Tak ta voda se ti tam nevejde všechna,protože třeba z topení ti nevyteče.
No ale už vydím kravatáka jak si dolívá vodu do chladiče.




Ty vůbec nevíš o čem mluvíš.Je teplej motor a je fakt teplej motor.troutny píše:No vidiš,a tu metodu tlakovačkou co já psal lze dělat i na teplém motoru a navíc tlakuješ motor celý a né jen hlavu samotnou.Tak proto mi přijde tvoje "poznáš prdlačku" trochu mimo.libovka píše:No neohřívaj,ale kolikrát taky na hovno přídou.
To je zajímavé, vždycky mi všecka voda vytekla, posundával jsem hadice...libovka píše: Tak ta voda se ti tam nevejde všechna,protože třeba z topení ti nevyteče.
No ale už vydím kravatáka jak si dolívá vodu do chladiče.![]()
![]()
![]()
Jestli to takle děláš tak to ty zákazníky lituju.
Jakmile sundáváš sání, výfuk, víko ventilů, tak tam je samozřejmostí výměna těsnění. Někdo to řeší vystřihovánkama z tvrdšího papíru...Kami1 píše:tak zacinam mit pocit, ze jsi hodne velkej specialistadoporučuju ten červený silikon na utěsnění co povolíš a kde by mělo jít nové, dává se i mezi hlavu válce to pokud jen měníš těsnění
Co jsem tam asi psal, pokud nebude hlava zabroušena, tak ten silikon je nezbytný, protože by pak byl mokrý motor, a kdo ví jak by na tom byly tlaky...Kami1 píše:Mozna jsem paraturbofobik, ale kdybych nekdy musel dat auto s motorem do servisu a zjistil, ze mi tam pod hlavu dali silikon,
tak bych tomu mechosovi strcil tu tubu do prdele, az by mu to strikalo usima a nosem.
To samy s vyfukem, zas v sani a pod vikem ventilu bych to klidne snesl.
Kdyz uz jsem u toho, tak bych se zeptal jakej mate nazor na vymenu sroubu hlavy.
-ja bych novy do svyho auta nedal jedine, kdyz uz bych neresil zivotnost motoru,
ale verim, ze to se staryma muze byt do pristi vymeny v pohode