Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Zaměnnost diferenciálu M3 e36
Je tady někdo kdo by věděl,jak jsou mezi sebou zamenitelné diferenciály u 3 řady e36?Sháním pro kamaráda diferenciál na jeho m3 e36 r.v.95 a nevím z čeho všeho se dá použít?Klidně bych to potom hodil i do FAQ, protože to je docela přínosné info.
Zkoušel jsem tady docela dlouho hledat ale vlákno,kde by bylo popsané vše dohromady(ohledně zaměnitelnosti,jestli je potřeba přehazovat unašeče apod...) jsem nenašel.
Mockrát díky.R
Zkoušel jsem tady docela dlouho hledat ale vlákno,kde by bylo popsané vše dohromady(ohledně zaměnitelnosti,jestli je potřeba přehazovat unašeče apod...) jsem nenašel.
Mockrát díky.R
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
3.0 má stejnej převodovej poměr (3.15) jako 2.5 , jen M3 ma jinej unašeč na kardanu , ten je potřeba vyměnit. 3.2 má převodovej poměr (3.23) a má atypickou klec pro diff kam se dá dat poze z 3.2
pokud hledáš difec na 3.0 napiš SZ jeden mám 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
čau,moc díky za odpověď.
Převodový poměry naštěstí vím,ale co jsem nevěděl je záměnnost s tím difem z 325,na kterém by teda měly být unašeče na poloosu stejné,jen je potřeba přehodit unašeč na kardan?
Jedná se mi o to že kamarád rovnou chce sehnat nějaký kratší něco kolem 3,40-3,60 ,když už.
Proto mě zajímalo jestli někdo neví nebo není někde rozepsané z jakých BMW a po jakých úpravách jdou zaměnit,jestli by třeba nešel i z e34?
díky.R
Převodový poměry naštěstí vím,ale co jsem nevěděl je záměnnost s tím difem z 325,na kterém by teda měly být unašeče na poloosu stejné,jen je potřeba přehodit unašeč na kardan?
Jedná se mi o to že kamarád rovnou chce sehnat nějaký kratší něco kolem 3,40-3,60 ,když už.
Proto mě zajímalo jestli někdo neví nebo není někde rozepsané z jakých BMW a po jakých úpravách jdou zaměnit,jestli by třeba nešel i z e34?
díky.R
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
to s tema unasecema jeste muzu porovnat jestli trebas nemaji jiny srouby , ale to je uz podle me zamenny
pomer co chces e36 meli snad jenom 4valce ktery maji zase menší obal se kterym musis vymenit poloosy a na m3 davat 4valcové poloosy tak to nevím
z e34 nejde
ale kamrad na 3.2 klec narval E34 difec , ale nápravnice musela projít trošku radikálnějšíma upravama 




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
U tech unašečů na poloosy si "myslím",že srouby jiné asi nebudou jediné spíš počet 5 nebo 6.
Jasný ono jde narvat cokoliv kamkoliv ale nemáme na to jak zkušenosti tak prostory proto se hledá něco co by jsme prohodily kus za kus.
A s jinýma motorizacema 320,323 a 328i nemáš zkušenost,jak je to u nich?Stejný poměr jako je origo 3,15 nechce,máme v okolí samé kopce a maximálku přes 200km/h stejně nevyužije.dík
Jasný ono jde narvat cokoliv kamkoliv ale nemáme na to jak zkušenosti tak prostory proto se hledá něco co by jsme prohodily kus za kus.
A s jinýma motorizacema 320,323 a 328i nemáš zkušenost,jak je to u nich?Stejný poměr jako je origo 3,15 nechce,máme v okolí samé kopce a maximálku přes 200km/h stejně nevyužije.dík
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
m3 má v podstate nejkratsi diff
jako zase moc kratkej prevod taky neni pak uz uplně OK
kamos jich na m3 vystridal 5kusu s ruznejma poměrama a jako moc kratkej prevod uz byl k nicemu jelikoz se kroutak uplne stracel a proste na sprintu kdy si meril pruzny zrychleni a pak start z mista atd. tak proste byl o vterinu pomalejsi jako origo
tak tam nechal origo 




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
323i a 328i měli v případě samosvoru taky 3,15 stejně jako 325i a M3 3,0, ikdyž otevřený je delší ..tuším 2,96. Řekli mi to v Renocaru, když jsem sháněl do své 323iMattyX píše:320i ma menší obal , 323 a 328 zase delší převodovej poměr což ty nechceštakže ani jedno




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1199
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2503
2,93 a meli tento pomer. 3,15 ne. tydle auta by museli mit v tp jinou max, rychlost jak bez svoru, zapsanou vyssi spotrebu (0,5l cca) apod. a kde by se pak brali origo svory 2,93? je jich jak safranu, ale jsou. moc 328(323) se svorem z fabriky nevyjelo, v pomeru s "obyc" verzemi s ascHuska píše:323i a 328i měli v případě samosvoru taky 3,15 stejně jako 325i a M3 3,0, ikdyž otevřený je delší ..tuším 2,96. Řekli mi to v Renocaru, když jsem sháněl do své 323iMattyX píše:320i ma menší obal , 323 a 328 zase delší převodovej poměr což ty nechceštakže ani jedno
v jedne takove 328 jsem se svezl. otacky pri urcitych rychlostech byli nizsi
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
díky za opravu toho převodu a s tou maximálkou a máš pravdu ... původně jsem si myslel, že mám překlep v TP ale pak se vysvětlilo proč (spotřebu mám uvedenu stejnou jak v manuálu). Podle VIN mi řekli že auto sjelo z linky se samosvorným diferenciálem o poměru 3,15. Mám 323i bez ASC.Maysner píše:[q2,93 a meli tento pomer. 3,15 ne. tydle auta by museli mit v tp jinou max, rychlost jak bez svoru, zapsanou vyssi spotrebu (0,5l cca) apod. a kde by se pak brali origo svory 2,93? je jich jak safranu, ale jsou. moc 328(323) se svorem z fabriky nevyjelo, v pomeru s "obyc" verzemi s asc
v jedne takove 328 jsem se svezl. otacky pri urcitych rychlostech byli nizsi




-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
to sice jo , jenze tydle auta kratsi nemaji , jedina 320i teoreticky ano , ale zase ten uz tam nedasRomanis píše:Díky o to mi šlo takže v podstatě když by jsme našli kratší diff který měl někdo na 323,325 i 328,můžem ho bez problémů použít do m3 3.0.dík R

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance