Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Mensi dilema s vyberem motorizace

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#21 Příspěvek od P-J »

Zdenda_8 píše:Ahoj já ti jednoznačně doporučuji 323 protože jí mám....


Ta 323i má třeba proti 330i jednu jedinou výhodu a to nižší pojištění. Ale ten finanční rozdíl není zase tak markatní..... :wink:
SONICus
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: sob 22.11.2008 01:00

#22 Příspěvek od SONICus »

no tak asi nejpravdepodobnejsi bude ta 325i, pac bych chtel uz ten facelift. Ty 323 se delali do roku 2000, a ja zase nechci uplne nejstarsi ikdyz nerikam ze ze ta 23i je spatna.... Furt me ale lezi v zaludku ten diesel no, jednak kvuli spotrebe a pak taky diky levnejsi nafte... Ale nechce se mi pak davat 70koliku za vstriky nebo tricet za turbo.... to by vyslo pak docela draho..... Asi si hodim panna/orel :)
Jirka318i
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: sob 12.08.2006 00:00
Bydliště: Podivín
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Jirka318i »

S těma vstřikama už dávno není pravda, že tě výjdou na na 70tiček to jsou jen fámy tady na klubu, kdo se v tom pohybuje tak ví že nestojí tolik. Já jsem taky zastáncem benzínu, ale další auto co bych chtěl v nejbližší době kupovat tak taky přemýšlím nad naftou, nevidím v tom háček proč né naftu, ale taky záleží v jakým stavu je auto a jak s ním kdo zacházel. Jestli se bojíš že ti odejdou vstřiky atd. Tak pak se podívej na benzín tam ti můžou odejít cívky atd. a to taky není levná záležitost.
Zdenda_8
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Zdenda_8 »

Je vidět že jsi jěště neslyšel nebo neřídil R6,protože ten motor je skvělej a ten zvuk to se mi strašně líbí..Zátah to má slušnej a od 3,500 tisíc to začíná být dost živý... :twisted:
Fipo
Registrovaný
Příspěvky: 409
Registrován: pon 26.11.2007 01:00
Bydliště: Hodonín

#25 Příspěvek od Fipo »

náklady mezi 320i a 330i budou rozdílné, tomu věř, v průměru ti ta 320i bude žrát tak o 1-2litry méně! protože když budeš mít vyšší výkon, nedá ti to jen tak se vozit a pokud si myslíš že ano, jsi blázen a doplatíš na to ;)

bavíme se o faceliftované e46....320i-170k-nizka pojistka-krasný zvuk šestiválce....
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#26 Příspěvek od P-J »

Jirka318i píše:Jestli se bojíš že ti odejdou vstřiky atd. Tak pak se podívej na benzín tam ti můžou odejít cívky atd. a to taky není levná záležitost.


:lol: :lol: :lol:

No ty cívky opravdu odcházejí tak často, jako vstřiky :mad: A když se to náhodou stane, tak je to jenom jedna. A její výměna je otázkou 5min i uplného technického antitalenta..... :wink:
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#27 Příspěvek od P-J »

1 cívka stojí 1620,- bez DPH
1 vstřikovač stojí 6590,- bez DPH

Zanedbatelný rozdíl :lol: . Zvlášť, když k tomu připočteš výměnu, kdy u diesela musí dolů sání...... :wink:
cetronix
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: pát 14.12.2007 01:00

#28 Příspěvek od cetronix »

diesely jsou mrdky :D jen mý vstřiky a turbo mají natočeno přes 170k bez problémů, ale jak je známo, tak já mám asi überdiesel, jinak si nedovedu představit, že ostatní už vše vyměnili a koupili si benzíňáky :lol: ale ne při tomhle proběhu bych šel taky spíš do benzínu :wink:
Jirka318i
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: sob 12.08.2006 00:00
Bydliště: Podivín
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Jirka318i »

To P-J. A ty chceš tvrdit že ty vstřiky se ti serou každých 30 tisíc. A že ti odejdo všechny zároveň.

A za ty peníze co jsi napsal Těch 6590 se dají koupit nové ale i s daní kamarád zrovna jeden kupoval.
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#30 Příspěvek od P-J »

Jirka318i píše:To P-J. A ty chceš tvrdit že ty vstřiky se ti serou každých 30 tisíc. A že ti odejdo všechny zároveň.

A za ty peníze co jsi napsal Těch 6590 se dají koupit nové ale i s daní kamarád zrovna jeden kupoval.


Oboje ceny jsou od BMW.... Jinde seženu levněji i tu cívku.

Nikde jsem nepsal, že vstřiky odcházejí po 30tkm, ale problémy s nimi začínají bývat kolem 150tkm - což nevylučuje, že to může být později, ale i dřív. Všechny najednou asi neodejdou, ale není nic vyjímečného, že jsou špatné dva i tři. Navíc je celkem velká pravděpodobnost, že během několikaset dalších kilometrů odejdou další. Kdežto špatná cívka je jev opravdu spíše vyjímečný a ještě jsem neviděl, že by byly špatné dvě najednou (pokud pominu to, že kdysi byla nějaká vadná série cívek BREMI, které opravdu odcházely. To bylo ale ve většině případů odstarněno zdarma v záruce).
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#31 Příspěvek od milonovo »

Rozhodně benzín.
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#32 Příspěvek od Tehu »

rozhodne naftu ale je to na tobe :wink: vzhledem k prisunu levnejsi nafty...
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#33 Příspěvek od milonovo »

P-J sání dolů nemusí,aspoň já jsem to zvládnul bez toho.Přeju všem co jim diesly fungujou jejich nadšení a chápu ho,ono když to funguje musí to bejt paráda,nicméně stačí se podívat do fora a je jasno.
Není to na Tobě,prostě si koupíš benzín! :lol:
Odpovědět