Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Přemýšlím o koupi E60... Spousty věcí okolo
janzat píše:něco takového...až na ten volant, ten se mě moc nelíbí, ale to se dá vyměnit...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Zdá se mi že nesedí lišty mezi dveřmi, třeba je ze dvou aut

Známý říká ať jdu do E46 330xA. Že se daj za 300 a za 400 bude TOP, jede to prý super a sedí jak přibitý. To se tedy od E60 dostávám někam jinam, ale asi to tak dopadne a E60 si nechám na "později" až vyjde novej model a současný trošku spadnou. Co na to říkáte? Vím teda že už jsem dost offtopic ve vlastním tématu

Beru zpět co jsem napsal, E46 ne. Prostě starý. Snad radší E90. E60 nemůžu si pomoct je 25 000 ojro a to je moc na mě teď.
Achjo
Maximálni limit je 20 000 EUR = půl mega. Myslíte že tohle jde sehnat E90 330iA ve výbavě kterou uvažujeme (profi navi+sound, sport. sedačky, volant) najeto do 100 aniž by to byl průser?
Achjo

prase007 píše:To auto je hezký, mě se nelíbí ty kola. Mám tenhle volant a po několika pokusech, kdy nejlevněší se vešel včetně airbagu do 35.000, jsem se na měnění volantu vykašlal. On je hnusnej, ale neni tak špatnej
Tak říkáš na volant si zvyknu, jo?

commander:
Jáj co vyšiluješ



Dívat se u auta na tachometr je ta největší blbost co člověk u koupi může udělat. Věř mi, že to je věc, které se NIKDY věřit nedá. Ať už auto má nebo nemá servisku a co ukazuje BC a iDrive a já nevím co, prostě kilometry jsou k ničemu, vždycky se s tím dá manipulovat.
Průser to bude, když budeš hledat auto do 100tkm, protože za něj dáš víc peneěz a bude to polovrak stočený z 250 !!
Spočítej si kolik může průměrný řidič za 4 - 5 let ujet (kdo jezdí s e60 po německých dálnicích - manželky to na nákup nebudou, atd atd.) a v klidu kup auto 120 - 150 tkm - "poctivých" Bude levnější a nebude Ti hrozit průser jak říkáš.
To co chceš za 17 - 18 000 euro koupíš, ušetřených 2-3 000 euro je dost velká rezerva i na to, kdybys pak nedejbože měnil převodovku nebo chladič, tlumiče a já nevím co ještě...
E90 není špatná, ale je to menší no


Sám jsem během posledního roku dovezl 4 BMW (2xE46 2002, 2xE90 2006) a to co vím je, že kilometry jsou k ničemu, stejně tak zbytečně přeplácet za nadsazená auta co je borci naleští, upraví servisku a km a prodávají jako prémiové vozy..se pak člověk jen bije do hlavy.
Raději férové auto, kde nebylo nutné manipulovat s km atd. s férovými kilometrya (i kdyby to bylo 150 tkm). To auto má svůj maximální nájezd ještě hodně, hodně před sebou..
Nevyšiluju
Napadlo mě to proto, že bydlím v ulici, kde denně jezdím kolem garáže kde se dělají co pozoruju z 90% E60. Vždy tu je v ulici odtahovka s větším či menším vrakem, a za pár dnů stojí před domem naprosto krásný BMW... Točí se tu jak fusekle.
Četl jsem tu recenze na E90 a narazil jsem na varující větu - "na okruh i na nákup", což je to samý co říkali novináři o ST220 takže máš asi janzate pravdu že bacha na to

Četl jsem tu recenze na E90 a narazil jsem na varující větu - "na okruh i na nákup", což je to samý co říkali novináři o ST220 takže máš asi janzate pravdu že bacha na to

řešíme koupi 530D a tak i tady...kdyžtak můžeš psát i sem:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=57089
Jinak co říkáš na 520D? Slabučké?
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=57089
Jinak co říkáš na 520D? Slabučké?

ja bych koukal po 530d (klido i bez toho paketu a v manualu) a k tomu tu S2000 (proste jak rikal Kail)..
..kdyz pominu, ze z vlastni zkusenosti se 530d i do najezdu 120kkm sere az neuveritelne, je to na jizdu celkem prijemny auto, zere chce-li clovek malo a jede hodne svizne. Ty sedacky to chce asi nadstandard, ty obyc se mi i ve srovnani s e34 zdaji az ubohy, naopak ty komforty pripominaji uz e65.
..pak ta S2000.. nikdy jsem neridil, ale to auto ve mne vzbuzuje emoce nejen tvarama, ale i zvukem a pocitem, ze nekdo z motokarovyho motoru vymackl atmosferickejch 240 kobyl. Z4 mi prijde zkratka s odpustenim samponoidni, metrosexualni a takova.. no nevim.
samozrejme nej varianta by byla kombinace, jakou praktikuje Vlasta, ale to uz je trosku nekde jinde nakladama
..kdyz pominu, ze z vlastni zkusenosti se 530d i do najezdu 120kkm sere az neuveritelne, je to na jizdu celkem prijemny auto, zere chce-li clovek malo a jede hodne svizne. Ty sedacky to chce asi nadstandard, ty obyc se mi i ve srovnani s e34 zdaji az ubohy, naopak ty komforty pripominaji uz e65.
..pak ta S2000.. nikdy jsem neridil, ale to auto ve mne vzbuzuje emoce nejen tvarama, ale i zvukem a pocitem, ze nekdo z motokarovyho motoru vymackl atmosferickejch 240 kobyl. Z4 mi prijde zkratka s odpustenim samponoidni, metrosexualni a takova.. no nevim.
samozrejme nej varianta by byla kombinace, jakou praktikuje Vlasta, ale to uz je trosku nekde jinde nakladama

janzat píše:řešíme koupi 530D a tak i tady...kdyžtak můžeš psát i sem:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=57089
Jinak co říkáš na 520D? Slabučké?
jo tvoje téma sleduju

520D mi přijde papírově slabá, ale už mám slíbený svezení tak uvidím. Teď jezdím ve 166 kW/260 Nm v autě co má 14xx kg a příjde mi že by to mohlo jet líp, tak se mi moc nechce dolu... Honda kterou pořád uvažuju je sice o něco slabší, ale váží stejně, pětka je těžší ta je myslím už 16xx kg. Navic by bylo fajn kdyby to umělo tu psychologickou hranici 250 km/h.
Martinéz: ta S2000 má fakt zvláštní auru. Už jenom ten název. Já v ní ale taky zatím nejel, tak nevím. Ono tady není moc alternativ, chci roadster co byl navržen od základu jako roadster, ne uřízlý coupé. Je tu Z4, S2000, boxter. Z4 si vystihl přesně jak působí i na mě, a boxer má zase problém 911. Jenom škoda že Hondice pomalu zastarává, přecejenom je tu už dlouho.