys to asi moc nepoznal,
navíc turbo znamená přetlak v sání, takže menší pravděpodobnost , že se ti tam nějakej olej guferem dostane (to samý u výfuku)
zkus tomu dát čas, případně zkontrolovat těsnosti, jestli to není, jak píše bibikuba

pokud ti jde olej do motoru sáním, tak bys to asi moc nepoznal,
navíc turbo znamená přetlak v sání, takže menší pravděpodobnost , že se ti tam nějakej olej guferem dostane (to samý u výfuku)
zkus tomu dát čas, případně zkontrolovat těsnosti, jestli to není, jak píše bibikuba

To čerpadlo sem eště neřešil, já to mam zatím beze změny.. jinak mam v plánu tam zavolat až po novým roce.. hned dám info co se dozvím nového..
jinak do sání jde olejová pára z odvětrání ventilového víka nebo z KO turba a já mam turbo OK., ale to bych cítil už dřív. Začalo to nedávno, když jsem tam jebnul 5W40.. už tam je spátky 10W40.. a je to cítit pořád
Mimochodem to mi začalo i klepat bud´ na klice(vodící šála) nebo dvouhmoták...
Ale právě že jsem si všiml že na 2. výfukovím ventilu byl nepatrný čurek oleje... tak mam podezření na ty gufírka..
Taky mám plný sání oleje a karbonu ale ser... na to..Když jsem to měl naposledy rozebrané tak jsem to vypucoval a odpojil jsem EGR ventil tak vlastně nevím jak to tam ted vypadá ale myslím že olej v sání a karbon je normální u ropy..Já tam dávám Havoline extra 10w40 a spokojenost..Taky jsem tam chtěl dát plnou syntet. ale bál jsem se že se uvolní ten karbon a něco se tam ucpe..Už mám 230 tis.km a myslím že polos.je dobrá volba
Pokouším se ted sehnat tu hlavu na čerpadlo -nějakou použitou a uvidim co to bude dělat
Jestli budeš dělat ty gufera tak to máš taky dobrý-trošku pomalu GO 



Taky jsem čistil, ale nemá to význám, zase tam je oleje...
Tak to ses do toho dal, akorát je blbý že když bude starší není jistota, že bude OK.. No uvidíš.. tak to sem zvědavej.. a co ti to ted dělá, že se ti to zhoršuje?
ten olej to sem věděl, že dost riskuju, ale chtěl sem to skusit, ptz mi zlehka začali cvakat hydra, tak sem myslel, že řidší olej se tam dostane dřív... no, už bych to nedělal..
Ono to budou i hydra, ty gufírka a nej by bylo i ventily,ale na to bych se...
Jo, pomalu ale jistě to bude GO celýho auta, eště do toho sháním karosařinu.. všechny dveře KO.. i blatník..
Popravdě todle auto je nejhorší co jsem měl.....
Tak to ses do toho dal, akorát je blbý že když bude starší není jistota, že bude OK.. No uvidíš.. tak to sem zvědavej.. a co ti to ted dělá, že se ti to zhoršuje?
ten olej to sem věděl, že dost riskuju, ale chtěl sem to skusit, ptz mi zlehka začali cvakat hydra, tak sem myslel, že řidší olej se tam dostane dřív... no, už bych to nedělal..
Ono to budou i hydra, ty gufírka a nej by bylo i ventily,ale na to bych se...
Jo, pomalu ale jistě to bude GO celýho auta, eště do toho sháním karosařinu.. všechny dveře KO.. i blatník..
Popravdě todle auto je nejhorší co jsem měl.....

Myslel jsem že všechno kvete až na jaře
Bud v klidu mám taky KO blatnik,rohy dveří a páté dveře-je to samá plísen
Mě navíc blbne asi to čerpadlo-si to dělá co chce-přidám plyn a nic,pustim ho a přidám znovu a pak se teprve rozjede,škube mi to a v nízkých otáčkách se to třese jak traktor..Kdybych do toho nenacpal tolik pěněz-domluvil bych tomu krumpáčem
Vždycky když to auto vidím orosí se mi čelo








hmm az se vam naplni mezichladic olejem a pak v tom chytnou saze, tak uvidite veci. vidim pisty, jak skrz kapotu vyskakuji a ojnice, jak blok prorazeji, u toho stoji clovek, nemej uzas a nakonec se ozve. hirošima, hadr.
jinak na vymenu gufer se da jit i bez demontaze hlavy, obzvlaste me pobavila tzv. indianska metoda, neboli provaz. pist valce, na kterym se to dela se stahne do dolni uvrati a otvorem pro svicku se dovnitr laduje provaz/prvazek podle velikosti otvoru. je dulezity si konec nechat, aby sel vytahnout. a pak se tim pomoci goly otoci do H.Ú. a provazek po stlaceni podrzi ventily na miste.
to musel bejt solidne zoufalej clovek, co priel na takovyhle reseni, coz?
jinak na vymenu gufer se da jit i bez demontaze hlavy, obzvlaste me pobavila tzv. indianska metoda, neboli provaz. pist valce, na kterym se to dela se stahne do dolni uvrati a otvorem pro svicku se dovnitr laduje provaz/prvazek podle velikosti otvoru. je dulezity si konec nechat, aby sel vytahnout. a pak se tim pomoci goly otoci do H.Ú. a provazek po stlaceni podrzi ventily na miste.
to musel bejt solidne zoufalej clovek, co priel na takovyhle reseni, coz?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
už jsem viděl fígl na držení ventilů se stlačeným vzduchem,
ale s provázkem ještě ne
kámošovi odešlo na vektře turbo a měl sání včetně IC od oleje,
mechoš mu vyměnil turbo za nový, na čištění se vysral a takhle mu to předal.
naštěstí to pak vždycky nějak ubrzdil, když se motor roztočil,
ale ještě po 500km to byla slušná dýmovnice
ale s provázkem ještě ne
kámošovi odešlo na vektře turbo a měl sání včetně IC od oleje,
mechoš mu vyměnil turbo za nový, na čištění se vysral a takhle mu to předal.
naštěstí to pak vždycky nějak ubrzdil, když se motor roztočil,
ale ještě po 500km to byla slušná dýmovnice
ropaci maj dost casto odlucovace oleje, jinak myslim, ze kazdejch 50tkm vykopnout IC ven a proplachnout acetonem, to by zaroven mohlo zlepsit ucinek chlazeni vzduchu.
to s tim vzduchem znam tak, ale je k tomu potreba kompresor a nakej adapter, abys misto svicky dostal do valce tlakovej vzduch. zatimco provazek si das dokupy i z rozpletenyho taznyho lana.
myslim, ze tenhle muj prispevek by bylo dobry presunout do sekce africkej hadrák opravuje;-)
to s tim vzduchem znam tak, ale je k tomu potreba kompresor a nakej adapter, abys misto svicky dostal do valce tlakovej vzduch. zatimco provazek si das dokupy i z rozpletenyho taznyho lana.
myslim, ze tenhle muj prispevek by bylo dobry presunout do sekce africkej hadrák opravuje;-)
no myslim, že taky budu jezdit v klidu dál a pak až si možná vzpomenu ten IC a svody zase vyčistím..
Jinak tak či onak musí ven trysky a to se mi nechce, už sem to dělal tolikrát a nic moc.. musel sem si na to vyrobit spešl ořech..
Sem zvědavej jakou metedu zvolím, eště počkám jestli někdo nemá jinou...
A jak jsi na tom s tím čerpadlem?
Jinak tak či onak musí ven trysky a to se mi nechce, už sem to dělal tolikrát a nic moc.. musel sem si na to vyrobit spešl ořech..
Sem zvědavej jakou metedu zvolím, eště počkám jestli někdo nemá jinou...
A jak jsi na tom s tím čerpadlem?