Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 540i - EHS/ES?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 144
- Registrován: stř 13.09.2006 00:00
- Bydliště: Východní Čechy
- Klubové ID: 756
Po dovozu auta jsem šel na emise, tak koukli do německýho techničáku a řekli mi, že jelikož tam je uvedena emisní norma D4, tak auto splňuje Euro3 a tudíž při přihlášení nebudu platit ten ekologický poplatek.
Poté jsem šel na dovozovou technickou a tam mi vystavili protokol na jehož základě mi prý na dopravce vystaví český TP, ovšem do toho protokolu mi uvedli ES 96/69, což je, jestli se nepletu, Euro2, tak jsem z toho jelen..
Maník na technický mi říkal, že prý tam jinou normu uvést nemůže, že mu to prý vyplivne počítač a ani na jiné technické by to nešlo jinak, prostě pro všechny stanice TK stejné tabulky dle kterých se to určuje.
A také tvrdil, že prý 96/69 dosáhne i na Euro3, ale na netu jsem narazil na tabulky, kde vždy tato směrnice spadala pod Euro2, tak netuším, jak to myslel..
Tak se obávám, že při přihlášení mě třítisícový poplatek nemine..
Jo a ta moje nová drožka se narodila začatkem roku 2000.
Poté jsem šel na dovozovou technickou a tam mi vystavili protokol na jehož základě mi prý na dopravce vystaví český TP, ovšem do toho protokolu mi uvedli ES 96/69, což je, jestli se nepletu, Euro2, tak jsem z toho jelen..
Maník na technický mi říkal, že prý tam jinou normu uvést nemůže, že mu to prý vyplivne počítač a ani na jiné technické by to nešlo jinak, prostě pro všechny stanice TK stejné tabulky dle kterých se to určuje.
A také tvrdil, že prý 96/69 dosáhne i na Euro3, ale na netu jsem narazil na tabulky, kde vždy tato směrnice spadala pod Euro2, tak netuším, jak to myslel..
Tak se obávám, že při přihlášení mě třítisícový poplatek nemine..

Jo a ta moje nová drožka se narodila začatkem roku 2000.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 144
- Registrován: stř 13.09.2006 00:00
- Bydliště: Východní Čechy
- Klubové ID: 756
Nevím, zda je to správná informace, ale v E39 540i to bylo s historií motoru takto:
1996 - 1998 M62B44 (210kW, 420Nm)
1998 - 2003 M62TUB44 (210kW, 440Nm)
Je to tak?
Takže s Hansenem bychom měli mít v 540 stejný typ motoru, tak nechápu, jak je možné, že jedna stanice TP vystaví protokol s emisní normou Euro2 a druhá s Euro3, když prý pracují podle stejných tabulek..
1996 - 1998 M62B44 (210kW, 420Nm)
1998 - 2003 M62TUB44 (210kW, 440Nm)
Je to tak?
Takže s Hansenem bychom měli mít v 540 stejný typ motoru, tak nechápu, jak je možné, že jedna stanice TP vystaví protokol s emisní normou Euro2 a druhá s Euro3, když prý pracují podle stejných tabulek..