Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Setrvačník

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Addict
Registrovaný
Příspěvky: 332
Registrován: sob 10.03.2007 01:00
Bydliště: Šumperk

#21 Příspěvek od Addict »

Nechci nikoho o necem presvedcovat,ale rozdil 3tis.kc na spojce mi prijde hodne,ale pokud si chcete nechat 36 napr. 10let,tak to chapu.

Nevim kolik Fx najezdi rocne,ale takovym tempem by menil spojku od Valea co 2 roky,coz mi prijde blbost.Mel jsi setrvak stejneho vyrobce?

LUK umim samozrejme taky,urcite levneji nez na haspa.cz,zkusil jsem kouknout na ten setrvak na 2,5 i 2,8,kde je cena stejna u obou a byl by za 9396kc.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Addict: Pozor, podle mého názoru bylo to obložení Valea slabší už při koupi. Hlavní problém byl přítlačák, který se zkřivil vlivem špatného setrvačníku.
Addict
Registrovaný
Příspěvky: 332
Registrován: sob 10.03.2007 01:00
Bydliště: Šumperk

#23 Příspěvek od Addict »

Aha,tak to omluva, :wink:
nelezlo mi to do hlavy,ze by za takovou chvili...
Nevim tedy kolik a jak jezdis,ale prislo mi to divny,ale setrvak tedy meneny za Valeo nebyl?
Na te tloustce oblozeni neco je,vsiml jsem si toho uz u spojky na Octavii,ale kdyz jsem se ptal u vyrobce na exkurzi proc je to tak,bylo mi receno,ze je pouzita jina smes(tvrdsi?),ktera se da s najezdem km srovnat s kterymkoliv vyrobcem spojek a zatim neni duvod tomu neverit,podle toho co jsem psal driv.

Aby to nevypadalo,ze se nejak zastavam Valea,ale nemame s nim problem a rozdil 3 tis.kc u spojky mi prijde proste hodne.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Setrvačník jsem měnil LUK za LUK a spojku následně komplet krom ložiska (to jsem dal nové) za originál BMW ze stejného auta, z kterého byl setrvačník. Následujících 20t km naprosto nez problémů.
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od capri »

nemáte někdo zkušenost s jednohmotovou sadou od valea ?
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#26 Příspěvek od Paavo »

jak mi psal jeden tejpek z e30 fora.......ja bych volil odlehcenej setrvak na zakazku za cca 5000kc a k tomu lamelu s pritlacakem z e34 M5.vse na motor M50B5 plna kompatibilita...
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Brody »

Jak už se zde jeden člen ptal, na kolik by vyšla sada setrvák+spojka na e36 316i M43 :?: :?: :?:
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Optej se na http://www.haspa.cz ;)
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha

#29 Příspěvek od Jarouch »

Jen tak mimochodem... je celkem normální když koupíte spojkovou sadu LUK a v sadě je lamela SACHS... takže ono je to celkem fuk! :wink:
sir_lukash
Registrovaný
Příspěvky: 112
Registrován: stř 24.09.2008 00:00
Bydliště: Náchod(sko)

#30 Příspěvek od sir_lukash »

řešil jsem traktorový zvuk, který je slyšet pod autem. bohužel mě teď vyhrkli slzy do očí, když vidím, že sem za E36ku dal 40 tisíc a 10 - 15 bych ted měl vytáhnout za výmenu toho setrváku. co mě to studenta potkalo!?? zajímá mě, jak dlouho to může ještě takhle dělat než se to podělá úplně? může mě to někde nechat na cestě, že nedojedu?? nebo to bude mít jen nějakej vliv na padání otáček, funkčnost spojky...??
Odpovědět