Ta 323i má třeba proti 330i jednu jedinou výhodu a to nižší pojištění. Ale ten finanční rozdíl není zase tak markatní.....Zdenda_8 píše:Ahoj já ti jednoznačně doporučuji 323 protože jí mám....
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Mensi dilema s vyberem motorizace
no tak asi nejpravdepodobnejsi bude ta 325i, pac bych chtel uz ten facelift. Ty 323 se delali do roku 2000, a ja zase nechci uplne nejstarsi ikdyz nerikam ze ze ta 23i je spatna.... Furt me ale lezi v zaludku ten diesel no, jednak kvuli spotrebe a pak taky diky levnejsi nafte... Ale nechce se mi pak davat 70koliku za vstriky nebo tricet za turbo.... to by vyslo pak docela draho..... Asi si hodim panna/orel 
-
Jirka318i
- Registrovaný
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob 12.08.2006 00:00
- Bydliště: Podivín
- Klubové ID: 1535
- Kontaktovat uživatele:
S těma vstřikama už dávno není pravda, že tě výjdou na na 70tiček to jsou jen fámy tady na klubu, kdo se v tom pohybuje tak ví že nestojí tolik. Já jsem taky zastáncem benzínu, ale další auto co bych chtěl v nejbližší době kupovat tak taky přemýšlím nad naftou, nevidím v tom háček proč né naftu, ale taky záleží v jakým stavu je auto a jak s ním kdo zacházel. Jestli se bojíš že ti odejdou vstřiky atd. Tak pak se podívej na benzín tam ti můžou odejít cívky atd. a to taky není levná záležitost.
-
Fipo
- Registrovaný
- Příspěvky: 409
- Registrován: pon 26.11.2007 01:00
- Bydliště: Hodonín
- Klubové ID: 1756
náklady mezi 320i a 330i budou rozdílné, tomu věř, v průměru ti ta 320i bude žrát tak o 1-2litry méně! protože když budeš mít vyšší výkon, nedá ti to jen tak se vozit a pokud si myslíš že ano, jsi blázen a doplatíš na to 
bavíme se o faceliftované e46....320i-170k-nizka pojistka-krasný zvuk šestiválce....
bavíme se o faceliftované e46....320i-170k-nizka pojistka-krasný zvuk šestiválce....
Jirka318i píše:Jestli se bojíš že ti odejdou vstřiky atd. Tak pak se podívej na benzín tam ti můžou odejít cívky atd. a to taky není levná záležitost.
No ty cívky opravdu odcházejí tak často, jako vstřiky
Oboje ceny jsou od BMW.... Jinde seženu levněji i tu cívku.Jirka318i píše:To P-J. A ty chceš tvrdit že ty vstřiky se ti serou každých 30 tisíc. A že ti odejdo všechny zároveň.
A za ty peníze co jsi napsal Těch 6590 se dají koupit nové ale i s daní kamarád zrovna jeden kupoval.
Nikde jsem nepsal, že vstřiky odcházejí po 30tkm, ale problémy s nimi začínají bývat kolem 150tkm - což nevylučuje, že to může být později, ale i dřív. Všechny najednou asi neodejdou, ale není nic vyjímečného, že jsou špatné dva i tři. Navíc je celkem velká pravděpodobnost, že během několikaset dalších kilometrů odejdou další. Kdežto špatná cívka je jev opravdu spíše vyjímečný a ještě jsem neviděl, že by byly špatné dvě najednou (pokud pominu to, že kdysi byla nějaká vadná série cívek BREMI, které opravdu odcházely. To bylo ale ve většině případů odstarněno zdarma v záruce).
