Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
turbo 530 D
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
Hulit to nemusí, turbo může odejít mnoha způsoby.
1. vyklochtá se na osičce, pak propouští olej do sání nebo do výfuku, většinou pak hulí modrej kouř s olejem
2. varianta 1 + turbínka se rovnou rozletí na cipmr campr, hulí nebezpečí nasátí úlomků do sání, nebezpečí zničení motoru
3. zatuhlé naklápění lopatek, auto nemá výkon, nouzový režim, chyby, často černý kouř
určitě je i spousta dalších možností co se může stát
1. vyklochtá se na osičce, pak propouští olej do sání nebo do výfuku, většinou pak hulí modrej kouř s olejem
2. varianta 1 + turbínka se rovnou rozletí na cipmr campr, hulí nebezpečí nasátí úlomků do sání, nebezpečí zničení motoru
3. zatuhlé naklápění lopatek, auto nemá výkon, nouzový režim, chyby, často černý kouř
určitě je i spousta dalších možností co se může stát
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Dřínov u Kroměříže - mmntálně Kroměříž u miláčka
- Kontaktovat uživatele:
turbo na motoru 3.0 D nafta - má asi již systém naklápění lopatek starotu - jedná se o to že dřívější náfťáci - třeba vemu kupříkladu TDeSo měly turba z pevnou geometrií - motor začal mít výkon až tak okolo 2000 ot a výš. Tlak výfukových plynů při nišších otáčkách motoru byl příliš malý a turbínka se málo točila a neplnila válce takovým množstvím vzduchu aby palivo lépe prohořelo a tím se ten výkon zvedl. Jde o to že funkce VGT - Varriable Geometry Turbocharger - naklápění lopatek turba příspívá k tomu že počítač si podtlakem řídí naklápění lopatek a tím i průměr statoru.Když jsou otáčky motor malé tak počítač změnší průměr na minimum aby výfukové plyny působili na rotor turbíny větším tlakem a tím taky způsobovaly větší táčky turbíny... Proto motor už nezabírá třeba od 2000 ot ale třeba hned v 1400 ot. Přio vyskoých točkách se zase lopatky přejinačí na větší průměr aby se turbína nepřetáčela - tlak výfukových plynů je velký... U tebe to vypadá právě že na tu zatuhlou regulaci VGT - třeba že v malých točkách to nedokáže podtalkem ty lopatky seřídit tak,aby Ti turbo zacházelo - musí se při dojezdu DOCHLAZOVAT A DOCHLAZOVAT - já to u TDeSa dělám pravidelně aspon 15 vteřin - při jízdě na dálnici trvale třeba 160km/h i minutu - dvě.... před tím než motor scípnu. Anebo máš špatnou váhu vzduchu.
Ok ?
Ok ?
hajdulak píše:jake klapky mas na mysli???
mrkni napr. sem:
http://www.youtube.com/watch?v=HJQ0QnhK06g
je tam toho hafo...

ex e36 325i, ex e46 320D, e70 35D
zdravim, tak dnes jsem vyndal tu vahu vzduchu a filtr,ten vypadal dobre tak
jsem ho jen vysal a vyfoukal a vahu jsem vystrikal tim cisticem na karburatory,jak jsem se docetl, a zadna zmena!!!
chci se zeptat,jak funguje plynovy pedal?? prijde mi to jako kdyz spatne reaguje,(pomalu pridavam on nereaguje az po chvilce zacne stoupat rucicka spotreby a otacek a teprve pak to zacne pridavat az to prekroci 2000 ot/min ????
jsem ho jen vysal a vyfoukal a vahu jsem vystrikal tim cisticem na karburatory,jak jsem se docetl, a zadna zmena!!!
chci se zeptat,jak funguje plynovy pedal?? prijde mi to jako kdyz spatne reaguje,(pomalu pridavam on nereaguje az po chvilce zacne stoupat rucicka spotreby a otacek a teprve pak to zacne pridavat az to prekroci 2000 ot/min ????
- globusman
- Registrovaný
- Příspěvky: 2312
- Registrován: ned 18.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
hajdulak píše:zdravim, tak dnes jsem vyndal tu vahu vzduchu a filtr,ten vypadal dobre tak
jsem ho jen vysal a vyfoukal a vahu jsem vystrikal tim cisticem na karburatory,jak jsem se docetl, a zadna zmena!!!
chci se zeptat,jak funguje plynovy pedal?? prijde mi to jako kdyz spatne reaguje,(pomalu pridavam on nereaguje az po chvilce zacne stoupat rucicka spotreby a otacek a teprve pak to zacne pridavat az to prekroci 2000 ot/min ????
Odpoj tu váhu vzduchu a zkus to bez ní. Pokud je váha v háji, mělo by ti to bez váhy táhnout podstatně líp - aspoň u mě to tak je. S váhou je to jak zpomalenej film a bez váhy je z toho žihadlo...
ahoj,ja mel problem podobnej,jelo to tako bez turba,z niceho nic,jeden to jelo dobre a druhy uz ne a od ty doby to nejelo,taky sem resil vahu,trubo,vyfuk,diagnostika nic,a kdyz jsem zkusil odpojit ten elektronicej ventil co je pred turbem tak to jelo jak z praku,ten ventil nefungoval a byl jakoby asi porad vypnutej,zkus ho odpojit a projet a uvidis,dostanes se tam rukou na ten konektor,sundas jen privodni trubku vzduchu do sani.
Ja ted resim problem ten,ze turbo zacalo piskat jak pistalka ale jede to celkem dobre,a najednou mi to studeny zacalo kourit modre,cili olej
jen doufam ze to je opravdu turbem a abych nekoupil turbo a bylo to nejaky tesneni,ale to asi ne,bude to asi to turbo ???
Ja ted resim problem ten,ze turbo zacalo piskat jak pistalka ale jede to celkem dobre,a najednou mi to studeny zacalo kourit modre,cili olej
