Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Reset Automaticke prevodovky v E39 touring
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 23.11.2008 01:00
- Bydliště: Stredni Cechy
- Klubové ID: 1759
- Kontaktovat uživatele:
Pred nedavnem jsem si poridil E39 v automatu. Nechal jsem hned vymenit olej v prevodovce.
Nekde jsem se docetl, ze automat se steptronikem se behem jizdy "uci" a upravuje razeni podle stylu jizdy.
Kamarad, co ma take auto s automatem mi doporucil, abych vyresetoval automat, ze to bude pak lip radit rychlosti, a take se to bude znovu ucit podle meho stylu jizdy, kdyz s tim predchozi majitel najezdil cca 100tis. km.
Rad bych na toto znal nazor i nekoho jineho...
1) Opravdu by se reset mel udelat?
2) Pokud ano, jak moc to ovlivni chovani prevodovky?
3) Jak se "resetuje" automat? Staci odpojit na delsi cas baterku, nebo pres diagnostiku?
4) Jak rychle se automat uci a prizpusobuje razeni jinemu stylu jizdy?
predem diky za Vase nazory, rad se necemu priucim.
Nekde jsem se docetl, ze automat se steptronikem se behem jizdy "uci" a upravuje razeni podle stylu jizdy.
Kamarad, co ma take auto s automatem mi doporucil, abych vyresetoval automat, ze to bude pak lip radit rychlosti, a take se to bude znovu ucit podle meho stylu jizdy, kdyz s tim predchozi majitel najezdil cca 100tis. km.
Rad bych na toto znal nazor i nekoho jineho...
1) Opravdu by se reset mel udelat?
2) Pokud ano, jak moc to ovlivni chovani prevodovky?
3) Jak se "resetuje" automat? Staci odpojit na delsi cas baterku, nebo pres diagnostiku?
4) Jak rychle se automat uci a prizpusobuje razeni jinemu stylu jizdy?
predem diky za Vase nazory, rad se necemu priucim.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Reset znamená smazání adaptabilních hodnot. Jde udělat diagnostikou, ale za jak dlouho se naučí "správně" řadit ti neřeknu, odhaduju to na několik stovek km.
ps: na to aby řadil ručně si nemusel kupovat automat.
Docela by mě zajímalo o kolik ti spadla "celkem slušně" dolů spotřeba oproti "automatickému" rozumu.
ps: na to aby řadil ručně si nemusel kupovat automat.

Docela by mě zajímalo o kolik ti spadla "celkem slušně" dolů spotřeba oproti "automatickému" rozumu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: sob 10.05.2008 00:00
tiež by ma docela zaujímalo o kolko ti klesla reálne spotreba pri manuálnom preradovaní?! si myslím že automatická prevodovka by mala byt "rýchlejšia a rozumnejšia" ako my ludia aspon čo som sa dočítal tak je schopnejšia rýchlejšie vyhodnotit situáciu a tým pádom radí rýchlejšie....LUKAJDA píše:zdarec
Jestli můžu poradit, tak si řad manuálně .... jezdím tak teď asi nejvíc,... spotřeba jde celkem slušně dolů a podřazením z kopečka si i ušetřiš brzdovích destiček!! ....sice vím, že o tom to není, když máš automat, ale pokud ti nevyhovuje aut řazemí, tak se to tak dá vylepšit
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tohle chci udělám na jaře,až odzimuju svý autoKruty píše:Pred nedavnem jsem si poridil E39 v automatu. Nechal jsem hned vymenit olej v prevodovce.
Nekde jsem se docetl, ze automat se steptronikem se behem jizdy "uci" a upravuje razeni podle stylu jizdy.
Kamarad, co ma take auto s automatem mi doporucil, abych vyresetoval automat, ze to bude pak lip radit rychlosti, a take se to bude znovu ucit podle meho stylu jizdy, kdyz s tim predchozi majitel najezdil cca 100tis. km.
Rad bych na toto znal nazor i nekoho jineho...
1) Opravdu by se reset mel udelat?
2) Pokud ano, jak moc to ovlivni chovani prevodovky?
3) Jak se "resetuje" automat? Staci odpojit na delsi cas baterku, nebo pres diagnostiku?
4) Jak rychle se automat uci a prizpusobuje razeni jinemu stylu jizdy?
predem diky za Vase nazory, rad se necemu priucim.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 23.11.2008 01:00
- Bydliště: Stredni Cechy
- Klubové ID: 1759
- Kontaktovat uživatele:
Diky moc za informace, jsem rad, ze se me uvahy ubiraji spravnym smerem...
Toto forum peclive prochazim, a snazim se ziskat trochu prehled, co a jak je pro me BMW dobre
Jeste bych se tedy chtel zeptat, jestli mate nejaky tip, kam se s touto upravou "softu" prevodovky obratit?
Jsem temer z Prahy, jezdim kazdej den, vetsinou na pohodu, ale obcas trochu motor prozenu, aby nezlenivel...
Manualni razeni obcas pouzivam, ale minimalne, spis jen pokud jedu v kolone z kopce, aby se auto nerozjizdelo.
Toto forum peclive prochazim, a snazim se ziskat trochu prehled, co a jak je pro me BMW dobre
Jeste bych se tedy chtel zeptat, jestli mate nejaky tip, kam se s touto upravou "softu" prevodovky obratit?
Jsem temer z Prahy, jezdim kazdej den, vetsinou na pohodu, ale obcas trochu motor prozenu, aby nezlenivel...
Manualni razeni obcas pouzivam, ale minimalne, spis jen pokud jedu v kolone z kopce, aby se auto nerozjizdelo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 23.11.2008 01:00
- Bydliště: Stredni Cechy
- Klubové ID: 1759
- Kontaktovat uživatele:
Tak uz jsem objednanej do servisu, uvidime, co tam chlapci budou provadet...
Jinak co jsem se dozvedel, tak se provadi pouze "vynulovani" hodnot u adaptabilni jednotky prevodovky, a take se smaznou nejake dalsi hodnoty.
Pokud fungovala prevodovka doted OK, bude stejne dobre radit i potom, jen se trochu optimalizuje jeji chovani na soucasny stav prevodovky a oleje, ktery po tech x odjetych KM ma trochu jine vlastnosti, nez kdyz to vyjelo z tovarny nove.
Take vyuziju toho, ze to bude pripichnute na diagnostice k zapnuti daylightu
Jinak co jsem se dozvedel, tak se provadi pouze "vynulovani" hodnot u adaptabilni jednotky prevodovky, a take se smaznou nejake dalsi hodnoty.
Pokud fungovala prevodovka doted OK, bude stejne dobre radit i potom, jen se trochu optimalizuje jeji chovani na soucasny stav prevodovky a oleje, ktery po tech x odjetych KM ma trochu jine vlastnosti, nez kdyz to vyjelo z tovarny nove.
Take vyuziju toho, ze to bude pripichnute na diagnostice k zapnuti daylightu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Tak dej pak vědět,jak se změnilo chování převodovky a kolik to přesně stálo.Kruty píše:Tak uz jsem objednanej do servisu, uvidime, co tam chlapci budou provadet...
Jinak co jsem se dozvedel, tak se provadi pouze "vynulovani" hodnot u adaptabilni jednotky prevodovky, a take se smaznou nejake dalsi hodnoty.
Pokud fungovala prevodovka doted OK, bude stejne dobre radit i potom, jen se trochu optimalizuje jeji chovani na soucasny stav prevodovky a oleje, ktery po tech x odjetych KM ma trochu jine vlastnosti, nez kdyz to vyjelo z tovarny nove.
Take vyuziju toho, ze to bude pripichnute na diagnostice k zapnuti daylightu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 23.11.2008 01:00
- Bydliště: Stredni Cechy
- Klubové ID: 1759
- Kontaktovat uživatele:
Takze trochu se zpozdenim.
Uz jsem to psal pred par dny v jinem vlakne diskuze...
Diagnostika probehla, prevodovka "vynulovana" , chova se dle meho pocitu o neco lepe, radi to rychleji, ale asi se to v budoucnu muze jeste zlepsit...
Pri programmovani se totiz narazilo na nejaky problem s ridici jednotkou airbagu, a dokud to nebude vyreseno, tak se neda do auta cokoli programovat, tedy ani nejaky novejsi soft pro automat, ktery mi v servisu nabizeli.
Celkova cena byla necelych 1000kc ( platil jsem jen velky test a smaznuti chyb a vynulovani prevodovky)
Uz jsem to psal pred par dny v jinem vlakne diskuze...
Diagnostika probehla, prevodovka "vynulovana" , chova se dle meho pocitu o neco lepe, radi to rychleji, ale asi se to v budoucnu muze jeste zlepsit...
Pri programmovani se totiz narazilo na nejaky problem s ridici jednotkou airbagu, a dokud to nebude vyreseno, tak se neda do auta cokoli programovat, tedy ani nejaky novejsi soft pro automat, ktery mi v servisu nabizeli.
Celkova cena byla necelych 1000kc ( platil jsem jen velky test a smaznuti chyb a vynulovani prevodovky)
eric píše:Jo a reset uděláš přes diagnostiku,ale né tu,co maj normálně v neznačkovým servisu na zjíštění závad,ale je to v podstatě takovej "chiptuning"převodovky v přeneseném slova smyslu samozřejmě.
Reset udelas i diagnostikou co maj normalne v neznackovim servisu na zjisteni zavad. Zadny extra burty na to nejsou potreba.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Já měl na mysli výmaz a znovu nahrání softwaru do převodovky,né jen vymazání chyb,asi sem se tedy špatně vyjádřilCernyPetr píše:eric píše:Jo a reset uděláš přes diagnostiku,ale né tu,co maj normálně v neznačkovým servisu na zjíštění závad,ale je to v podstatě takovej "chiptuning"převodovky v přeneseném slova smyslu samozřejmě.
Reset udelas i diagnostikou co maj normalne v neznackovim servisu na zjisteni zavad. Zadny extra burty na to nejsou potreba.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned 23.11.2008 01:00
- Bydliště: Stredni Cechy
- Klubové ID: 1759
- Kontaktovat uživatele:
Byl jsem s tim v Renocaru v Praze.
Sel bych klidne i do jineho autorizovaneho servisu, ale to je tezke, kdyz nikde neberou telefony...
asi nechteji dalsi zakazniky.
Jinak co jsem se jeste dozvedel , tak nahrani noveho softu neni problem, ale takova ta projizdka s pripojenou diagnostikou a naprogramovani prevodovky se pry dela pouze kdyz se prevodovka menila, jinak to pry nema moc vyznam... alespon tak se vyjadril technik z Renocaru.
Sel bych klidne i do jineho autorizovaneho servisu, ale to je tezke, kdyz nikde neberou telefony...

Jinak co jsem se jeste dozvedel , tak nahrani noveho softu neni problem, ale takova ta projizdka s pripojenou diagnostikou a naprogramovani prevodovky se pry dela pouze kdyz se prevodovka menila, jinak to pry nema moc vyznam... alespon tak se vyjadril technik z Renocaru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Zajímavý,kámošovi,co má mergla W210-tku éčko tiptronic tak toto přesně dělal s tou projížďkou jeho známej v německým servisu,projel se s PC v autě a nastavil mu interval řazení přesně podle vrcholu krouťáku,takže pravděpodobně to co říkáš je asi výmluva technika,aby nemusel nic dělat.Protože když nad tím uvažuju,když ti tam našťouchnou novější sowt do převodovky,tak to musí sladit s říd.jednotkou,nehledě na to,jakej je rozdíl mezi nově dávanou převodovkou,tam je snad taky novej sowt,né?!Fakt zvláštní přístup některých zn.servisůKruty píše:Byl jsem s tim v Renocaru v Praze.
Sel bych klidne i do jineho autorizovaneho servisu, ale to je tezke, kdyz nikde neberou telefony...asi nechteji dalsi zakazniky.
Jinak co jsem se jeste dozvedel , tak nahrani noveho softu neni problem, ale takova ta projizdka s pripojenou diagnostikou a naprogramovani prevodovky se pry dela pouze kdyz se prevodovka menila, jinak to pry nema moc vyznam... alespon tak se vyjadril technik z Renocaru.

Zajímavý názor, ale bohužel je úplně mimo.... Agentura JPP opět šíří bludy.eric píše:Zajímavý,kámošovi,co má mergla W210-tku éčko tiptronic tak toto přesně dělal s tou projížďkou jeho známej v německým servisu,projel se s PC v autě a nastavil mu interval řazení přesně podle vrcholu krouťáku,takže pravděpodobně to co říkáš je asi výmluva technika,aby nemusel nic dělat.Protože když nad tím uvažuju,když ti tam našťouchnou novější sowt do převodovky,tak to musí sladit s říd.jednotkou,nehledě na to,jakej je rozdíl mezi nově dávanou převodovkou,tam je snad taky novej sowt,né?!Fakt zvláštní přístup některých zn.servisůKruty píše:Byl jsem s tim v Renocaru v Praze.
Sel bych klidne i do jineho autorizovaneho servisu, ale to je tezke, kdyz nikde neberou telefony...asi nechteji dalsi zakazniky.
Jinak co jsem se jeste dozvedel , tak nahrani noveho softu neni problem, ale takova ta projizdka s pripojenou diagnostikou a naprogramovani prevodovky se pry dela pouze kdyz se prevodovka menila, jinak to pry nema moc vyznam... alespon tak se vyjadril technik z Renocaru.