Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

TD/TDS - vstřikovací čerpadlo

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Klubové ID: 574
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Olda H »

Chlapi, zjistil už někdo co odchází ve vstřikovacím čerpadle když to dělá problém s teplým startem ? Je to tepelné čidlo, nebo nějaká ptákovina v kostce ? Vždy je konečná "vyměnil jsem vstřikovací čerpadlo a v poho" nebo "mám repas čerpadla a vše ok". :? Tak co tam většinou umře :evil: A dá se vůbec sehnat jen ta samotná kostka ?
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od gyrous »

X možností.... pokud to jde za tepla nastartovat se žhavením, tak problém v čerpadle nebude, to spíš unikající tlaky, nebo chybné dávkování(vstřiky či filtry).
Pokud to je závadou čerpadla tak to by mě taky zajímalo, která část to dělá... 8O
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Klubové ID: 574
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Olda H »

gyrous píše:X možností.... pokud to jde za tepla nastartovat se žhavením, tak problém v čerpadle nebude, to spíš unikající tlaky, nebo chybné dávkování(vstřiky či filtry).
Pokud to je závadou čerpadla tak to by mě taky zajímalo, která část to dělá... 8O
No, berme že nepadá nafta, tlaky na válcích ok, předvstřik ok. Při teplém motoru nežhaví, proběhne pouze diagnostika.
Přece se vždy při horších teplých startech nemůže měnit vstřikovací čerpadlo, a navíc při repasi tam něco mění - ale co. Kdo to prozradí. :lol: :roll:
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#4 Příspěvek od tds »

tlakovej spodek čerpadla.je to část která vytváří potřebný tlak pro vstřikování nafty,prostě se to vyšmatle a už to netlačí takovej tlak aby to správně zapálilo.vlivem tepla se vůle ještě zvětší a pak to tak vypadá.Nemáš pravdu,vždy při těchto problémech se mění čerpadlo,problémy čerpadel jsou způsobeny nekvalitní naftou.životnost čerpadla je cca.180-300 tis. znám odsobně jedno tds,které jezdí v Rakousku a ten má 290 tis s původním čerpadlem a chytá na břink.
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Klubové ID: 574
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Olda H »

tds píše:tlakovej spodek čerpadla.je to část která vytváří potřebný tlak pro vstřikování nafty,prostě se to vyšmatle a už to netlačí takovej tlak aby to správně zapálilo.vlivem tepla se vůle ještě zvětší a pak to tak vypadá.Nemáš pravdu,vždy při těchto problémech se mění čerpadlo,problémy čerpadel jsou způsobeny nekvalitní naftou.životnost čerpadla je cca.180-300 tis. znám odsobně jedno tds,které jezdí v Rakousku a ten má 290 tis s původním čerpadlem a chytá na břink.
o které části teda mluvíš
Obrázek
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#6 Příspěvek od troutny »

O rozdělovací hlavě,z které vystupují vysokotlaké vstřikovací trubky.
Je to chycené přes 4 torxy k hliníkovému tělesu čerpadla a celé s vysokotlakým axiálním pístkem to tvoří tu vysokotlakou část="tlakový spodek".
Odpovědět