Francis píše:Od Schidelare mám chladič a byl to originál Behr i s logem BMW. Na stránkách máš kontakt, tak si tam zavolej nebo napiš. Dej si pozor na levné dodavatele brzdových komponent, ne všechny ATE nebo Brembo jsou z jedné fabriky. Zejména u litiny (kotouče) je důležité správné vystárnutí před finálním obrobením. "Rychlokvašky" co jdou bez žíhání z formy rovnou na soustruh se po zahřátí zkroutí a pak "kopou". Litina má nějakou dobu ležet na dvoře, vystavená dešti a slunci, aby stářím získala správné mechanické vlastnosti. Dá se to "urychlit" žíháním, ale oboje stojí peníze (buď leží v zásobách na dvoře nebo za energie při žíhání). Varuj se levných kotoučů.
zase si myslim ze treba v pripade ATE powerdisc a ATE power disc by melo byt vse stejne ne... ? a ze jeden prodejce je ma za 2500,- a druhej na to napari slevu a vyjdou 1900,- tak i tak by meli byt stejne ne ??? Ze by byli nejake zmetkove se urcite muze stat vsude. Prece by vedome nepousteli do obehu kotouce o kterych vy ze nejsou podle jejich stanov... to spise obcas nejaky uline bych rekl? V kazdem pripade jsem psal sindelarovi tak uvidim co napise pokud je to od nej opravdu original BMW tak je rozhodnuto
Tehu píše:zase si myslim ze treba v pripade ATE powerdisc a ATE power disc by melo byt vse stejne ne... ? a ze jeden prodejce je ma za 2500,- a druhej na to napari slevu a vyjdou 1900,- tak i tak by meli byt stejne ne ???...
Právě že značka není záruka kvality. Nejen ATE má výrobny na východě, kde jsou výrobní postupy ojebávány pro úsporu výrobních nákladů. Pak nějaký šikula přiveze tyto rychlokvašky z východu sem, dá na to slevu a spousta lidí se nachytá a šikula si namastí kapsu.
Jandy píše:Na powerdiskách sem jezdil 2 roky a dokonce i závodil, dobře sem je zajel a pak s nima nebyl nejmenší problém.
přesně tak, podle mě hodně záleží na správném zajetí, ne že je budu pořád šetřit, ale taky žádný mega brzdění. Zatim na nich mám najeto asi jen 15k km a vše OK, tak snad vydržej
ted jsem se dozvedel ze muzu mit z elitu Brembo za super cenu 1650,-/ks tak asi sahnu po nich kdyz je tu nikdo nehani jako ATE kde je to pul na pul a to me pekne stve chtel jsem ty drazky vypada to fesacky ... No mam jeste do zitrka cas pac bych to chtel mit do vykendu vcajku tak mi to kdyztak nekdo rozmluvte
Tak po dnesni info ze bych mel kotouce az v polovine pristiho tydne jsem prehodnotil situaci a zkusim teda ty ATE Power disc ... Desticky mam taky ate coz je dobry. No nejak nadsenej nejsem ale snad to bude dobry
TAK A TED PORADTE JAK SPRAVNE ZAJET KOTOUCE A KDY JSOU TAK SHRUBA ZAJETY ABY SE ZA TO MOHLO TROSKU VZIT nerad bych po roce menil zase vsechno ...
Tehu píše:Tak po dnesni info ze bych mel kotouce az v polovine pristiho tydne jsem prehodnotil situaci a zkusim teda ty ATE Power disc ... Desticky mam taky ate coz je dobry. No nejak nadsenej nejsem ale snad to bude dobry
TAK A TED PORADTE JAK SPRAVNE ZAJET KOTOUCE A KDY JSOU TAK SHRUBA ZAJETY ABY SE ZA TO MOHLO TROSKU VZIT nerad bych po roce menil zase vsechno ...
Taky jsem zvedav jak na to?? V pondeli jsem dal kotouce ATE power disc+ desky ATE
Viděl byhc to tak že prvních pár tisíc km se musíte vyvarovat prudkému brždění třeba z 200 na 100 atd. Počkat až sednou desky a pak jim trošku přidávat
Mal som ATE PowerDisc na E46 330d. Ani nie po 10000km sa skrutili, zacali vibrovat, normalne som sa bal silnejsie brzdit. Hroza. Teraz mam origo BMW a zatial OK. ATE neodporucam, alebo iba ak mate 100% zaruku, ze to nie je lacna smejdo-verzia.
Já mám komplet ATE od Pupíků, teď to je skoro přesně 10000km. Jsou uplně rovné, nic nevibruje a pod., brzdný účinek myslím taky v pohodě, jen se musí o něco silněji mačkat brzdový pedál než bych čekal, ale to je asi subjektivní. Akorát teď pískají, musím je zkusit vyčistit. Za mě teda ATE dobrý.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé