Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
tempomat
Cao,chlapi dnes jsem si koupil bmw E46 330d a pri jizde domu jsem zjistil že mi nefunguje tempomat,ne mozna jsem ho neumel zapnou,Pri zmacknuti tlacita I se mi rozsvitil zeleny budik na palubovce a kdyz jsem chtel ustalit tu rychlost ze jsem zmackl budik s tou tečkou tak po ubrani plynu mi to nedrželo a nereagovalo a na nic,jinak ostatni tlacitka na volantu fungovali.Potom tam je ještě jedna věc ohledně palubního PC,všechny hodnoty jsou i po delši jizdě stejne,jen se tam pripocitavaji a odpocitavaji nejake kilometry,jinak vse zustava stejne.Venkovni teplota mi ukazuje 50C,prumerna spotr¨.6,5l,64km/h.Diky za kazdou radu a pomoc.
tempomat:
-aktivnost tempomatu zapnes tim I/0 a pak musis plusem pridat a od ty doby by to melo tempomatit
-pokud hned zmacknes budik, tak to je jen na aktivaci posledni nastavene rychlosti, kterou jsi treba nemel nastavenou-v praxi, zapnu tempo, plusem zrychlim na 80, pak najednou musim brzdit a po sundani nohy ze vsech pedalu a zmacknuti budicku se to zase rozjede na 80
udaje na bc:
teplota-zrejme mas v haji teplomer, myslim, ze by mel byt v nadechu na brzdy nekde v prednim narazniku
prumerna spotreba-se moc nehybe kdyz s tim clovek najel treba 100000km a nenuloval ji, takze pokud je tech 6,5 tak uz je tam hodne dlouho najezdena a uz s ni svou jizdou nehnes-muzes ji vynulovat a zacit s ni od zacatku sam pro sebe, ale nebudes moc stastnej az uvidis ty hodnoty ze se svou jizdou treba nemuzes dostat pod 10litru na 100km
- nulovani/reset-najedes na tu hodnotu tlacitkem na pacce blinkru a podrzis to na ni
prumerna rychlost-tech 64km/h uz je taky dlouho najezdino, takze taky nulovat, je to stejny jako u spotreby
-aktivnost tempomatu zapnes tim I/0 a pak musis plusem pridat a od ty doby by to melo tempomatit
-pokud hned zmacknes budik, tak to je jen na aktivaci posledni nastavene rychlosti, kterou jsi treba nemel nastavenou-v praxi, zapnu tempo, plusem zrychlim na 80, pak najednou musim brzdit a po sundani nohy ze vsech pedalu a zmacknuti budicku se to zase rozjede na 80
udaje na bc:
teplota-zrejme mas v haji teplomer, myslim, ze by mel byt v nadechu na brzdy nekde v prednim narazniku
prumerna spotreba-se moc nehybe kdyz s tim clovek najel treba 100000km a nenuloval ji, takze pokud je tech 6,5 tak uz je tam hodne dlouho najezdena a uz s ni svou jizdou nehnes-muzes ji vynulovat a zacit s ni od zacatku sam pro sebe, ale nebudes moc stastnej az uvidis ty hodnoty ze se svou jizdou treba nemuzes dostat pod 10litru na 100km

prumerna rychlost-tech 64km/h uz je taky dlouho najezdino, takze taky nulovat, je to stejny jako u spotreby
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 83
- Registrován: úte 20.02.2007 01:00
- Bydliště: Trencin / Bratislava (SVK)
Tak to skus este raz:
-zapni tempomat tlacitkom I/0, rozsvieti sa zelena kontrolka na palubke
-pridaj na rychlost, ktoru chces udrziavat
-stlac + na volante, pusti plyn
-auto by malo udrziavat rychlost
ak ti svieti kontrolka na palubke, tempomat by mal fachat
bonus
-stlacanim +/- mozes bez plynu zvysovat a znizovat rychlost vzdy o 1km/h, ale to uz asi vies
otazka pre vsetkych: vraj sa da normalny tempomat prerobit na tzv. aktivny (tempomat, ktory vie pribrzdit za pomalsie iducim autom predo mnou). viete niekto nieco o tom?
-zapni tempomat tlacitkom I/0, rozsvieti sa zelena kontrolka na palubke
-pridaj na rychlost, ktoru chces udrziavat
-stlac + na volante, pusti plyn
-auto by malo udrziavat rychlost
ak ti svieti kontrolka na palubke, tempomat by mal fachat
bonus
-stlacanim +/- mozes bez plynu zvysovat a znizovat rychlost vzdy o 1km/h, ale to uz asi vies

otazka pre vsetkych: vraj sa da normalny tempomat prerobit na tzv. aktivny (tempomat, ktory vie pribrzdit za pomalsie iducim autom predo mnou). viete niekto nieco o tom?
Zkousel jsem to presne jak jsi mi rikal podle navodu,ale porad nic,kontrolka sviti ale po zmacknuti + a pusteni plynu tempomat nereaguje.Kontroloval jsem i pruzinku ktera u spojkoveho pedalu a ta vypada v poradku.Muze mit na to vliv RJ???Protoze je tam jina RJ ale pry podle nejakeho stejneho cisla jen je z automatu.Byl jsem s tim na diagnostice a ukazalo mi to dve zavady: 1.njaka zavada na cidlo prevodovky a 2.venkovni teplotni cidlo (to bude nejspis to jak mi ukazuje na BC porad 50C)
cidlo prevodovky muze zamezit treba aktivaci tempomatu
jinak jen pro upresnneni, nejdriv se musi pustit plyn a pak teprve drzet +
jinak jestli nekdo davat jinou ridici jednotku, mohl se ten dart poskodit, protoze od volantu jde drat primo do trretiho konektoru zleva do jednotky do jednoho pinu
v bmw jde koupit nova kabelaz na zapojeni multivolantu
tady mas navod na zapojeni multifunkce, tak zkus jit pod volantem po dratech kam vedou a jestli vedou nejak aspon podobne jako v tom navodu
http://www.e46.bmwklub.cz/viewtopic.php ... ilit=multi
jinak jen pro upresnneni, nejdriv se musi pustit plyn a pak teprve drzet +
jinak jestli nekdo davat jinou ridici jednotku, mohl se ten dart poskodit, protoze od volantu jde drat primo do trretiho konektoru zleva do jednotky do jednoho pinu
v bmw jde koupit nova kabelaz na zapojeni multivolantu
tady mas navod na zapojeni multifunkce, tak zkus jit pod volantem po dratech kam vedou a jestli vedou nejak aspon podobne jako v tom navodu
http://www.e46.bmwklub.cz/viewtopic.php ... ilit=multi
vlevo je matal
a vpravo Killca 


ten tempomat muze mit vadny kablik nebo tak
muzes v bmw koupit za 480kc novou kabelaz na tempomat a zapojit to znovu podle navodu zde http://www.e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=308 operace na hodinu
muzes v bmw koupit za 480kc novou kabelaz na tempomat a zapojit to znovu podle navodu zde http://www.e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=308 operace na hodinu
vlevo je matal
a vpravo Killca 

