DIky za osvetleni problematiky.Vzhledem k tomu, ze momentalne resiim problem jak konecne udelat poradne vejfuk, tak s timhle dost laboruju.Ladeny svody maji moznost napojeni lambdy do nich.Je ale problem, ze mam pouze jednu l. sondu a tak nevim, zda nastanou nejake problemy ,kdyz bude dostavat signaly pouze z jedne poloviny valcu.A to jeste v mistech, kde je daleko vyssi teplota nez tam ,kde je ze serie.Planuju nechat dat celej stred do nerezu a nevim, zda je to vubec kvuli sonde mozny.A jak bude sonda reagovat na vyhozeni katu a nahrazeni ho rourou?
M50B25TU
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
umisteni lambda sondy (serie v x-pipe,nebo svody)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
no, ja prave to chci udelat nako kompatibilne a "pruzne" to pripravit na to, ze je mozny v budoucnu katy, az se vysypou vyhodit, nahradit je bud to rourou a nebo racingovejma katama.Jde mi o to, jestli se mam do toho vuubec poustet, protoze po "implantaci" ladenejch svodu mi to pres ty montazni manzety doost fouka a chtel bych problem nako vyresit.Kdyz uz tak kompletne.Jako problem prave vidim to, ze byt i zkusenej kovoobrabec a svarec mi asi neudela tak kvalitni x-pipe,do kteryho jeste usti lambda.Tak me prave zajima, jestli je mozny ji dat primo do svodu.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no co sem pochytil informace o svodech tak do svodu je to zbytecny davat , pac ta lambda akorat hodne brzo pujde do kytek
co sem se zajimal o X pipe tak jeho umisteni (vzdalenost) od svodu je taky dost dulezita
(pokud se pletu klidne me opravte
) nebo to vyres tak , hyena prodava celej stred z 3.2 s katama , kup to a mas po starostech se stredem 




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- BudVlad
- Registrovaný
- Příspěvky: 1206
- Registrován: pon 22.10.2007 00:00
- Bydliště: Budějce
- Klubové ID: 1841
Taky řeším předělání výfuku, mám ale problém tady v Budějcích někoho najít kdo je schopen to udělat. Našel jsem jednoho kdo sváří nerez a je ochoten to udělat. Problém ale je, že nemá ohybačku ani zvedák a řekl mi že to udělá až se oteplí protože to dělá venku na dvoře. Tak nevím jestli mu to mám svěřit.Paavo píše:DIky za osvetleni problematiky.Vzhledem k tomu, ze momentalne resiim problem jak konecne udelat poradne vejfuk, tak s timhle dost laboruju.Ladeny svody maji moznost napojeni lambdy do nich.Je ale problem, ze mam pouze jednu l. sondu a tak nevim, zda nastanou nejake problemy ,kdyz bude dostavat signaly pouze z jedne poloviny valcu.A to jeste v mistech, kde je daleko vyssi teplota nez tam ,kde je ze serie.Planuju nechat dat celej stred do nerezu a nevim, zda je to vubec kvuli sonde mozny.A jak bude sonda reagovat na vyhozeni katu a nahrazeni ho rourou?
Nerezové trubky a kolena jsem nakoupil tady:
http://shop.ebay.co.uk/exhaustpartsukco ... ksid=p4340
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1199
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2503
lambde u M50 by melo byt fuk, zda ma nebo nema katy. je tam jen jedna pred katama

ten plechovej zvuk to ma prave diky vytlucenym katum. kdyz bys je nahradil trubkama, bude to o necem jinym. navic vytlucenej kat ma negativni vliv na proudeni plynu a nasledne i na vykonemtrojak píše:nevim jak ty,ale ja bych ty katy pryč nedaval. Sam je mam vytlucene a dvaapulka uplne ztratila charakteristicky zvuk. Bude to mit skaredy plechovy zvuk.. Můj nazor..
