Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

1994 BMW 553iT - majd in Amerika

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#1 Příspěvek od ARMAN »

Tady se všude valej 8mi a 12ti valce BMW a v Americe se valej všude LS1 z Corvetty Obrázek

Video http://www.fquick.com/videos/viewvideo.php?id=6859

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

pokec http://www.ls1tech.com/forums/conversio ... 535-a.html
j3ykobim
Registrovaný
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 13.03.2008 01:00
Bydliště: Město snů

#2 Příspěvek od j3ykobim »

nechápu že se tam vůbec vešel...., ale pojezd to může být zajimavej
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od pepino5xx »

Však na tom foru kde to má popsaný je pěkně viděl co to bylo za děsnou práci, kloubouk teda dolů :respect:
///Mates
Registrovaný
Příspěvky: 1338
Registrován: pon 19.05.2008 00:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od ///Mates »

Pěkná práce :D american V8v BMW ještě nadopovanej turbínou... :twisted:
WoOdY
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: ned 15.02.2009 01:00

#5 Příspěvek od WoOdY »

Nějaký amík co se nudil při high school :D
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#6 Příspěvek od ARMAN »

ty LS1ky tam cpou do čehokoliv, objem prej ničim nenahradiš :)
KeyJey
Registrovaný
Příspěvky: 827
Registrován: ned 04.01.2009 01:00
Bydliště: Praha 10

#7 Příspěvek od KeyJey »

na to, ze to tam opravdu cpou do cehokoliv, mi tohle prijde docela divne udelany... jasne, je v tom hodne prace a rozchodit to vcetne elektriky v aute je urcite vykon, ale proste nejak mi ten motor tady prijde v takovym divnym bordelu. Ty kabely volne tazeny pres motor, neodstinenej filtr, ruzny problemy, ktery v diskuzi popisuje atd.

nemluve o zadnich seriovych a prednich brzdach z 850i, to mi na LS1 prijde docela malo...
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#8 Příspěvek od Kail »

Souhlas,z jedné strany respekt,ale z druhé strany je tam poměrně dost prasáren...Nevím no,je to celé takové rozpačité,bezesporu je v tom hodně peněz i práce,ale když jsem viděl např. ty smrkance na svodech,řešení uložení motoru či upevnění alternátoru tak mi to značně připomínalo náš podomácku vyrobenej traktůrek ze starý oktávky :D ...
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od MattyX Moderátor »

kazdopadne zajimava vec,jako prasarny tam mozna sou,ale ber to tak ze je to konstrukcne novy auto a v podstate stavel to tak jak mu to pobrala hlava a pokud to funguje tak proc ne... vetsinou az stavis to stejny podruhe tak to vychytavas ;) respekt tomu kdo neco takovyho postavi ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#10 Příspěvek od Kail »

Jasný to nepopírám,a rozhodně velkou poklonu tomu chlápkovi,frajer velikej...
Jen jsem chtěl říct že si asi moc nehraje na detail :wink: .Je to vidět i na tom nárazníku,řadičce atd...Prostě mu jde asi spíš o funkčnost.
Odpovědět