Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jaký benzin?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Tiff_needel
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: úte 25.11.2008 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#21 Příspěvek od Tiff_needel »

Maxiczech píše:Já po zkušenosti a pročtení všech názorů zůstávám u SHELL. Tankuji do M54 natural 95. Při tankování V-Power a V-Power Racing mi začal brát olej. Beru normální natural a pohoda. Na názory tady kluků klubáků jsem vyzkoušel LUK OIL a katastrofa (a to vyloženě), zkusil jsem i BENZINA a žádná hitparáda. SHELL pro mě vítězí. Autí je prostě znatelně svižnější. 8) Jiné palivo brát nebudu.. :wink:


Dcl často beru na LUK OIL (mám to při cestě) a žádnej problém,s čím si se setkal ty že katastrofa???
raging
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: ned 28.06.2009 00:00
Bydliště: Olomouc a Bouzov

#22 Příspěvek od raging »

Ja tankuju Shell taktez,a to W Power 95,beru ho od te doby,co prisel na trh,ale nemuzu rict,ze by po nem nektery motor bral olej.Ted mam kratce E 46 320i ,M 54 a olej nezere,ani nevidim duvod,proc by s timto benzinem mel
:roll:
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Koby »

raging: protože se řiká, že to vyčistí ty usazeniny v motoru a pak vzniknou vule a začne to žrát olej.. těžko říct co si o tom myslet...

já bral na globusu N98... nebo u omw careru 100. byla to 330i

jednou jsem musel natankovat asi 5 litrů N95 na karlovarský u nějaký no name, rozdíl jsem nepoznal... několikrát jsem tankoval w power 100 a verva 100 a rozdíl jsem nepoznal. Rozdíl jsem poznal až když jsem natankoval několikrát v nemecku, ve švýcarsku, v itálii a ve francii, kde jsem pravidelně ujel o 100km na nádrž víc a spotřeba mi většinou klesla klidně o 1 litr... to je zajímavý, na celou dobu na dovolených se po tankování objeví dojezd 630-650km... přijedeš na posranej rozvadov, natankuješ na předražený shellce a dojezd je během 20km než si to propočítá 550km...Několikrát vyzkoušeno u všemožných aut... tady na to kašlou a ta rafinérka to dělá tak, aby to nějaký ty limity splnovalo jentaktak, kdežto na západě jsou ty paliva prostě kvalitnější...
Tiff_needel
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: úte 25.11.2008 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#24 Příspěvek od Tiff_needel »

Koby píše:raging: protože se řiká, že to vyčistí ty usazeniny v motoru a pak vzniknou vule a začne to žrát olej.. těžko říct co si o tom myslet...

já bral na globusu N98... nebo u omw careru 100. byla to 330i

jednou jsem musel natankovat asi 5 litrů N95 na karlovarský u nějaký no name, rozdíl jsem nepoznal... několikrát jsem tankoval w power 100 a verva 100 a rozdíl jsem nepoznal. Rozdíl jsem poznal až když jsem natankoval několikrát v nemecku, ve švýcarsku, v itálii a ve francii, kde jsem pravidelně ujel o 100km na nádrž víc a spotřeba mi většinou klesla klidně o 1 litr... to je zajímavý, na celou dobu na dovolených se po tankování objeví dojezd 630-650km... přijedeš na posranej rozvadov, natankuješ na předražený shellce a dojezd je během 20km než si to propočítá 550km...Několikrát vyzkoušeno u všemožných aut... tady na to kašlou a ta rafinérka to dělá tak, aby to nějaký ty limity splnovalo jentaktak, kdežto na západě jsou ty paliva prostě kvalitnější...


Dojezd si to přeci přepočítává kolik litrů paliva máš v autě a jakou máš spotřebu,a liši se to v desetinkách km..když natankuješ a jedeš ještě víc s citem a pomaleji než když jsi přijel na pumpu,tak ti to bude připočítavat dojezd furt,ale naopak když na to hned u pumpy tlápneš tak ti už bude ubírat,...
Jezdil jsem na spotřebu asi týden a dostal jsem se na 8.litru ale jinak kombinovanou mám 9.2 a to jezdím skoro furt město( E39 ///M 525i,M54)
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Koby »

jo, jenže když jedeš stejným stylem tak je přeci divný že auto v čr bere i o 1,5 litru víc než na západní eu benzín... několikrát jsem to zkoušel u jiných aut... natankuju na rozvadově na agipu... Dojedu do na bregenz a to jentaktak... A když jedu zpátky tak natankuju v bregenz a dojedu skoro do prahy... čím to asi bude... jel jsem tu cestu snad padesátkrát a u všech aut je to stejný.. a jedu pořád stejně...
Tiff_needel
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: úte 25.11.2008 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#26 Příspěvek od Tiff_needel »

Koby píše:jo, jenže když jedeš stejným stylem tak je přeci divný že auto v čr bere i o 1,5 litru víc než na západní eu benzín... několikrát jsem to zkoušel u jiných aut... natankuju na rozvadově na agipu... Dojedu do na bregenz a to jentaktak... A když jedu zpátky tak natankuju v bregenz a dojedu skoro do prahy... čím to asi bude... jel jsem tu cestu snad padesátkrát a u všech aut je to stejný.. a jedu pořád stejně...



hm co takle jiný převíšení?...tam jedeš trochu do kopce a zpět se jede z kopce a trochu do kopce..hlavně BC je nepřesný,nejlepší si to změřit když tankuješ plnou a plnou zpět.
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Koby »

jasný :-) Prosím tě, podívej se na nadmořský vejšky těch dvou míst, bc v tom nehraje ted žádnou roli... nebo to, že začne o 100km dřív svítit hladové oko je čim? převýšením který je prd? protivětrem? I kdyby, tak to rozhodně neudělá 1,5 litru přece... Leda, že by vždycky v tomhle okamžiku blbě ukázalo hladový oko :D

jezdim taky dost často do berlína... to je stejnej případ... natankuješ v berlíně a dojedeš až před barák a pak tu na ten benzín jezdim ještě dva dny po praze a když natankuju plnou před barákem, tak tankuju před berlínem... Já vim... BC proměřuje a do Berlína je to pořád do kopce... :roll:
raging
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: ned 28.06.2009 00:00
Bydliště: Olomouc a Bouzov

#28 Příspěvek od raging »

Koby píše:raging: protože se řiká, že to vyčistí ty usazeniny v motoru a pak vzniknou vule a začne to žrát olej.. těžko říct co si o tom myslet...

já bral na globusu N98... nebo u omw careru 100. byla to 330i

jednou jsem musel natankovat asi 5 litrů N95 na karlovarský u nějaký no name, rozdíl jsem nepoznal... několikrát jsem tankoval w power 100 a verva 100 a rozdíl jsem nepoznal. Rozdíl jsem poznal až když jsem natankoval několikrát v nemecku, ve švýcarsku, v itálii a ve francii, kde jsem pravidelně ujel o 100km na nádrž víc a spotřeba mi většinou klesla klidně o 1 litr... to je zajímavý, na celou dobu na dovolených se po tankování objeví dojezd 630-650km... přijedeš na posranej rozvadov, natankuješ na předražený shellce a dojezd je během 20km než si to propočítá 550km...Několikrát vyzkoušeno u všemožných aut... tady na to kašlou a ta rafinérka to dělá tak, aby to nějaký ty limity splnovalo jentaktak, kdežto na západě jsou ty paliva prostě kvalitnější...
No jo,to je mozny,tankoval jsem W power vzdycky do zanovniho auta,ted mam na bawu 120tisic,to budu brat radsi normalni 95 ku :?: s kvalitou benzinu v cesku je to dost divne,zalezi,jak se nekde zrovna povede :evil:
Odpovědět