Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BIG BMW 2010 - aneb co vylepšit napříště...
s wc se opakovat nebudu, odbaveni u brany taky v pohode, tam fakt zalezi na dobe prijezdu, kdyz vas prijede milion najednou tak se to proste rychle udelat neda a treba oproti bigu 07 mi to prislo o dost lepsi.
A to razeni podle modelu je opravdu blbost, prece kdyz tam prijedu se skupinou lidi ve vice autech (viz prazska kolonka) tak nebudem parkovat kazdej jinde a pochybuju ze by nekdo z vas zaparkoval auto na druhy strane letiste nez ostatni, sel spat k nim a auto tam nechal....
A to razeni podle modelu je opravdu blbost, prece kdyz tam prijedu se skupinou lidi ve vice autech (viz prazska kolonka) tak nebudem parkovat kazdej jinde a pochybuju ze by nekdo z vas zaparkoval auto na druhy strane letiste nez ostatni, sel spat k nim a auto tam nechal....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Kontaktovat uživatele:
sprchy bych také uvítal, ale nakonec jsem to vyřešil jednoduše natočením kýblů s užitkovou vodou. Parádně jsem se namydlil a spláchnul u cisterny a opět jsem si připadal jsko člověk.... taky se dalo.
Toytoyek by víc být mohlo a nějaké označení že na mytí aut je k dispozici voda užitková a ne pitná které bylo později v kohoutkách nedostatek ( spíše nedostatek tlaku než vody ale stejně ), lidé zbytečně plýtvali.
jinak super a mě se to moc líbilo. Pro mě to nemělo chybu!
Toytoyek by víc být mohlo a nějaké označení že na mytí aut je k dispozici voda užitková a ne pitná které bylo později v kohoutkách nedostatek ( spíše nedostatek tlaku než vody ale stejně ), lidé zbytečně plýtvali.
jinak super a mě se to moc líbilo. Pro mě to nemělo chybu!
KeyJey píše:A to razeni podle modelu je opravdu blbost, prece kdyz tam prijedu se skupinou lidi ve vice autech (viz prazska kolonka) tak nebudem parkovat kazdej jinde a pochybuju ze by nekdo z vas zaparkoval auto na druhy strane letiste nez ostatni, sel spat k nim a auto tam nechal....
A co takhle nepovinne?
Prijel jsi sam, nikoho neznas? Tamhle se radej trojky/petky/sedmicky/exoti.
Prijeli jste ve skupine? Tamhle parkujou skupiny.
Samozrejme nevim jak je organizovane parkovani atp., na srazy nejezdim, ale treba by to slo?
540david píše:Hledal jsem druhou 540, ale marně
Petkari se nedruzej, narozdil od sedmickaru.

540david píše:Hledal jsem druhou 540, ale marně
Petkari se nedruzej, narozdil od sedmickaru.

540tek tam bylo docela dost

a k výhradám...když dlouze přemýšlím tak možná ty toytoyky,ale to je tak vše,na počasí si nestežuju,holt je léto tak je teplo,lepší než zima

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 799
- Registrován: ned 03.06.2007 00:00
- Bydliště: Malacky ,SLOVENSKO
- Kontaktovat uživatele:
surfis píše:DC nepřemýšlel si někdy spojit s hochy z DE? Myslím že kdyby přijeli, určitě by se bylo na co dívat
Stotoznujem sa s tymto nazorom, nechcem povedat, ze nebolo tam peknych aut, ale nie je na skodu sa pozriet na druhy styl uprav vozov BMW. Inak DCčko klobuk dolu za organizacnu stranku tohto velkolepeho zrazu



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1335
- Registrován: pát 22.09.2006 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Sraz byl skvělý, počasí se vydařilo, tak trocha kritiky: Na sprintech by se měla dělat když už ne lehká technická přejímka, tak alespoň používat rozum. Vloni vyhrálo kategorii 2 vozidlo E30 318is jedinou jízdou s cílovou rychlostí 180 km/h, když M5 a totálně odlehčená eta 327i měly při srovnatelném čase cílovou rychlost 150 km/h. Opravdu může seriová 318is ujet 1/4 míle za 15,1?
Letos kategorii 1 vyhrálo auto s motorem 2,5 litru objemu. Tak to mi hlava také nebere.
O nesprávně podávaných informacích na startu RZ už tu bylo psáno.
Letos kategorii 1 vyhrálo auto s motorem 2,5 litru objemu. Tak to mi hlava také nebere.
O nesprávně podávaných informacích na startu RZ už tu bylo psáno.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
DC
- Výkonná rada
- Příspěvky: 2300
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: Řáholec
- Kontaktovat uživatele:
ty sprinty jsou jeden velkej problém, minulej rok byl problém s časomírou kvůli dešti, tenhle rok jim někdo ukradl většinu vybavení před srazem, takže výsledky jsem dostal tak jak jste viděli ve vedlejším threadu
když jsem dostal výsledky do ruky musel jsem z nich co nejrychleji vybrat 3 nejrychlejší v každé kategorii a to už je pak natolik hektický, že se holt stane chyba, tenhle rok ještě podpořená tím že Ondra320 měl v registraci napsáno bmw e30 320i a až v kolonce vedle měl 2500ccm, čehož jsem si bohužel nevšiml... tímto se tedy omlouvám všem dotčeným
bylo by třeba aby nad nimi příští rok někdo dohlížel - Francisi, nechtěl bys nám s tím pomoct?
když jsem dostal výsledky do ruky musel jsem z nich co nejrychleji vybrat 3 nejrychlejší v každé kategorii a to už je pak natolik hektický, že se holt stane chyba, tenhle rok ještě podpořená tím že Ondra320 měl v registraci napsáno bmw e30 320i a až v kolonce vedle měl 2500ccm, čehož jsem si bohužel nevšiml... tímto se tedy omlouvám všem dotčeným
bylo by třeba aby nad nimi příští rok někdo dohlížel - Francisi, nechtěl bys nám s tím pomoct?
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Pomoci se sprintem se nebráním, i nekompromisní a znalí pomocníci na technickou přejímku by se našli 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Už na BIGu jsme o sprintech debatovali a došli k názoru, že to někteří moc "žerou" a vytratila se zdravá soutěživost. Syrový neuhlazený návrh je rozdělit sprinty na tři hlavní kategorie:
1) seriová auta - povinný je seriový blok, kliková hřídel, hlava válců, systém vstřikování/zapalování, počet škrtících klapek v sání a systém plnění motoru (zákaz dostavby přeplňování), povolena výměna motoru jako celku z jiného ne ///M modelu, povoleno je jakékoli sání ze seriového ne ///M modelu, libovolný výfuk a brzdy, povolen chiptuning, povoleny jakékoli vačkové hřídele, zakázány jsou slicky a semislicky, povinný je interiér alespoň v minimální základní výbavě, povinné jsou karosářské díly a zasklení z originálního materiálu.
Dále bude buď rozděleno na 3-4 podskupiny podle výkonu motoru v TP (v případě přestavby výkonu z TP dárce motoru)
2) seriová ///M - povinný je seriový blok, kliková hřídel, hlava válců a systém vstřikování/zapalování, povoleno je jakékoli sání (zákaz dostavby přeplňování), libovolný výfuk a brzdy, povolen chiptuning, povoleny jakékoli vačkové hřídele, zakázány jsou slicky a semislicky, povinný je interiér alespoň v minimální základní výbavě, povinné jsou karosářské díly a zasklení z originálního materiálu.
3) tuningová auta - povoleno cokoli
dále bude rozděleno do podskupin:
3a - atmosfericky plněné máloválce
3b - atmosfericky plněné šestiválce a přeplňované máloválce
3c - atmosfericky plněné osmiválce a přeplňované šestiválce
3d - přeplňované osmiválce a jakékoli deseti-dvanáctiválce
Bude jmenována skupina technicky zdatných a znalých komisařů na technickou přejímku, vozy budou zařazovány do skupin při přejímce během sobotního dopoledne.
Další variantou je nedělit do skupin, podle výše uvedených pravidel udělit jednotlivě každému vozu základní handicap (posunutý start o daný počet metrů), nejezdit na časomíru ale na vítězství a během dne případně upravovat handicap podle počtu vítězství/proher podobně jako v koňských rovinových dostizích. Tímto systémem by se jezdily sprinty průběžně celý den a vyhrál by vůz s nejvyšším počtem vítězství. Dále by bylo možno vydat speciální BIGměnu, každý by nafasoval danou sumu a diváci by mohli sázet na závodníky a na konci by byl vyhlášeni tři nejlepší sázkaři. Tím by i diváci byli více vtaženi do děje.
1) seriová auta - povinný je seriový blok, kliková hřídel, hlava válců, systém vstřikování/zapalování, počet škrtících klapek v sání a systém plnění motoru (zákaz dostavby přeplňování), povolena výměna motoru jako celku z jiného ne ///M modelu, povoleno je jakékoli sání ze seriového ne ///M modelu, libovolný výfuk a brzdy, povolen chiptuning, povoleny jakékoli vačkové hřídele, zakázány jsou slicky a semislicky, povinný je interiér alespoň v minimální základní výbavě, povinné jsou karosářské díly a zasklení z originálního materiálu.
Dále bude buď rozděleno na 3-4 podskupiny podle výkonu motoru v TP (v případě přestavby výkonu z TP dárce motoru)
2) seriová ///M - povinný je seriový blok, kliková hřídel, hlava válců a systém vstřikování/zapalování, povoleno je jakékoli sání (zákaz dostavby přeplňování), libovolný výfuk a brzdy, povolen chiptuning, povoleny jakékoli vačkové hřídele, zakázány jsou slicky a semislicky, povinný je interiér alespoň v minimální základní výbavě, povinné jsou karosářské díly a zasklení z originálního materiálu.
3) tuningová auta - povoleno cokoli
dále bude rozděleno do podskupin:
3a - atmosfericky plněné máloválce
3b - atmosfericky plněné šestiválce a přeplňované máloválce
3c - atmosfericky plněné osmiválce a přeplňované šestiválce
3d - přeplňované osmiválce a jakékoli deseti-dvanáctiválce
Bude jmenována skupina technicky zdatných a znalých komisařů na technickou přejímku, vozy budou zařazovány do skupin při přejímce během sobotního dopoledne.
Další variantou je nedělit do skupin, podle výše uvedených pravidel udělit jednotlivě každému vozu základní handicap (posunutý start o daný počet metrů), nejezdit na časomíru ale na vítězství a během dne případně upravovat handicap podle počtu vítězství/proher podobně jako v koňských rovinových dostizích. Tímto systémem by se jezdily sprinty průběžně celý den a vyhrál by vůz s nejvyšším počtem vítězství. Dále by bylo možno vydat speciální BIGměnu, každý by nafasoval danou sumu a diváci by mohli sázet na závodníky a na konci by byl vyhlášeni tři nejlepší sázkaři. Tím by i diváci byli více vtaženi do děje.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Francis píše:Sraz byl skvělý, počasí se vydařilo, tak trocha kritiky: Na sprintech by se měla dělat když už ne lehká technická přejímka, tak alespoň používat rozum. Vloni vyhrálo kategorii 2 vozidlo E30 318is jedinou jízdou s cílovou rychlostí 180 km/h, když M5 a totálně odlehčená eta 327i měly při srovnatelném čase cílovou rychlost 150 km/h. Opravdu může seriová 318is ujet 1/4 míle za 15,1?
Letos kategorii 1 vyhrálo auto s motorem 2,5 litru objemu. Tak to mi hlava také nebere.
O nesprávně podávaných informacích na startu RZ už tu bylo psáno.
Chybama se clovek uci tak v poho...