
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jak jezdit v zime (a nejen v zime) ?
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 12995
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
- Kontaktovat uživatele:
bergos píše:V autoškole nám jeden chytrý učitel radil jak se dá krátce pomoct na chvíli uzavřít diferák zatáhnutím ručky.A dokonce to pomáhá i na prázdném tranzitu.
Stará známá věc...

Jinak já vozím v kufru kolem 50kg písku, když zapadnu, mám aspoň co sypat pod kola...
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Zdravim, dneska jsem byl s (e91 330d - pouze zadní náhon) poprvé na sněhu a mám jeden problém, a to že se silně projevuje nezatížená zadní náprava tím, že se při každym rozjezdu kola protáčí a v zatáčce jde auto rychle do kontrolovaného skmyku
Je to moc dobrá zábava, ale omezuje to v rychlejším rozjezdu a plynulejším průjezdu zatáček. Slyšel jsem, že si borci dávaj do kufru pytel cementu, písku nebo celou kolejnici. Jde mi o to kolik kg zátěže se na e91 (cca 1,6tuny) bude pozitivně projevovat abych tam nedal 50kg písku a účinek byl nulovej. Kdo má s čím lepší zkušenosti a kde se dá např kolejnice sehnat
. Dík za info


-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:




kolejnici do kufru tak to je moc

každopádně nechci ti brát iluze , ale bmw všeobecně , potažmo i E91 je vyvážená 50:50 takže řeč o nějaký lehkým zadku je zbytečná

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Klubové ID: 2481
- Kontaktovat uživatele:
E91 jak je psáno, je vyvážena a hold je třeba si spíš uvědomit, že sníh může i klouzat.. DTC by mohlo pomoct na rozjezd, do normálního provozu bych jinak nechal DSC, protože s DTC bys mohl jednoduše někoho zadkem pozdravit. Obecně to chce klidnějši ruce, nohy a dobrý gumy... a když tomu právě člověk šlápne, tim dřív zasáhne DSC a tim víc omezí přenos síly a to tě zpomalí, čím víc plynu tim víc zásahu DSC....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Luhačovice
- Klubové ID: 2535
- Kontaktovat uživatele:
se jenom vratim k tomu co tu bylo probirane trosku driv, jestli muzu
no nevim, mozna jsem 80% sveho ridicskeho zivota delal neco uplne blbe ale budiz
sakra chlapy zkouseli jste to nekdy? nez sem si koupil BMW tak jsem mel (jeste teda mam) MX-5ku a tam to jde uplne luxusne a samo pri kazdem podrazovani akorat teda nepobiram to jak pisete ze brzdi patou a pridava spickou. on ma jako v pate tolik citu? zkouseli jste to nekdy? to musi byt sebevrazda, jako naopak to jo to je na pohodu ale vsichni tri pisete pata=brzda, spicka=plyn.bpytlik píše:Nemel by spis brzdit patou a pridavat spickou?Doktor1 píše:Trochu z jinyho soudku... Budouci svara je zarputily trabantista a protoze ma lehce vyladeny motor tak ho musi neustale drzet na plynu,takze brzdi patou prave nohya spickou lechta veverky. A to ma 13ku nohu... To byste museli videt
no nevim, mozna jsem 80% sveho ridicskeho zivota delal neco uplne blbe ale budiz
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
ty budes mit podobnou postavu, jak ja, ne?RuDoSh píše:ja s moji tlapou jednou pulkou slapky brzdim a druhou pulkou slapky pridavm plyn.... nemam tolik mista u kolene abych mohl kroutit nohoubrzdit patou a pridavat spickou..... to bych musel lezet na brise....
to snad nemuze jit nikomu, neni to naopak? Nebo ma pedal brzdy uchyceny od podlahy?

proste mi kolena zapadnou mezi volant a palubku, na druhe strane mezi volant a dvere a nezvednu je, bo je tam volant a do boku to tez nejde, jelikoz tam neni misto

v e30 jsem nemoh jezdit v zimnich botach, slapal jsem najednou plyn i brzdu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Luhačovice
- Klubové ID: 2535
- Kontaktovat uživatele:
hmm parada, odpoledne jsem nainstaloval novou verzi ubuntu a ted me nejdou videa. tak si teda predstavuju jak tam ktrouzi a slapou a slapou.sa-tan666 píše:no tu je neco jak na to slapat http://www.youtube.com/watch?v=okT7NuBYc64
cca od 11minuty
muze mi nekdo pro upresneni predstav napsat jak to teda delaj? sem to videl jenom ve skupine B a tam to bylo trosku jinak bo jezdili v audi quattro sport a delali stali na plynu a brzde zaroven(bez spojky) jen aby udrzeli roztocene turbo to tady asi nikdo ale neresi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
- Kontaktovat uživatele:
U BMW to jde taky, třeba u čehokoliv od VW nebo Peugeota prostě ty pedály jsou rozestavěný tak, že to prostě nejde. Já tak řadím pořád, samozřejmě špička na brzdě a patou prohrabávám pedál.RomanSvach píše:sakra chlapy zkouseli jste to nekdy? nez sem si koupil BMW tak jsem mel (jeste teda mam) MX-5ku a tam to jde uplne luxusne a samo pri kazdem podrazovani akorat teda nepobiram to jak pisete ze brzdi patou a pridava spickou. on ma jako v pate tolik citu? zkouseli jste to nekdy? to musi byt sebevrazda, jako naopak to jo to je na pohodu ale vsichni tri pisete pata=brzda, spicka=plyn.
no nevim, mozna jsem 80% sveho ridicskeho zivota delal neco uplne blbe ale budiz
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
to asi nebude jen kvuli turbu, ale spis kvuli 4x4.... nevim proc presne, ale tipuju prenos vahy na predni kola kvuli trakci prednich kol a pak vyvolani rizeneho smyku.... pouzivaji to i jezdci ve WRC a ti maji anti-lag, takze nemusi drzet roztocene turbo....RomanSvach píše:hmm parada, odpoledne jsem nainstaloval novou verzi ubuntu a ted me nejdou videa. tak si teda predstavuju jak tam ktrouzi a slapou a slapou.
muze mi nekdo pro upresneni predstav napsat jak to teda delaj? sem to videl jenom ve skupine B a tam to bylo trosku jinak bo jezdili v audi quattro sport a delali stali na plynu a brzde zaroven(bez spojky) jen aby udrzeli roztocene turbo to tady asi nikdo ale neresi
