Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
xSAFA píše:paveld: Vyhazoval sem LPG z mého auta a ano to vyhřívání reduktoru bylo napojeno takto jak si to naznačil...
Dík. Ještě upřesnění - v tom "Tčku" to vedlo jakoby rovně do topení a do zatáčky do reduktoru, přesně tak jako na obrázku, nebo to šlo rovně do reduktoru a ta zatáčka vedla do topení?
Tak včera jsem mel problém s plynem. Auto se nedokázalo samo přepnout na LPG.
Mám skoro plnou nádrž a prostě auto se samo přepne po překročení 30C na LPG automaticky.
Ted je motor teplý ale LPG se nesepne. Pouze píská a bliká kontrolka jak pominutá. Ve stavu že by přepla jen píská a nejde stím nic dělat.
Stalo se vám to někomu ?
Co stím dělat ? Nemuže bejt někde něco ucpané ? Filtr nebo nějakej problém?
Netuším kam se podívat co by to mohlo zpusobovat.
Auto na benzín jede krásně bez problému jen ten plyn nenaskočí
Mám skoro plnou nádrž a prostě auto se samo přepne po překročení 30C na LPG automaticky.
Ted je motor teplý ale LPG se nesepne. Pouze píská a bliká kontrolka jak pominutá. Ve stavu že by přepla jen píská a nejde stím nic dělat.
Stalo se vám to někomu ?
Co stím dělat ? Nemuže bejt někde něco ucpané ? Filtr nebo nějakej problém?
Netuším kam se podívat co by to mohlo zpusobovat.
Auto na benzín jede krásně bez problému jen ten plyn nenaskočí

- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Kontaktovat uživatele:
.......a zkontroluj čidlo u podtlakovych hadic, měl jsem obdobny problem a vyskakoval mi konektor, při přidání plynu. Při koukání se tvářil, že je zacvaklej, ale byl nedocvaklej, spravila to jedna stahovačka 


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Tak díky za rady.
Nakonec pomohlo vytahnout na chvilku pojistku. Znovu jsem ji tam dal a už to přestalo.
Tak snad to bylo jen takové oblbování či nějakej chvilkovej zmatek.
Nevim jezdím autem denně a jezdí to dobře tak me pak překvapí i taková to blbost.
Myslel jsem si že to dělá plyn co jsem nabral jinde než jsem zvyklej.
Zda tam není někde nějakej problem ale jak videt asi stačilo resetovat jednotku za chodu či jak to nazvat.

Nakonec pomohlo vytahnout na chvilku pojistku. Znovu jsem ji tam dal a už to přestalo.
Tak snad to bylo jen takové oblbování či nějakej chvilkovej zmatek.
Nevim jezdím autem denně a jezdí to dobře tak me pak překvapí i taková to blbost.
Myslel jsem si že to dělá plyn co jsem nabral jinde než jsem zvyklej.
Zda tam není někde nějakej problem ale jak videt asi stačilo resetovat jednotku za chodu či jak to nazvat.

Ahoj, pročetl jsem celé vlákno, ale nenašel jsem moc odpovědi na mé otázky.
Přemýšlím o přestavbě motoru V8 4.4i bez VANOS v e39, chtěl bych kvalitní systém=ne polský, český ani italský?
1) Takže systémy STAG, ELPIGAZ a MAGIC nebrat??
2) Dále jsem z Prahy a snažil jsem se najít nějaké reference o Pražských "plynařích". Z fóra jsem vyčetl, že Neptun Harfa není asi dobrá volba, pokud stále nesundavájí sání při montáži vstřiků, i když mají zase možnost financování na splátky a nějakou slevu na tankování plynu. U nich bych případně přemýšlel o zástavbě systému BRC Sequent, ale cena montáže je o 10tis jinde, než sem počítal:(
Pak je tu jedna kladná reference na Auto Gas Coufal, kde je pan coufal údajně odborník na slovo vzatý, ale opět montují Elpigaz a Stag a u Holandského výrobce Vialle přesahuje montáž na V8 100tis Kč..
Proto si říkám, jestli by nebylo lepší, klidně si zajet i 200km někam, kde bude montáž kvalitního systému kolem 35-40tis. Kč než si nechat zničit motor nebo zbytečně přeplácet za montáž v Praze.
3) Tady jsem našel nějaký seznam lpg servisů v Praze, máte s někým z nich nějaké zkušenosti? (http://www.firmy.cz/auto-moto/auto-moto ... /reg/praha)
Prosím, napište sem jakékoliv reference, co se týče montáže lpg nejlépe někdo se stejným motorem (e39 4.4i V8 předfacelift) v oblasti středních Čech nebo i jinde po ČR. Samozřejmě, pokud je nejvíc lidí spokojeno s lpg servisem v Brně, klidně raději sjedu tam. Jedná se mi hlavně o to, aby byla perfektně provedená montáž a pokud možno co nejkvalitnější systém..
Všem předem moc děkuju, za jakékoliv info!
peshi
Přemýšlím o přestavbě motoru V8 4.4i bez VANOS v e39, chtěl bych kvalitní systém=ne polský, český ani italský?
1) Takže systémy STAG, ELPIGAZ a MAGIC nebrat??
2) Dále jsem z Prahy a snažil jsem se najít nějaké reference o Pražských "plynařích". Z fóra jsem vyčetl, že Neptun Harfa není asi dobrá volba, pokud stále nesundavájí sání při montáži vstřiků, i když mají zase možnost financování na splátky a nějakou slevu na tankování plynu. U nich bych případně přemýšlel o zástavbě systému BRC Sequent, ale cena montáže je o 10tis jinde, než sem počítal:(
Pak je tu jedna kladná reference na Auto Gas Coufal, kde je pan coufal údajně odborník na slovo vzatý, ale opět montují Elpigaz a Stag a u Holandského výrobce Vialle přesahuje montáž na V8 100tis Kč..
Proto si říkám, jestli by nebylo lepší, klidně si zajet i 200km někam, kde bude montáž kvalitního systému kolem 35-40tis. Kč než si nechat zničit motor nebo zbytečně přeplácet za montáž v Praze.
3) Tady jsem našel nějaký seznam lpg servisů v Praze, máte s někým z nich nějaké zkušenosti? (http://www.firmy.cz/auto-moto/auto-moto ... /reg/praha)
Prosím, napište sem jakékoliv reference, co se týče montáže lpg nejlépe někdo se stejným motorem (e39 4.4i V8 předfacelift) v oblasti středních Čech nebo i jinde po ČR. Samozřejmě, pokud je nejvíc lidí spokojeno s lpg servisem v Brně, klidně raději sjedu tam. Jedná se mi hlavně o to, aby byla perfektně provedená montáž a pokud možno co nejkvalitnější systém..
Všem předem moc děkuju, za jakékoliv info!
peshi
co si myslite o teto firme? http://www.gera.cz/fotogalerie/bmw/540-E39.php
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Můžeš to zkusit tady, pán podle mě docela ví co dělá a neni to takový prase jako v Neptun Harfa http://www.volny.cz/autogas/.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
"Kousek" od Práglu je LK Auto v České Skalici. Mají velmi dobré reference a mám s nimi vlastní zkušenost. Mám Tartarini, jede bez problémů už více než 200 tkm.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Tak jsem dostal nějaké odpovědi na mou poptávku. Je vidět, že každý servis tak trochu lobuje za značku, kterou montuje, což není nic divného, proto je třeba opovědi brát s rezervou, protože každý se snaží protlačit svou značku.. vybral bych pár z opovědí, které mi přišli:
"..STAG je polská kopie magicu.
Tartariny jsme kdysi dělali ale vzhledem k problémům jsme montáže tartariny ukončili! Elpigaz srovnatelný s magikem.
Naše nabídka : Kvalitou střed cena nízká – LOVTEC MAGIC
Nejkvalitnější a stabilní systém – PRINS"
"Český výrobce LOVTEC zařízení MAGIC III( Nejnovější řada) Toto zařízení se montuje do 90% všech přestavěných vozidel v ČR
Holandský výrobce PRINS Kvalitnější systém , stabilnější používá Japonské vstřikovače LPG KEHEIN – Špička ve svém oboru"
"..Tou první je plynné vstřikování od firmy ELPIGAZ. Je to kombinace italsko-polského zařízení. Druhou možností je STAG. Je to také kombinace italsko-polského zařízení."
"..Zařízení Elpigaz je Složené ze stejných dílů jako jsou Tartarini, Landirenzo jedná se o elektroniku od italské firmy AEB, která je největším výrobcem komponentů v Evropě. Ale na rozdíl od Tartarini, Landirenzo používá Elpigaz nejenom elektroniku ale i vstřikovače od této firmy které jsou chráněné celosvětovým patentem a jsou narozdíl od konkurence v podstatě bezporuchové. Konkurence používá většinou levnější vstřikovače vlastní výroby"
Když bych to dal nějak dohromady, a zkusil to nějak kvalitativně srovnat (od nejmíň kvalitního po nejkvalitnější) tak mi vychází, dle informací z různých stran, zhruba toto:
-LOVTEC MAGIC - český výrobce, zkušenosti asi spíš horší
-AC Autogas STAG - údajně polská kopie magicu, používá Italské komponenty - AEB?, montováno asi nejčastěji v ČR
-ELPIGAZ - kombinace Poslko-Ital. zařízení, o kus lepší než stag??
TARTARINI, LANDIRENZO - nevím kam zařadit, u nás se zřejmě tolik nemontuje, subjektivně mám pocit, že jsou lepší než první tři zmíněné
- BRC - Italský systém, již kvalitní, montáže řádově o 10-15tis dražší než u prvních tří
- PRINS, VIALLE - Holandský výrobce, u Prins japonské vstřikovače kehein, kvalitativně nejlepší, nejdražší
Ještě bych rád zopakoval, že hodnocení výše, je můj subjektivní pocit, který není podložený ničím jiným, než sběrem informací skrz internet. Budu rád, kdyby se k tomu vyjádřil nějaký nezávislý odborník, případně i za Vaše konkrétní zkušenosti. Já se zatím rozhoduji mezi Elpigaz od firmy GERA (http://www.gera.cz/fotogalerie/bmw/540-E39.php) a nebo PRINS od frimy Greenfuel (http://www.greenfuel.cz/bmw.html). Jaký je Váš názor?
"..STAG je polská kopie magicu.
Tartariny jsme kdysi dělali ale vzhledem k problémům jsme montáže tartariny ukončili! Elpigaz srovnatelný s magikem.
Naše nabídka : Kvalitou střed cena nízká – LOVTEC MAGIC
Nejkvalitnější a stabilní systém – PRINS"
"Český výrobce LOVTEC zařízení MAGIC III( Nejnovější řada) Toto zařízení se montuje do 90% všech přestavěných vozidel v ČR
Holandský výrobce PRINS Kvalitnější systém , stabilnější používá Japonské vstřikovače LPG KEHEIN – Špička ve svém oboru"
"..Tou první je plynné vstřikování od firmy ELPIGAZ. Je to kombinace italsko-polského zařízení. Druhou možností je STAG. Je to také kombinace italsko-polského zařízení."
"..Zařízení Elpigaz je Složené ze stejných dílů jako jsou Tartarini, Landirenzo jedná se o elektroniku od italské firmy AEB, která je největším výrobcem komponentů v Evropě. Ale na rozdíl od Tartarini, Landirenzo používá Elpigaz nejenom elektroniku ale i vstřikovače od této firmy které jsou chráněné celosvětovým patentem a jsou narozdíl od konkurence v podstatě bezporuchové. Konkurence používá většinou levnější vstřikovače vlastní výroby"
Když bych to dal nějak dohromady, a zkusil to nějak kvalitativně srovnat (od nejmíň kvalitního po nejkvalitnější) tak mi vychází, dle informací z různých stran, zhruba toto:
-LOVTEC MAGIC - český výrobce, zkušenosti asi spíš horší
-AC Autogas STAG - údajně polská kopie magicu, používá Italské komponenty - AEB?, montováno asi nejčastěji v ČR
-ELPIGAZ - kombinace Poslko-Ital. zařízení, o kus lepší než stag??
TARTARINI, LANDIRENZO - nevím kam zařadit, u nás se zřejmě tolik nemontuje, subjektivně mám pocit, že jsou lepší než první tři zmíněné
- BRC - Italský systém, již kvalitní, montáže řádově o 10-15tis dražší než u prvních tří
- PRINS, VIALLE - Holandský výrobce, u Prins japonské vstřikovače kehein, kvalitativně nejlepší, nejdražší
Ještě bych rád zopakoval, že hodnocení výše, je můj subjektivní pocit, který není podložený ničím jiným, než sběrem informací skrz internet. Budu rád, kdyby se k tomu vyjádřil nějaký nezávislý odborník, případně i za Vaše konkrétní zkušenosti. Já se zatím rozhoduji mezi Elpigaz od firmy GERA (http://www.gera.cz/fotogalerie/bmw/540-E39.php) a nebo PRINS od frimy Greenfuel (http://www.greenfuel.cz/bmw.html). Jaký je Váš názor?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
I když sám mám Tartarini a bude to znít jako samochvála montérů, ale pokud už někde srovnávají různé systémy různých výrobců, většinou vychází, že Tartarini je z italských systémů to nejlepší, co se dá koupit.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Ad. Peshi a jeho dotaz na V8: Mam STAG 300 namontovanou na 4L M60 V8 a v pohode. Servis muzu doporucit AutogasCoubal v Praze. Znaj V8 a da se s nima domluvit, jsou vstricni jak casove, tak moznostma. Poznal jsem i jine plynare a tito mi aspon v Praze sedli a jezdim k nim posledni dva roky. Pokud te zajima vic, koukni na sem.
2kralik: díky, tvůj topic už jsem četl dříve, je to moc hezky napsané. Stále se trochu bojím těch levných plynů, spíš mám názor, koupit raději dražší a případně přendat do dalšího mého auta. 16tis km ještě není tolik, ale dobré, že se ti již investice vrátila.. co nějaké zkušenosti se značkou PRINS, máte někdo?