Po ohřátí motoru je jeho chod nepravidelný jako by vynechával některý válec. Motor ztratil i výkon a zvýšila se spotřeba.
Když je motor studený tak chod na volnoběh se zdá být ok, ale když se prudce šlape na plyn tak motor se jakby zakucká než se dostane do požadovaných otáček.
Jediné co se teď na autě dělalo tak výměna vzduchového filtru, výměna palivového filtru. Dále jsem kontroloval svíce - ven a zpět poskládat.
Kde začít hledat chybu? Vím že je potřeba na diag, ale určo bude něco na co kouknout ještě před diagem.
jak ti to vynechava?Porad?Pouze v urcitem spektru otacek?Jak casto?.......U me podobny problemy,nakonec diagnostika a nezjistili nic.Mleli neco o palivovy pumpe(jinak novy svice,pujceny civky,vaha funkcni,nova lambda)
ještě mě tak napadá, nemohlo se zavzdušnit palivové potrubí? Výměna byla udělaná tak: odpojení obou hadic, něco benzínu vyteklo, nový filtr, zapojit, nekolikrát se protočil motor aby to natáhlo benzín a pak motor normálně chytl. Jízda cca 20km bez problému.
Zkus odpojit váhu vzduchu (jen odpojit konektor, váhu jako takovou nech na místě) a zmizí-li problém, kup novou. Bez váhy to jede o něco lépe ale spotřeba bude značně vyšší.
na mojí 735i mě to začalo taky dělat že při sešlápnutí plynu to cukalo, postupně se to zhoršovalo napřed to dělalo jen ve vyších otáčkách a později i při menších, vyčistil sem kontakty v rozdělovači, palec byl ok ale kontakty na víku rozdělovače byly obalený tet nevím jestli karbonem nebo co se to tam tvoří, od tý doby naprosto v klidu.
zkusil sem teda odpojit vahu a zadna zmena, chovani je stejne. Jedina zmena ze to mnohem vic kourilo z vyfuku a smrdel benzin.
Prudke selpanuti plynu zaskube, plynule je ok.
studeny motor na volnoběh jede plynule, po sundani víčka žádna změna, pořád stejný chod.
Znova jsem to zkusil "proturovat"
Z volnoběhu když prudce sešlápnu pedal tak se motor zadusí a pak rozjede když už je ve vyšších otáčkách tak je to bez problému.
A ještě jeden poznatek, bliklo mi vnitřní osvětlení když jsem to takto zkoušel, jako by motoru došla štáva.
no byl sem znova zkoušet.
Auto jsem projel, po zahřátí se chovalo ok, když sem tam hodil sport a trošku provětral pérka a pak zpět na normalni ekonomy režim tak po přidání plynu motor rozvibroval auto, jako by vynechaval některý válec. po chvíli to přestalo.
Volnoběh s teplým motorem se jeví ok, po sundani víčka oleje se mírně změní otáčky.
ten falešný vzduch je otázka kde? filtrbox vypadá ok, když sem měnil filtr tak sem nacvakl všechny ty packy bez problému, hadice sání je na podzim měněna.
dira va sani muze byt kdekoli od pocatku airboxu, po prechody trubek, tesneni az po parozi co vede do motoru vzduch
vem cistic na brzdy a strikej po kouskach na trubky sani, od zacatku az do konce, kdyz se ti zvysi nepatrne (nebo i cis) otacky, tak je tam, kde jsi strik dira
taky je moznost ze je zadelane odvetravani klikove hridele jeste
BMW (E39)520i 110Kw
začal vynechávat motor vypadalo to na některý válec a nastaly výměny : svíčky,zap.cívky,filtry, startér, auto jelo asi dva dny a problém znovu špatně startuje když na počtvrté chytne tak se dusí při přidání plynu dušení, nejde do otáček nepravidelný chod. Dělá to za studena i za tepla. Prosím o radu neboť už nevím co dalšího.