Jasný,proti gustu žádnej dišputát,to je v pohodě,každej nepotřebuje lítat 300-ta z místaPavel píše:já nemám tendece nikoho shazovat a ani to dělat nebudu...ale ty jseš na větvi s někoho kdo napíše že TDs super jede a já neví co všechino...holt někomu aby ukojil svoje EGO stačí TDs někomu holt V8 motor... mě třeba tds maximálně vyhovuje...a pokud budu zvažovat druhé auto tak bych klidně zase skočil do Tds ale pokud budu chtít jinou motorizaci tak bud 3.0d a nebo 3.0i ... pro mě osobně je třeba V8 absultně zbytečnej motor... je to jen můj názor ..neber si to nějak špatně... 100 lidí - 100 chutí..eric píše:Tak jen tak pro ujasněnou,motory V8 v e39 jsou top motory,o tom snad nehodláš diskutovat.Jinak jsem si nevšiml,že by se tady nějak shazovalo vše mimo tuto motorizaci,spíš lidi,který V8 nemají mají asi tendenci shazovat majitelé těchto motorizací,protože si myslí,že to jsou jen namyšlenci,což není pravda!Spíš bych řekl,že ti,co si to koupí ví,co chtěj a to je celý.Samo,že jsou i vyjímky,ale ty jsou všude!Pavel píše: ikdyž si někdy řeknu že pár koníku by se hodilo,to nepopírám....je pravda že v poslední době mě příjde že se tu preferují jen motory V8 a ostatní jak kdyby stály za howno...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
motory TDS-diskuze z prodeje čili bez OT
-
eric
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
-
Pavel
- Registrovaný
- Příspěvky: 2796
- Registrován: úte 25.11.2003 01:00
- Bydliště: Podivín
- Klubové ID: 56
jasný pane...taky bral větší výkon,to bych lhal kdyby řekl že ne...třeba časem,pokud mi to finanční situace dovolí.... před třemi roky když jsem kupoval E39 byli ceny uplně nikde jinde než nyní...i u toho TDs kupodivu...já auto kupoval hlavně kvůli stavu a motorizaci jsem až tak neřešil tak proto mám tds....a zvykl jsem si....eric píše:Jasný,proti gustu žádnej dišputát,to je v pohodě,každej nepotřebuje lítat 300-ta z místaPavel píše:já nemám tendece nikoho shazovat a ani to dělat nebudu...ale ty jseš na větvi s někoho kdo napíše že TDs super jede a já neví co všechino...holt někomu aby ukojil svoje EGO stačí TDs někomu holt V8 motor... mě třeba tds maximálně vyhovuje...a pokud budu zvažovat druhé auto tak bych klidně zase skočil do Tds ale pokud budu chtít jinou motorizaci tak bud 3.0d a nebo 3.0i ... pro mě osobně je třeba V8 absultně zbytečnej motor... je to jen můj názor ..neber si to nějak špatně... 100 lidí - 100 chutí..eric píše: Tak jen tak pro ujasněnou,motory V8 v e39 jsou top motory,o tom snad nehodláš diskutovat.Jinak jsem si nevšiml,že by se tady nějak shazovalo vše mimo tuto motorizaci,spíš lidi,který V8 nemají mají asi tendenci shazovat majitelé těchto motorizací,protože si myslí,že to jsou jen namyšlenci,což není pravda!Spíš bych řekl,že ti,co si to koupí ví,co chtěj a to je celý.Samo,že jsou i vyjímky,ale ty jsou všude!Jenom tak na okraj,já neukájel svý ego,ale hlad po větším výkonu.Měl jsem před tím Alfu 156 se 155PS a za čas už mi to auto přišlo,že nejede,nebrzdí,prostě takovej ten výkonostní deficit,který nastává u některejch lidí,co maj auto už delší dobu,proto jsem volil V8,protože má nejhezčí zvuk a parádní krouťák a znatelný výkonostní rozdíl oproti tý Alfě
-
eric
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
[quote="Pavel"
jasný pane...taky bral větší výkon,to bych lhal kdyby řekl že ne...třeba časem,pokud mi to finanční situace dovolí.... před třemi roky když jsem kupoval E39 byli ceny uplně nikde jinde než nyní...i u toho TDs kupodivu...já auto kupoval hlavně kvůli stavu a motorizaci jsem až tak neřešil tak proto mám tds....a zvykl jsem si....
[/quote]
Ty voe,nejhorší je,že nevím,co potom
Vím,že eM-ko je pro mně prostě finančně neúnosný hlavně tedy co se týče provozu a údržby,jsem realista a e60 se mi vůbec nelíbí vevnitř,zvenku jedině v M-Packetu a samozřejmně s motorizací 545i (333PS),ty facelifty pak nějak přiškrtili bo co na myslím 306PS,nechápu,že by emise??!Ale taky se mi líbí sedma ta nová před změnou těch zadních lamp,ta má zase vnitřek fakt luxusní a když se na to prcnou nějaký láčes kola,tak je to fakt krásný autíčko,velký,ale to neva!!Tak nevím,cenově už začínaj ty sedmy z roku 2003-2004 bejt zajímavý a ten 6-kvalt automat je už taky konečně adekvátní alternativa k tomu manuálu.Je to dilema,ale tedy e39 ještě u mě tak 2-3 roky pobude,zatím vypadá furt celkem dobře! 
jasný pane...taky bral větší výkon,to bych lhal kdyby řekl že ne...třeba časem,pokud mi to finanční situace dovolí.... před třemi roky když jsem kupoval E39 byli ceny uplně nikde jinde než nyní...i u toho TDs kupodivu...já auto kupoval hlavně kvůli stavu a motorizaci jsem až tak neřešil tak proto mám tds....a zvykl jsem si....
Ty voe,nejhorší je,že nevím,co potom
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
aaaaa diskuze presne pro me
TDS je hodne spatnej motor, samozrejme se najdou dobry kousky, ale tak 60-80% jsou strasny
skoro kazdymu tecou vstriky, casto odchazej cerpadla a nekterym se ohybaj hlavy, protoze ten motor toci fakt moc, jako jede slusne, ale jede skoro stejne jako 318is
jezdil sem tim autem, bez chipu i s chipem M51b25 v e36, bez chipu slaby, s chipem srovnatelny s tim isem, vstriky tekly furt, cerpadlo se jednou vymenilo a pak drzelo, ohnuta hlava se stala taky, je to o zachazeni, ale prave v tom to je, proto je vetsina tds v tyhle dobe uz hroznej srot
kdyz se k tomu pripocte casty problem-turbo v haji, tak se ten motor hodne nevyplati a nestahli ho z vyroby jen proto, ze v ty dobe slapal a slapal jeste chvili po ukonceni vyroby a po zaruce, coz je ted uz davno
stejne tak 320d pred faceliftem jsou sroty stejnyho razeni jako tds, po faceliftu nemuzu rict na 320d jediny spatny slovo
TDS je hodne spatnej motor, samozrejme se najdou dobry kousky, ale tak 60-80% jsou strasny
skoro kazdymu tecou vstriky, casto odchazej cerpadla a nekterym se ohybaj hlavy, protoze ten motor toci fakt moc, jako jede slusne, ale jede skoro stejne jako 318is
jezdil sem tim autem, bez chipu i s chipem M51b25 v e36, bez chipu slaby, s chipem srovnatelny s tim isem, vstriky tekly furt, cerpadlo se jednou vymenilo a pak drzelo, ohnuta hlava se stala taky, je to o zachazeni, ale prave v tom to je, proto je vetsina tds v tyhle dobe uz hroznej srot
kdyz se k tomu pripocte casty problem-turbo v haji, tak se ten motor hodne nevyplati a nestahli ho z vyroby jen proto, ze v ty dobe slapal a slapal jeste chvili po ukonceni vyroby a po zaruce, coz je ted uz davno
stejne tak 320d pred faceliftem jsou sroty stejnyho razeni jako tds, po faceliftu nemuzu rict na 320d jediny spatny slovo
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
Player1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Klubové ID: 754
- Kontaktovat uživatele:
eric píše:Ty voe,nejhorší je,že nevím,co potomVím,že eM-ko je pro mně prostě finančně neúnosný hlavně tedy co se týče provozu a údržby,jsem realista a e60 se mi vůbec nelíbí vevnitř,zvenku jedině v M-Packetu a samozřejmně s motorizací 545i (333PS),ty facelifty pak nějak přiškrtili bo co na myslím 306PS,nechápu,že by emise??!Ale taky se mi líbí sedma ta nová před změnou těch zadních lamp,ta má zase vnitřek fakt luxusní a když se na to prcnou nějaký láčes kola,tak je to fakt krásný autíčko,velký,ale to neva!!Tak nevím,cenově už začínaj ty sedmy z roku 2003-2004 bejt zajímavý a ten 6-kvalt automat je už taky konečně adekvátní alternativa k tomu manuálu.Je to dilema,ale tedy e39 ještě u mě tak 2-3 roky pobude,zatím vypadá furt celkem dobře!
-
eric
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Proboha,co meleš nesmysly,tak snad neumíš číst nebo co???Už asi tak po 52 píšu,že se nikomu nesměju a ani jsem si nevšiml,že by to tady někdo udělal,co jseš furt tak ukřivděnej??Myslím,že se tady v klidu vyjádřil každý vesměs spokojený majitel TDS a jediná "trochu" nadávka byla snad akorát to,že každý,kdo točí TDS do omezovače je hovado,protože v těhle otáčkách již tento motor nemá žádný tah,tech. údaje mluví snad jasně,podívej se,kde máš vrchol kroutícího momentu a navíc pro tvůj klid to napsal člověk,který je taky majitelem TDS,takže v tomhle směru není na místě výtka o nezkušenosti s tímto motorem,já se akorát s tímto názorem ztotožňuji.Ale nemůžeš čekat,že ze mně vyleze,že motor TDS je suprovej,mám na to svůj názor,za kterým si stojím,tak jako ty za tím svým.Vono hold přeci jenom asi když řeknu,že jsem se svým V8 max. spokojenej,tak mi to bude věřit o trochu víc lidí než tobě s tvým TDS,tak to prostě je.A oprosti se prosímtě od "třídního"rozdělování,nikdo se tady nepovyšuje,ale nemůžeš míchat hrušky s jabkama,tak proč to bereš tak osobně???Nechápu,to tu pak člověk nemůže jenom něco normálně napsat bez toho,aniž by ho za o někdo soudil a často špatně.Buď v klidů,neoukej tak ruděKail píše:Tak k této diskuzi už vážně nemám co napsat.Trošku mně mrzí že se tu poslední dobou každá debata zvrhne v urážení,nadávání a posměchy,jinej názor je samozřejmně nepřípustnej.Je to tady už jak na nějakym tuningforu...
-
eric
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Čoveče já už bych do stejný káry nevlez!Což vo to,ten 6-ti kvalt,to musí bejt bomba,to věřím,ale kupovat si zase e39 jenom kvůli manuálu,z toho už bych asi neměl takovou radost,připadalo by mi to jako dost malá změna,jakože už je to vokoukanýPlayer1 píše:Tohle přesně řeším i já. Je čas na změnu, ale nevím co dál... Na Mko si netroufnu a "níž" se mi jít nechce-moc jsem si zvykl na výkonovej luxus... Teď přemýšlím, že bych se vrátil "ke kořenům"
a vzal e39 540i 6q manuál a trochu si zase začal užívat. Myslím si, že tenhle motor s manuálem musí být dobrá hračka. Jako nic proti automatu, jsem spokojenej, bude mi chybět ta pohoda, ale občas mám prostě choutky to někde pořádně odpálit z místa...a podřazovat s meziplynem
JO, chcu manuál
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
nebo
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Jakože na Mergly nejsem,tak v tomhle případě bych udělal vyjímku.Otázka je,jaká bude za 2-3 roky cena,že??!Každopádě mám kámoše,co se specializuje na Mergly a tyhle motorizace nejsou vůbec problematický,spotřeba srovnatelná s 540-tkou.Hlavně ten 7-gitronic,to musí bejt masírka!!
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Já to ale nepsal tobě,už vůbec tady nemluvím o nějakým "třídním rozdělování" a osobně to neberu ani trochu - na internetu mně nikdo naštvat nemůže,z toho už jsem vyrostl.
Jen jsem se tu snažil vysvětlit že ne každej má TDSo jen proto protože je sociál a nemá na lepší.V tom mojim autě je nacpáno tolik peněz že bych za to už dávno měl 530D,jenže e39 se mi nelíbí (nic proti tobě,psal jsem to tady na fóru už několikrát...) a do e34 jsem prostě blázen,jinej diesel se tam nedával (krom 2.4TD) takže to je pro mně jasná volba.A to že jsem do toho motoru nevrazil skoro ani korunu je taky pravda,nemám proč bych lhal...
Jinak jsem přece nenapsal že to na každou rychlost točím do omezovače,jen jsem napsal že to klidně můžu dělat a tomu motoru se nic nestane,navíc když si s tím člověk chce trošku zablbnout tak to ani jinak nejde.To se zase jenom někdo chytl jedný věty vytažený z kontextu
.Psal jsem že TDS má výkon položenej na diesela dost vysoko,což je prostě fakt a pokud o tom nevíš tak se koukni na tech. údaje ty.Ano,s dieselem se jezdí na krouťák,při normální jízdě - když chceš zrychlit třeba při předjetí tak to prostě musíš roztočit a je znát jak to krásně táhne až k omezovači (ehm,pardon,do 4800,aby se toho zase někdo nechyt
).
Jinak jsem toho názoru že žádnej motor by se neměl šetřit,chce to prostě občas protáhnout...
Jen jsem se tu snažil vysvětlit že ne každej má TDSo jen proto protože je sociál a nemá na lepší.V tom mojim autě je nacpáno tolik peněz že bych za to už dávno měl 530D,jenže e39 se mi nelíbí (nic proti tobě,psal jsem to tady na fóru už několikrát...) a do e34 jsem prostě blázen,jinej diesel se tam nedával (krom 2.4TD) takže to je pro mně jasná volba.A to že jsem do toho motoru nevrazil skoro ani korunu je taky pravda,nemám proč bych lhal...
Jinak jsem přece nenapsal že to na každou rychlost točím do omezovače,jen jsem napsal že to klidně můžu dělat a tomu motoru se nic nestane,navíc když si s tím člověk chce trošku zablbnout tak to ani jinak nejde.To se zase jenom někdo chytl jedný věty vytažený z kontextu
Jinak jsem toho názoru že žádnej motor by se neměl šetřit,chce to prostě občas protáhnout...
-
eric
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Ok,tak tohle vysvětlení beru!Jinak to že jseš zapřísáhlej e34-kař to čoveče není zas tak ojedinělý,třeba "Serifus" je to samý,takže to chápuKail píše:Já to ale nepsal tobě,už vůbec tady nemluvím o nějakým "třídním rozdělování" a osobně to neberu ani trochu - na internetu mně nikdo naštvat nemůže,z toho už jsem vyrostl.
Jen jsem se tu snažil vysvětlit že ne každej má TDSo jen proto protože je sociál a nemá na lepší.V tom mojim autě je nacpáno tolik peněz že bych za to už dávno měl 530D,jenže e39 se mi nelíbí (nic proti tobě,psal jsem to tady na fóru už několikrát...) a do e34 jsem prostě blázen,jinej diesel se tam nedával (krom 2.4TD) takže to je pro mně jasná volba.A to že jsem do toho motoru nevrazil skoro ani korunu je taky pravda,nemám proč bych lhal...
Jinak jsem přece nenapsal že to na každou rychlost točím do omezovače,jen jsem napsal že to klidně můžu dělat a tomu motoru se nic nestane,navíc když si s tím člověk chce trošku zablbnout tak to ani jinak nejde.To se zase jenom někdo chytl jedný věty vytažený z kontextu.Psal jsem že TDS má výkon položenej na diesela dost vysoko,což je prostě fakt a pokud o tom nevíš tak se koukni na tech. údaje ty.Ano,s dieselem se jezdí na krouťák,při normální jízdě - když chceš zrychlit třeba při předjetí tak to prostě musíš roztočit a je znát jak to krásně táhne až k omezovači (ehm,pardon,do 4800,aby se toho zase někdo nechyt
).
Jinak jsem toho názoru že žádnej motor by se neměl šetřit,chce to prostě občas protáhnout...
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Tak já jsem celkově spíš na tu klasiku,třeba taková e30 cabrio na leštění,to by se mi líbilo
...
Jinak já když si sednu do e39 tak mi to tu e34ku i dost připomíná,posaz je stejnej,ovládání je na stejných místech,zvenku skoro stejný rozměry atd.,jen je to prostě už moc zakulacený no...Poslední co se mi fakt líbí od BMW je e38ma,po takové 740d pokukuju,ale zase si říkám že se mi nechce dát tolik peněz do auta,nehledě na to že tu mojí vykopávku neprodám ani za třetinu toho co mně za ten rok a půl stála (bez pořizivací ceny...),takže by mi bylo těch peněz i trošu líto kdybych to prodal
Jinak já když si sednu do e39 tak mi to tu e34ku i dost připomíná,posaz je stejnej,ovládání je na stejných místech,zvenku skoro stejný rozměry atd.,jen je to prostě už moc zakulacený no...Poslední co se mi fakt líbí od BMW je e38ma,po takové 740d pokukuju,ale zase si říkám že se mi nechce dát tolik peněz do auta,nehledě na to že tu mojí vykopávku neprodám ani za třetinu toho co mně za ten rok a půl stála (bez pořizivací ceny...),takže by mi bylo těch peněz i trošu líto kdybych to prodal
-
eric
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
To víš,každej z nás,co se tady poctivě staráme o ty svý "milenky" jednou bude brečet při prodeji,jaká to bude proholba,to je jasný,imho letos celkově bych auto neprodával pokud bych nemusel,jelikož tě bude každej chytrák popotahovat o co nejnižší cenu a všechno automaticky svalí na světovou krizi,která se zatím většiny stejně ani nedotkla,zatím je to pouze nafouknutej panák!Ale já myslím,že jsme oba už v takové cenové kategorii,kdy už to tolik neklesá,horší to maj auta v cenové relaci 400tis. a vejš,tam to bude padat jak švestkyKail píše:Tak já jsem celkově spíš na tu klasiku,třeba taková e30 cabrio na leštění,to by se mi líbilo...
Jinak já když si sednu do e39 tak mi to tu e34ku i dost připomíná,posaz je stejnej,ovládání je na stejných místech,zvenku skoro stejný rozměry atd.,jen je to prostě už moc zakulacený no...Poslední co se mi fakt líbí od BMW je e38ma,po takové 740d pokukuju,ale zase si říkám že se mi nechce dát tolik peněz do auta,nehledě na to že tu mojí vykopávku neprodám ani za třetinu toho co mně za ten rok a půl stála (bez pořizivací ceny...),takže by mi bylo těch peněz i trošu líto kdybych to prodal
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Tak přebastlit manuál do e39 ještě nebude takovej problém ne?Je to jen o tom poshánět na to věci,přeházet to půjde docela v pohodě...
Jinak je to pravda co píše eric,prakticky čím starší auto,tím míň na něm člověk provaří...Nový auto bych si asi neoupil ani kdybych na to měl,vždyť nějaký naložený pěkný e60tce padne cena o několik statísíců už tím že člověk přebere klíčky,a když s tím rok pojezdí,tak už je to skoro na půlce pořizovačky
Jinak je to pravda co píše eric,prakticky čím starší auto,tím míň na něm člověk provaří...Nový auto bych si asi neoupil ani kdybych na to měl,vždyť nějaký naložený pěkný e60tce padne cena o několik statísíců už tím že člověk přebere klíčky,a když s tím rok pojezdí,tak už je to skoro na půlce pořizovačky
-
Player1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Klubové ID: 754
- Kontaktovat uživatele:
Toho bastlení něčeho za něco už mám plny zuby...o to víc se musím snažit koupit co nejlepší kousek. Až bude něco doma, tak už na to nesmím chytat. Jo, vyměnit lišty v interiéru atd., to je pohoda, ale větší bastly už seru, pak už to nikdy není ono. Moje auto bylo ještě panna, než jsem dobastlil navi, která funguje jenom tak z půlky, takže jsem akorát nasranej
A tak je to se vším...
-
eric
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
No čoveče není to zas tak úplně jednoduchý,docela jebačka,do toho bych asi nešel,já bych to tedy samozřejmně nedělal,že!?Kail píše:Tak přebastlit manuál do e39 ještě nebude takovej problém ne?Je to jen o tom poshánět na to věci,přeházet to půjde docela v pohodě...
Jinak je to pravda co píše eric,prakticky čím starší auto,tím míň na něm člověk provaří...Nový auto bych si asi neoupil ani kdybych na to měl,vždyť nějaký naložený pěkný e60tce padne cena o několik statísíců už tím že člověk přebere klíčky,a když s tím rok pojezdí,tak už je to skoro na půlce pořizovačky
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... C_ID=11476
