Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BIG BMW 2010 - aneb co vylepšit napříště...

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
KeyJey
Registrovaný
Příspěvky: 827
Registrován: ned 04.01.2009 01:00
Bydliště: Praha 10

#21 Příspěvek od KeyJey »

s wc se opakovat nebudu, odbaveni u brany taky v pohode, tam fakt zalezi na dobe prijezdu, kdyz vas prijede milion najednou tak se to proste rychle udelat neda a treba oproti bigu 07 mi to prislo o dost lepsi.

A to razeni podle modelu je opravdu blbost, prece kdyz tam prijedu se skupinou lidi ve vice autech (viz prazska kolonka) tak nebudem parkovat kazdej jinde a pochybuju ze by nekdo z vas zaparkoval auto na druhy strane letiste nez ostatni, sel spat k nim a auto tam nechal....
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od castro »

sprchy bych také uvítal, ale nakonec jsem to vyřešil jednoduše natočením kýblů s užitkovou vodou. Parádně jsem se namydlil a spláchnul u cisterny a opět jsem si připadal jsko člověk.... taky se dalo.

Toytoyek by víc být mohlo a nějaké označení že na mytí aut je k dispozici voda užitková a ne pitná které bylo později v kohoutkách nedostatek ( spíše nedostatek tlaku než vody ale stejně ), lidé zbytečně plýtvali.

jinak super a mě se to moc líbilo. Pro mě to nemělo chybu!
Regis
Registrovaný
Příspěvky: 163
Registrován: sob 03.03.2007 01:00
Bydliště: Praha

#23 Příspěvek od Regis »

KeyJey píše:A to razeni podle modelu je opravdu blbost, prece kdyz tam prijedu se skupinou lidi ve vice autech (viz prazska kolonka) tak nebudem parkovat kazdej jinde a pochybuju ze by nekdo z vas zaparkoval auto na druhy strane letiste nez ostatni, sel spat k nim a auto tam nechal....

A co takhle nepovinne?
Prijel jsi sam, nikoho neznas? Tamhle se radej trojky/petky/sedmicky/exoti.
Prijeli jste ve skupine? Tamhle parkujou skupiny.
Samozrejme nevim jak je organizovane parkovani atp., na srazy nejezdim, ale treba by to slo?

540david píše:Hledal jsem druhou 540, ale marně :(

Petkari se nedruzej, narozdil od sedmickaru. :(
iSlavek
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: ned 09.11.2008 01:00
Bydliště: Brno

#24 Příspěvek od iSlavek »

540david píše:Hledal jsem druhou 540, ale marně :(

Petkari se nedruzej, narozdil od sedmickaru. :([/quote]

540tek tam bylo docela dost :) a to se ani člověk nemusel moc namáhat s hledáním,i když je pravda že jednu jsem chtěl potkat a nepotkal.

a k výhradám...když dlouze přemýšlím tak možná ty toytoyky,ale to je tak vše,na počasí si nestežuju,holt je léto tak je teplo,lepší než zima :)
Fotas
Registrovaný
Příspěvky: 799
Registrován: ned 03.06.2007 00:00
Bydliště: Malacky ,SLOVENSKO
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Fotas »

surfis píše:DC nepřemýšlel si někdy spojit s hochy z DE? Myslím že kdyby přijeli, určitě by se bylo na co dívat :idea:

Stotoznujem sa s tymto nazorom, nechcem povedat, ze nebolo tam peknych aut, ale nie je na skodu sa pozriet na druhy styl uprav vozov BMW. Inak DCčko klobuk dolu za organizacnu stranku tohto velkolepeho zrazu :cool2: :respect: :respect: Diky DUO Fotas
plysakmartin
Registrovaný
Příspěvky: 1335
Registrován: pát 22.09.2006 00:00
Bydliště: Karlovy Vary

#26 Příspěvek od plysakmartin »

Už se tady někdo zmiňoval o sprintech, je pravda, že na cíl není vidět, tak by nebylo marný nainstalovat valkoplošnou obrazovku, na cíl postavit někoho s kamerou, aby se to živě přenášelo na tu obrazovku :wink: . Vím, že by to asi nebylo zrovna levný, ale zase by to bylo atraktivnější pro všechny
KeyJey
Registrovaný
Příspěvky: 827
Registrován: ned 04.01.2009 01:00
Bydliště: Praha 10

#27 Příspěvek od KeyJey »

buď tak, nebo LCD display s okamžitym časem obou aut.
beann
Registrovaný
Příspěvky: 539
Registrován: pon 19.03.2007 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#28 Příspěvek od beann »

parkovani bych opravdu nijak zvlast neorganizoval. kdyz si predstavim ze bych se musel postavit nekam kam nechci... zbytecnej buzer. udelat hlavni okruzni cestu celym placem a je to.
Vanour
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pon 03.11.2008 01:00
Bydliště: Suchomasty

#29 Příspěvek od Vanour »

bmw4ever píše:lepší označení stanoviště BMWklubu našel jsem ho až druhý den myslel jsem že je úplně vzadu u plotu.


Tam jsme byly mi take klubaci OskarSK8 a ja ... Pokud myslis ten stan kde byly 3 bile vlajky nad nim....
MatyACS
Registrovaný
Příspěvky: 1000
Registrován: ned 30.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od MatyACS »

jednoznačně přidat mobilní hajzlíky...a nebo přidat v sobotu 1x vyčištění
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno

#31 Příspěvek od pepino5xx »

540david píše:Organizace Super!!!
Jen bych pro příště také uvítal parkoviště po typech aut. Jediný kdo to měl ohrazený byl 7er klub. Hledal jsem druhou 540, ale marně :(

My jsme měli hnedka dvě 540i vedle sebe :-D
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Sraz byl skvělý, počasí se vydařilo, tak trocha kritiky: Na sprintech by se měla dělat když už ne lehká technická přejímka, tak alespoň používat rozum. Vloni vyhrálo kategorii 2 vozidlo E30 318is jedinou jízdou s cílovou rychlostí 180 km/h, když M5 a totálně odlehčená eta 327i měly při srovnatelném čase cílovou rychlost 150 km/h. Opravdu může seriová 318is ujet 1/4 míle za 15,1?
Letos kategorii 1 vyhrálo auto s motorem 2,5 litru objemu. Tak to mi hlava také nebere.
O nesprávně podávaných informacích na startu RZ už tu bylo psáno.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2300
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od DC Výkonná rada »

ty sprinty jsou jeden velkej problém, minulej rok byl problém s časomírou kvůli dešti, tenhle rok jim někdo ukradl většinu vybavení před srazem, takže výsledky jsem dostal tak jak jste viděli ve vedlejším threadu

když jsem dostal výsledky do ruky musel jsem z nich co nejrychleji vybrat 3 nejrychlejší v každé kategorii a to už je pak natolik hektický, že se holt stane chyba, tenhle rok ještě podpořená tím že Ondra320 měl v registraci napsáno bmw e30 320i a až v kolonce vedle měl 2500ccm, čehož jsem si bohužel nevšiml... tímto se tedy omlouvám všem dotčeným

bylo by třeba aby nad nimi příští rok někdo dohlížel - Francisi, nechtěl bys nám s tím pomoct?
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Pomoci se sprintem se nebráním, i nekompromisní a znalí pomocníci na technickou přejímku by se našli ;-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#35 Příspěvek od Martinéz »

Jak bylo receno, vice kontaktu s publikem behem sprintu (predloni tusim velmi obstojne zvladal booobika) a k tomu aspon sdelit kdo vyhral.

Kategorii show and shine jeste rozdelit na tuning, klasiku atd.

Jinak me nic moc nenapada, povedlo se to skvele...
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Už na BIGu jsme o sprintech debatovali a došli k názoru, že to někteří moc "žerou" a vytratila se zdravá soutěživost. Syrový neuhlazený návrh je rozdělit sprinty na tři hlavní kategorie:

1) seriová auta - povinný je seriový blok, kliková hřídel, hlava válců, systém vstřikování/zapalování, počet škrtících klapek v sání a systém plnění motoru (zákaz dostavby přeplňování), povolena výměna motoru jako celku z jiného ne ///M modelu, povoleno je jakékoli sání ze seriového ne ///M modelu, libovolný výfuk a brzdy, povolen chiptuning, povoleny jakékoli vačkové hřídele, zakázány jsou slicky a semislicky, povinný je interiér alespoň v minimální základní výbavě, povinné jsou karosářské díly a zasklení z originálního materiálu.
Dále bude buď rozděleno na 3-4 podskupiny podle výkonu motoru v TP (v případě přestavby výkonu z TP dárce motoru)

2) seriová ///M - povinný je seriový blok, kliková hřídel, hlava válců a systém vstřikování/zapalování, povoleno je jakékoli sání (zákaz dostavby přeplňování), libovolný výfuk a brzdy, povolen chiptuning, povoleny jakékoli vačkové hřídele, zakázány jsou slicky a semislicky, povinný je interiér alespoň v minimální základní výbavě, povinné jsou karosářské díly a zasklení z originálního materiálu.

3) tuningová auta - povoleno cokoli
dále bude rozděleno do podskupin:
3a - atmosfericky plněné máloválce
3b - atmosfericky plněné šestiválce a přeplňované máloválce
3c - atmosfericky plněné osmiválce a přeplňované šestiválce
3d - přeplňované osmiválce a jakékoli deseti-dvanáctiválce

Bude jmenována skupina technicky zdatných a znalých komisařů na technickou přejímku, vozy budou zařazovány do skupin při přejímce během sobotního dopoledne.

Další variantou je nedělit do skupin, podle výše uvedených pravidel udělit jednotlivě každému vozu základní handicap (posunutý start o daný počet metrů), nejezdit na časomíru ale na vítězství a během dne případně upravovat handicap podle počtu vítězství/proher podobně jako v koňských rovinových dostizích. Tímto systémem by se jezdily sprinty průběžně celý den a vyhrál by vůz s nejvyšším počtem vítězství. Dále by bylo možno vydat speciální BIGměnu, každý by nafasoval danou sumu a diváci by mohli sázet na závodníky a na konci by byl vyhlášeni tři nejlepší sázkaři. Tím by i diváci byli více vtaženi do děje.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od matal Moderátor »

jj.. nějaké BIG BONY by se hodily.. :twisted:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od patriot »

matal píše:jj.. nějaké BIG BONY by se hodily.. :twisted:


To bude vexláků ... :lol: BONY a BIG :wink: ... ale proč ne, bude to zpestření, byl bych pro :wink:
beann
Registrovaný
Příspěvky: 539
Registrován: pon 19.03.2007 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#39 Příspěvek od beann »

patriot píše:
matal píše:jj.. nějaké BIG BONY by se hodily.. :twisted:


To bude vexláků ... :lol: BONY a BIG :wink: ... ale proč ne, bude to zpestření, byl bych pro :wink:


kdyz uz to mohli mit ty posahanci na HIP HOP kempu tady v HK... jen nevim jestli se to nekomu vyplati delat.
VendaHK
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: pát 07.03.2008 01:00

#40 Příspěvek od VendaHK »

Francis píše:Sraz byl skvělý, počasí se vydařilo, tak trocha kritiky: Na sprintech by se měla dělat když už ne lehká technická přejímka, tak alespoň používat rozum. Vloni vyhrálo kategorii 2 vozidlo E30 318is jedinou jízdou s cílovou rychlostí 180 km/h, když M5 a totálně odlehčená eta 327i měly při srovnatelném čase cílovou rychlost 150 km/h. Opravdu může seriová 318is ujet 1/4 míle za 15,1?
Letos kategorii 1 vyhrálo auto s motorem 2,5 litru objemu. Tak to mi hlava také nebere.
O nesprávně podávaných informacích na startu RZ už tu bylo psáno.


Chybama se clovek uci tak v poho...
Odpovědět